AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #1 Skrevet 3. april 2017 Hei dere Jeg er 50% sykemeldt fordi min arbeidsgiver ikke hadde noe interesse av å legge til rette for meg. Jeg er gravid og sover dårlig. Likevel får jeg tilsnakk om hvor dårlig jeg presterer i mine resultater. Han har på en måte ingen forståelse for at jeg gjør mitt beste på jobb. Jeg har faktisk gjort det bedre etter jeg ble sykemeldt også, da jeg har fått mer energi. han "tvinger" meg også til å komme på jobb fra morgenen av (kl 8), men her satt jeg foten ned. Jeg ønsker/trenger roligere morgener og vi ble "enige" om oppmøte på jobb senest halv 10 hver dag. Likevel, når vi har morgenmøter kl 8, så ringer han meg og spør hvor jeg er. De dagene vi har tidlige møter, så har jeg klart å komme meg på jobb til dem. Men en sjelden gang har jeg ikke klart det pga lite søvn og utmattelse - og derfor kommet inn til kontoret noe senere som avtalt.. hva synes dere? Er det jeg som er vanskelig eller er sjefen min urimelig? Anonymkode: 4744c...794
JegErMeg Skrevet 3. april 2017 #2 Skrevet 3. april 2017 Jeg synes sjefen din virker urimelig... Tilsnakk for dårlige resultater er aldri morsomt, i alle fall ikke dersom det er uberettiget. Ettersom disse møtene er så viktig er det kanskje lurt å prioritere disse møtene og heller høre med lege om det kan være lurt med større sykemeldingsprosent? Litt vanskelig å komme med konkrete råd ettersom jeg ikke vet hvilken bransje du jobber i.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #3 Skrevet 3. april 2017 38 minutter siden, JegErMeg skrev: Jeg synes sjefen din virker urimelig... Tilsnakk for dårlige resultater er aldri morsomt, i alle fall ikke dersom det er uberettiget. Ettersom disse møtene er så viktig er det kanskje lurt å prioritere disse møtene og heller høre med lege om det kan være lurt med større sykemeldingsprosent? Litt vanskelig å komme med konkrete råd ettersom jeg ikke vet hvilken bransje du jobber i. Takk for svar jeg har prioritert disse morgenmøtene som starter kl 8 siden jeg ble sykemeldt (over en mnd siden) og i dag var første gangen jeg ikke klarte å rekke det pga svært lite søvn i natt. Skikkelig frustrerende å ikke ha en hjelpsom leder som ØNSKER mitt beste OG at sykemelding ikke skal forlenges før jeg snart skal ut i permisjon.. bransjen er salg. Anonymkode: 4744c...794
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå