Gå til innhold

Bryllupsgaver og opp pakking.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pakker dere opp pakkene etterhvert som dere får dem, eller sparer dere alle sammen til den store dagen.

3.aug2002

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi pakket opp gavene etterhvert som vi fikk dem....selvfølgelig var det ikke mange,da de fleste leverte dem på selve dagen. Min svigermor og hennes mor ville at vi skulle pakke opp gavene fra dem den kvelden de kom oppover, så kunne de sitte samme med oss:-)ellers så tok foloverne og pakket opp gaver og skrev liste om hva som var gitt fra hvem, de gjorde de mens vi var til fotografen:-)

Skrevet

Vi har allerede fått en gave vi har åpnet vi. :D Vi kommer iallfall til å åpne de gavene vi får på forhånd selv, det er jo moro å få noen gaver vi kan åpne. Vi kommer også til å ymte frempå at vi gjerne ønsker gaver fra foreldre o.s.v. dagen før, slik at det blir litt mer personlig og at vi kan åpne dem selv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi pakket opp alle gavene som vi fikk før bryllupet her også. Så noterte vi nøyaktig hva vi fikk og hvem vi fikk det fra. Siden så fraktet våre foreldre alle gavene ut til lokalene der vi hadde bryllupsfesten.

På festen så var det min søster og hennes forlover som tok imot gavene.

Skrevet

Vi åpnet også de gavene vi fikk på forhånd før bryllupet. Noterte de i gaveboken og merket de slik at de som skulle pakke opp gavene under bryllupet hadde noe å se etter/visste hvordan vi ville det skulle gjøres.

Gavene ble selvsagt fraktet til lokalet og lå på gavebordet sammen med de andre.

Skrevet

Vi pakker opp de gavene vi får etterhvert som vi får dem! Et par dager før bryllupet skal vi invitere mine foreldre og hans nærmeste familie hjem til oss. De kommer da til å gi oss sine gaver da. Vi skal ikke ha gavebord, så på selve dagen skal jeg bare ha en (eventuelt to om hun føler for litt hjelp) til å klistre på hvite lapper med giverens navn på hver enkelt gave. Så pakker vi de opp hjemme senere i ro og mak. Men selv da må vi passe på at vi skriver ned hvem som har gitt hva slik at vi kan sende dem litt personlige takkekort siden. Det er jo ikke så morsomt å få et takkekort hvor det står "tusen takk for den nydelige vasen" når personen egentlig har gikk tallerkener! :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Til du siste her, hvorfor skal dere ikke ha gavebord?

Som gjest synes jeg det er et av høydepunktene jeg og få se alle de fantasifulle påfunnende på gavebordet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmm vi har også pakket opp gaver vi har fått da fra folk som ikke kommer i bryllupet. Hva synes dere, må vi ta disse med på gavebordet ?

Grunnen er at vi skal reise langt, vi koser oss med gaven nå og vi vet rett og slett at vi får veldig liten plass når vi skal reise tilbake fra festen og tenkte for å spare plass å la overleverte gaver som er oppakket stå igjen i heimen. Hva synes dere ? Giverne vil jo ikke vite dette for de er jo ikke der..... :-?

Gjest augustbrud 2003
Skrevet

Enig i at man bør ha gavebord. Har vært i flere bryllup hvor de ikke har hatt det (tradisjon i USA), og det er stusselig! Jeg synes flotte gavebord er morsomt for gjestene (så kan man telle hvor mange ostehøveler de har fått... :ler: ).

Helt ok å pakke opp gavene på forhånd, presangene er jo åpnet på gavebordet, så ingen vil merke det. Ta dem med til festlokalet dersom det ikke blir for mye styr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...