Gå til innhold

Får noen det verre av å sitte mye på KG?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får noen det verre av å sitte mye på KG?

Anonymkode: 0dd93...720

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

KG er terapi for sjelen, spesielt telletrådene 😍

Anonymkode: 97ba6...da5

• Liker 1
Gjest Mayana
Skrevet

Tviler ikke på det. Sitter nok en jævel eller to som ikke vil folk noe godt her inne.

Skrevet (endret)

Endret av Elaine Marley
AnonymBruker
Skrevet

Etter hvert så fikk jeg det. Jeg liker iallefall ikke å lese tråder her om folk som ikke får seg jobb og at man er totalt verdiløs uten utdannelse her gjør meg bare trist. Jeg har gitt opp studiedrømmen pga det blir for dyrt og jeg har innsett at jeg ikke vil klare å komme gjennom nåløyet. Jeg ser ikke på meg selv som dum, jeg synes det er systemet som er idiotisk. Du skal være flink i ALT her i landet om du skal komme noen vei. Ei svensk venninne sa at der ser de på fagene du har best karakter i. Jeg har 6 i psykologi fra vgs, men matten drar ned. Så jeg har satset på noe annet. 

Noen ganger er det bedre. Man hører om gode erfaringer også, men mest ser jeg dessverre masse bitterhet. Og ifølge noen er du totalt uaktuell som partner, og en verdiløs lat person om du ikke studerer. 

Anonymkode: 8d11b...236

• Liker 1
Skrevet

vist noen føler seg dårlig av å være på KG så er det bare og logge av, er ikke vanskelig

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er overrasket over holdningene her inne, hvor viktig status, utseende, utdannelse og penger er, syns meningene kan være temmelig sneversynte. Det at folk som bor på landet, og bønder er dumme for eksempel, og kvinner ødelegger samfunnet. 

Det er kanskje ikke så lurt å være mye pålogget her, man kan jo bli påvirket og tro at man har mindre verdi på grunn av både det ene og det andre.

Anonymkode: e2dd5...9b7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, brownbrown skrev:

vist noen føler seg dårlig av å være på KG så er det bare og logge av, er ikke vanskelig

Er det den beste unnskyldningen du har for å kunne spre dritt på på kg?

Anonymkode: 97b0a...ae6

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det den beste unnskyldningen du har for å kunne spre dritt på på kg?

er ikke en unnskjyldning, men realitet....akkurat som vist du leser noe som provoserer deg i avisen, la vær å les avisen. samme greien

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, brownbrown skrev:

er ikke en unnskjyldning, men realitet....akkurat som vist du leser noe som provoserer deg i avisen, la vær å les avisen. samme greien

Som Ricky Gervais sa det så fint: At Internett er som en digital nedtagget dovegg er definitivt blitt en realitet. 

• Liker 8
Skrevet

Jeg er litt hardhudet ift dette forumet. Jeg tar ikke noe av det folk skriver personlig, blitt litt vant til at folk slenger mye rundt seg. Regner med at det ikke er noen jeg kjenner, uansett 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 4.4.2017 den 8.13, AnonymBruker skrev:

Er overrasket over holdningene her inne, hvor viktig status, utseende, utdannelse og penger er, syns meningene kan være temmelig sneversynte. Det at folk som bor på landet, og bønder er dumme for eksempel, og kvinner ødelegger samfunnet. 

Det er kanskje ikke så lurt å være mye pålogget her, man kan jo bli påvirket og tro at man har mindre verdi på grunn av både det ene og det andre.

Anonymkode: e2dd5...9b7

Enig. 

Anonymkode: aa09f...eb1

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke på KG som representativt for virkeligheten, ser på det som en online søppeldynge. Har opplevd for mye virkelighet til å tro noe annet. Men kan tenke meg at ensomme/sosialt isolerte mennesker kan få et veldig forstyrret virkelighetssyn av å lese mye her inne, når de ikke har mange andre referanser til virkeligheten, så kan dette lett bli den hele og ene sannhet.  

Anonymkode: 02b6a...fe6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

er ikke kg en søppeldynge da? Er sted hvor man lirer av seg dritt og frustrasjoner, og så får man tilbakemeldinger og synspunkt slik at man kan forbedre seg

Anonymkode: 3a551...0a8

Skrevet

For noen kan det i alle fall se ut som verden blir veldig liten, eller de pøser om seg sin trangsynthet eller manglende respekt og folkeskikk:rolleyes:

Store på nett, men hvor store i det virkelige liv?:klaske:

Skrevet
På 10.4.2017 den 2.56, AnonymBruker skrev:

er ikke kg en søppeldynge da? Er sted hvor man lirer av seg dritt og frustrasjoner, og så får man tilbakemeldinger og synspunkt slik at man kan forbedre seg

Anonymkode: 3a551...0a8

Eller kanskje få bekreftet hvor usammenhengende det er. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vel blitt en del desillusjonert av å være her. Utrolig mange tåpelige meninger og dårlig argumentasjon. Skuffende få som lar seg påvirke av mine særdeles skarpe betraktninger og meninger. Når jeg leser KG lurer jeg av og til på hvor det har blitt av det siviliserte og rasjonelt tenkende menneske.

Anonymkode: 1aa42...8da

AnonymBruker
Skrevet

Får noen det verre av å sitte mye på KG? Definitivt. Selv i tråder der man prøver å komme med empatiske og reflekterte råd til Ts, så høvles man ned av AB`ere som slår om seg med negative personkarakteristikker om hvilket forferdelig menneske du er som mener noe annet enn dem. Diskusjon om sak går raskt over til personangrep i stedet. Tråder sporer av til krangler om temaer som ikke var tema i HI. Hvis man i utgangspunktet er en litt sårbar eller sart sjel, så tror jeg det kan være direkte skadelig å oppholde seg her inne.

Anonymkode: 9a6cb...e27

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får noen det verre av å sitte mye på KG? Definitivt. Selv i tråder der man prøver å komme med empatiske og reflekterte råd til Ts, så høvles man ned av AB`ere som slår om seg med negative personkarakteristikker om hvilket forferdelig menneske du er som mener noe annet enn dem. Diskusjon om sak går raskt over til personangrep i stedet. Tråder sporer av til krangler om temaer som ikke var tema i HI. Hvis man i utgangspunktet er en litt sårbar eller sart sjel, så tror jeg det kan være direkte skadelig å oppholde seg her inne.

Det var mye verre her for en tid tilbake. Synes det har bedret seg endel egentlig, kanskje moddene har begynt å få bukt med urokråkene?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var mye verre her for en tid tilbake. Synes det har bedret seg endel egentlig, kanskje moddene har begynt å få bukt med urokråkene?

Det får vi håpe. Men ser en del av dem ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...