AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #1 Skrevet 3. april 2017 Er det noen som har erfaringer? Jeg gruer meg sånn.. Har hatt smerter ved vannlating og smerter i skjedeåpningen av og på i ett år. Gjør undersøkelsene vondt? Har så angst Er også redd for å ikke finne fram.. Reiser ganske langveisfra. Må man henvende seg til noen når man kommer inn? Er det skilta inne i bygget? Tusen takk for svar dere. Hilsen jente 24 Anonymkode: c888d...9c8
Gjest Flaskepost Skrevet 3. april 2017 #2 Skrevet 3. april 2017 Det ligger rett ved bussterminalen og Moa Amfi, andre etasje over Moa kino. Det står Frisksenteret på veggen med store bokstaver. Bare å spørre seg frem, vil jeg tro. Du henvender deg i resepsjonen. Vet ikke noe mer om det.
Emas Skrevet 3. april 2017 #3 Skrevet 3. april 2017 Eg har vore med gynekologen der, veldig flink og behagelig dame! Berre send pm viss du lurer på noke meir konkret 😊 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #4 Skrevet 3. april 2017 er det ikke i 2. etg ved kinosenteret? Jeg har kun vært hos fysioterapeut der. Anonymkode: c741e...87f
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #6 Skrevet 3. april 2017 Nå er jeg ferdig dere! Det gikk over all forventning. Hun var bare helt fantastisk flink, mye flinkere enn hun her i byen. Anbefales på det sterkeste. Er så happy! -TS Anonymkode: c888d...9c8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå