Alatariel83 Skrevet 2. april 2017 #1 Skrevet 2. april 2017 (endret) Vet ikke om dette riktig går under riktig kategori, men prøver Lurer på om noen har et favoritt halskjede evt en designer som har produkter dere liker godt? Ønsker å finne et fint smykke i ekte sølv (eller god kvalitet i andre materialer) men det er jo litt varierende kvalitet rundt om, så tips mottas med takk Er en kvinne forresten Endret 2. april 2017 av Alatariel83
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #2 Skrevet 3. april 2017 Hvis du vil finne et smykke som du liker, er det best å ta en tur til forskjellige gullsmeder for å se om du kan finne noe der. For å svare på spørsmålet ditt, har jeg et smykkesett i bysantinsk mønster, som jeg har laget selv. Det er dette jeg liker selv og er veldig stolt over. Anonymkode: 09410...0df
skruf Skrevet 3. april 2017 #3 Skrevet 3. april 2017 Jeg har noen smykker fra Van Bergen som jeg er veldig glad i. Man kan mikse forskjellige kjeder og låser (låsen er selve smykket på en måte). Jeg har et perlekjede, ett stålkjede, ene låsen er ei sølvkule og andre låsen er et gullhjerte. De bruker jeg mye. Ellers så fikk jeg i bryllupsdaggave i fjor et smykkesett fra Julie Sandlau som er nydelig. https://www.thune.no/produkter/julie-sandlau-iris-halssmykke-rosa-2 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #4 Skrevet 11. april 2017 Et kjært krusifiks i sølv. Anonymkode: a629d...570
Cata Skrevet 15. april 2017 #5 Skrevet 15. april 2017 (endret) Mitt favorittsmykke er et enkelt glassmykke som jeg kjøpte av en lokal håndtverker i hjembyen min. Det minner ganske mye om det jeg har limt inn bilde av, men mitt har en noe annen blåfarge. (Siden du spør om sølvsmykker så er det selvsagt uaktuelt for deg, men klarte ikke la være å kommentere likevel. ) Endret 15. april 2017 av Cata La til bilde
Forundret.. Skrevet 15. april 2017 #6 Skrevet 15. april 2017 Av erfaring så holder jeg meg unna alle Pan Jewelry produkter, er veldig dårlig kvalitet, diamanter hopper ut og garantiordningen suger. 1
Kladd Skrevet 15. april 2017 #7 Skrevet 15. april 2017 På 3.4.2017 den 9.48, skruf skrev: Jeg har noen smykker fra Van Bergen som jeg er veldig glad i. Man kan mikse forskjellige kjeder og låser (låsen er selve smykket på en måte). Jeg har et perlekjede, ett stålkjede, ene låsen er ei sølvkule og andre låsen er et gullhjerte. De bruker jeg mye. Ellers så fikk jeg i bryllupsdaggave i fjor et smykkesett fra Julie Sandlau som er nydelig. https://www.thune.no/produkter/julie-sandlau-iris-halssmykke-rosa-2 Åh, det du linka til var kjempefint!
metempsychosis Skrevet 15. april 2017 #8 Skrevet 15. april 2017 Mitt favoritt smykke over alle favoritter er ett ganske enkelt, langt, sølvkjede med en ubehandlet diamant, fra Cornelia Webb: http://www.corneliawebb.com/product/refined-necklace-diamond Litt minimalistisk, og dermed veldig enkel å bruke sammen med andre smykker (samt at den passer med alt jeg har i garderoben ). God kvalitet også, da den har blitt brukt dag inn og dag ut i noen år nå! Ellers så står en hel del av smykkene til Bjørg på ønskelisten, men det blir en litt annen pris-klasse...
skruf Skrevet 15. april 2017 #9 Skrevet 15. april 2017 (endret) 7 timer siden, Kladd skrev: Åh, det du linka til var kjempefint! Ja, det er nydelig Har øredobber og armbånd som er likedan, tror jeg har gått med det konstant siden jeg fikk det! Endret 15. april 2017 av skruf
Kladd Skrevet 16. april 2017 #10 Skrevet 16. april 2017 15 timer siden, skruf skrev: Ja, det er nydelig Har øredobber og armbånd som er likedan, tror jeg har gått med det konstant siden jeg fikk det! Bare synd det med prisen...
skruf Skrevet 16. april 2017 #11 Skrevet 16. april 2017 17 minutter siden, Kladd skrev: Bare synd det med prisen... Vet, de er grisedyre! Var en heftig dyr bryllupsgave, men siden det var 10-års bryllupsdag og mannen min aldri tidligere har kjøpt noe til meg på bryllupsdagen vår så gravde han litt dypt i lommeboka (jeg var ikke like romantisk, han fikk en dab-radio....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå