Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger noen tips til smågaver som jeg kan gi til kjæresten min. Fra før har jeg laget et kort og limt inn bilder av oss og skrevet koselige ord til ham. Så har jeg kjøpt hengelås formet som et hjerte som navnene våre skal graveres inn i. Tanken er å henge denne låsen på en kjent bro i en by som vi skal på tur til. Er altså kun snakk om gaver som ikke trenger å koste så mye. Alle tips mottas med takk :) Del gjerne egne erfaringer  med hva dere har kjøpt eller gjort for kjæresten, eller også gjerne hva dere ville satt pris på å få selv. Vi er et par i 30-årene om det er av betydning. 

Anonymkode: f9e99...8c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en person som vanligvis gir mye gaver. Men etter at jeg ble i lag med samboeren min, har jeg gått vekk fra sånne små gaver, som ofte bare blir lagt i en skuff.  Vi er blitt enige om at julegaver/bursdagsgaver skal være noe vi trenger, eller har veldig lyst på (slik at vi unngår å kjøpe tull). 

Det jeg derimot gjør for å vise at jeg setter pris på han, er feks å lage en 3 retters middag (det er ikke noe vi lager sammen til vanlig) der jeg også insisterer på å ta oppvasken å lar han slappe av på sofaen. Når han arbeider med noe hjemme, så fikser jeg klart øl og snacks til han. Eller så lite som at jeg kjøper favorittsjokoladen hans når jeg er å handler på butikken. 

Gir han også små kort av og til. Han gir meg roser innimellom, å jeg har gitt roser til han å (trodde ikke han brydde seg så mye om det, men han ble faktisk veldig glad for de).

Det er i allefall mine tanker om det :) men om jeg skal gi noen tips, så kan det være å bake favoritt kaken hans, eller lage en "100 ting jeg liker ved deg" liste (noe jeg å har gjort, å det ble godt mottatt). 

Nå som påska står for tur, får han selvfølgelig et påskeegg med litt av hvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...