Gå til innhold

Noen bvp, vernep eller sosionomer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ferdig utdannet i sommer og har endelig fått jobb! Vet ingenting om startlønn. Kan noen fortelle om deres startlønn? ☺

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vpl her! Kommer heeelt an på arbeidsplassen så klart. I noen tilfeller får vpl høyere lønn pga av autorisasjonen og medisinkompetanse. Jeg derimot, har fått stilling som miljøterapeut i spesialisthelsetjenesten og grunnlønna er på rundt 383000 uten ansiennitet og tillegg. Jeg ligger nå på 555 000 med tillegg, 6 års ansiennitet og overtid.. 

Anonymkode: 1cad7...bb8

AnonymBruker
Skrevet

Hva er du utdannet som?

vp, sos eller bvp?

Anonymkode: 81600...184

AnonymBruker
Skrevet

Sosionom, 3 års ansiennitet, jobber i rusfeltet i kommunen, 8-16 jobb, i en småby,  ca. 380 000 i lønn. (huske ikke ektakt på kronene, men er mellom 380 - 385 tusen et sted) 

Anonymkode: d844f...71e

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar! Har fått jobb som saksbehandler i bv, og det er ikke lønna du diskuterer først.. jeg har jobba noen år i hjemmetjenesten, kan dette regnes som relevant ? 

Skrevet

Hva ligger mnd lønn på da? 😅

Gjest +LillePersille+
Skrevet

Pleier ikke det å stå på kommunens hjemmesider? Hvis dere har lønnskontor så kan du kanskje ringe dem å høre?

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, sweethoneyboo skrev:

Takk for svar! Har fått jobb som saksbehandler i bv, og det er ikke lønna du diskuterer først.. jeg har jobba noen år i hjemmetjenesten, kan dette regnes som relevant ? 

Hjemmehjelp i kommunen? er jo ansenitet det.

Anonymkode: 81600...184

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...