AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #1 Del Skrevet 2. april 2017 Jeg er så kvalm. Hvorfor Nrk? Er det dette lisensen går til? Dette var motbydelig og unødvendig. Noen andre enn meg som reagerte? Anonymkode: c93b6...77c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #2 Del Skrevet 2. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så kvalm. Hvorfor Nrk? Er det dette lisensen går til? Dette var motbydelig og unødvendig. Noen andre enn meg som reagerte? Anonymkode: c93b6...77c Denne? Anonymkode: 456d1...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 2. april 2017 #3 Del Skrevet 2. april 2017 Jeg også syns det var kvalmt men så er jo ikke jeg i målgruppen heller. Kanskje NRKs unge seere syns det var lærerikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 2. april 2017 #4 Del Skrevet 2. april 2017 Ikke noe galt i det. Folk får i seg ymse kroppsvæsker fra egne og andres kropp hver bidige dag. Bæsj er da ikke spesielt i så måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #5 Del Skrevet 2. april 2017 Sæd er mye ekklere Anonymkode: fb976...7b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #6 Del Skrevet 2. april 2017 Har sluttet å se på Newton med barna mine.I en av episodene viste de hvordan barn kan gjøre "The salt and ice challenge" Dette kan føre til alvorlige skader. De frarådet barn å gjøre det,samtidig som de lo og sa hvor kult det var. Synes han programlederen bør finne seg en annen jobb.Alle de tidligere programlederne har vært dyktige og har klart å lage spennende og informative programmer for barn,men han som er nå er bare teit. Anonymkode: b1295...bce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #7 Del Skrevet 2. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sluttet å se på Newton med barna mine.I en av episodene viste de hvordan barn kan gjøre "The salt and ice challenge" Dette kan føre til alvorlige skader. De frarådet barn å gjøre det,samtidig som de lo og sa hvor kult det var. Synes han programlederen bør finne seg en annen jobb.Alle de tidligere programlederne har vært dyktige og har klart å lage spennende og informative programmer for barn,men han som er nå er bare teit. Anonymkode: b1295...bce Kan du fortelle hva det går ut på? Anonymkode: 456d1...def 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #8 Del Skrevet 2. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sluttet å se på Newton med barna mine.I en av episodene viste de hvordan barn kan gjøre "The salt and ice challenge" Dette kan føre til alvorlige skader. De frarådet barn å gjøre det,samtidig som de lo og sa hvor kult det var. Synes han programlederen bør finne seg en annen jobb.Alle de tidligere programlederne har vært dyktige og har klart å lage spennende og informative programmer for barn,men han som er nå er bare teit. Anonymkode: b1295...bce Hvorfor kan det føre til alvorlige skader? Hva skjer? Anonymkode: 456d1...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #9 Del Skrevet 2. april 2017 Jeg fant svarene her http://www.kk.no/mamma/ny-farlig-trend-blant-barn-sprer-seg-pa-sosiale-medier-66925283 Anonymkode: 456d1...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #10 Del Skrevet 2. april 2017 Fy faen noe så kvalmt! Æsj! Dette dår ikke ungene mine lov til å se. Skal de holde på slik så boikotter vi NRK! Anonymkode: 3ccc5...54a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #11 Del Skrevet 2. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så kvalm. Hvorfor Nrk? Er det dette lisensen går til? Dette var motbydelig og unødvendig. Noen andre enn meg som reagerte? Anonymkode: c93b6...77c Alt enkelte gjør for å bli wanna-be kjendis. Respektløst. Anonymkode: 1c0c7...f5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #12 Del Skrevet 2. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Denne? Anonymkode: 456d1...def Så, budskapet til NRK er Bæsj kan fint spises, det er ikke farlig, nei, det er til og med litt sunt full av næring - og vann i Norge er rent så da kan alle sultne og fattige spise bæsj fra alle toaletter hvis de ikke har råd til mat - det er resirkulering og gjenbruk, altså grønn politikk, og det er bra for sosialistiske journalister? Anonymkode: 1c0c7...f5b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 2. april 2017 #13 Del Skrevet 2. april 2017 Før var Newton bra, nå er det bare dritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #14 Del Skrevet 3. april 2017 7 timer siden, kvinneguide skrev: Før var Newton bra, nå er det bare dritt Bokstavelig talt haha! Neida jeg syns ikke Newton er bare dritt og han programlederen er både sjarmerende og flink. Men gårsdagens program var bare ekkelt. Hun legen som fikk ham til å spise bæsjen.. henne har jeg ikke sansen for. Hun var programlederen før. Så utrolig kvalmt da hun lagde den smoothien. Vil ikke barn nekte å drikke smoothie etter dette? Anonymkode: c93b6...77c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 3. april 2017 #15 Del Skrevet 3. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bokstavelig talt haha! Neida jeg syns ikke Newton er bare dritt og han programlederen er både sjarmerende og flink. Men gårsdagens program var bare ekkelt. Hun legen som fikk ham til å spise bæsjen.. henne har jeg ikke sansen for. Hun var programlederen før. Så utrolig kvalmt da hun lagde den smoothien. Vil ikke barn nekte å drikke smoothie etter dette? Anonymkode: c93b6...77c Newton skal være et vitenskapsprogram. Når Selda var programleder var det mer vitenskapelige tema, nå er det blitt mer sensasjonelt, det skal testes grenser. Hva skal barn med denne informasjonen? Kan det ikke inspirere dem til selv å teste grenser, utfordre/presse hverandre? Det finnes jo så uendelig mye interessante naturvitenskapelige tema, hvis man først skal ta opp tema tarmsystem og avføring, hvorfor denne vinklingen? Om bæsj kan spises? Om så, hva skal vi med den informasjonen? Boka sjarmen med tarmen viser jo at tarmen har mange flere funksjoner og betydning for kroppen, her er det masse vitenskap, så Nrks vinking på denne episoden viser bare at de tar lett på produksjon av programmet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #16 Del Skrevet 3. april 2017 Jeg synes uogså at NRK-programmer bør være solide og ikke opptatt av sensasjon og "likes" og jakt på oppmerksomhet ved å finne på tåpelige, sensasjonelle stunts. Jeg er glad mine barn ikke så på. Det har gått så mye sykdom på skolen og barnehagen de siste mnd (oppkast, mark i magen etc) at jeg har bedt dem være KJEMPEnøye med all håndvask pga at det ofte er via avføring at slike ting smitter. Føler at jeg ville blitt helt umyndiggjort hvis de hadde fått med seg dette. Anonymkode: 95043...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. april 2017 #17 Del Skrevet 3. april 2017 Æsj, hva faen, så sykt ekkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 3. april 2017 #18 Del Skrevet 3. april 2017 Hvis noen her er så nedsnødde at de tror det er bra, hva med tarmbakterier og hvorfor er det da så viktig å vaske seg grundig på hendene etter dobesøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #19 Del Skrevet 3. april 2017 1 time siden, OPIgirl skrev: Hvis noen her er så nedsnødde at de tror det er bra, hva med tarmbakterier og hvorfor er det da så viktig å vaske seg grundig på hendene etter dobesøk? Det er vel for å ikke smitte hverandre? Kan man bli smittet av sine egne bakterier? Anonymkode: e3dc2...c30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 3. april 2017 #20 Del Skrevet 3. april 2017 1 time siden, Loki Laufeyson skrev: Æsj, hva faen, så sykt ekkelt Har du i det hele tatt sett den aktuelle episoden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå