Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Wunderland

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg digger de fra Skjåk! Synes de er så vittige :D

Anonymkode: f73b1...bda

• Liker 7
Gjest Cyrus
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du ogs haldenser? 😃

Anonymkode: 04f80...386

Det sier jeg ikke om ikke du spør med nick 😄

AnonymBruker
Skrevet

Og Mats klarte å fucke opp mellom Martha og Bakken, ved å invitere til fest hos dem uten å spørre om det er greit.. Sånn gjør man bare ikke...

Anonymkode: f987f...d9e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også råner 🚘

Anonymkode: 62ba0...a35

AnonymBruker
Skrevet

Må bare si at jeg elsker den serien her. Skjåkværingene virker som noen ordentlig ålreite og artige folk! Også håper jeg livet har blitt litt lysere for torodd, virka som om han hadde det ganske tungt,men valgte å tulle det bort.

Anonymkode: bc769...156

• Liker 6
Skrevet

Digger de fra Skjåk, de burde få seg en egen serie!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Flere som håper på en sesong til? 

Anonymkode: 3eb5b...2cf

• Liker 4
Skrevet

Flere som håper på en sesong til? 

Tar gjerne en sesong til. Noen som kjenner til seertallene?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
På 2.6.2017 den 11.04, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg eller er det ingen som ser en bromance mellom Mats og Bakken? 

Anonymkode: 21f7b...706

Det var ganske så tydelig i den siste episoden, spør du meg :fnise:

Anonymkode: 55e98...8e2

• Liker 6
  • 9 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg sett nesten alle episodene. Måtte google litt for å sjekke om dette er oppspinn eller hva... For han der Torodd er virkelig så ufyselig som det går an for en mann å bli!

Jeg blir utrolig fascinert over folka og livsstilen. Så jeg synes det er underholdende å se på og er glad det komme en ny sesong. 

Anonymkode: 2cfa6...221

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg sett nesten alle episodene. Måtte google litt for å sjekke om dette er oppspinn eller hva... For han der Torodd er virkelig så ufyselig som det går an for en mann å bli!

Jeg blir utrolig fascinert over folka og livsstilen. Så jeg synes det er underholdende å se på og er glad det komme en ny sesong. 

Anonymkode: 2cfa6...221

Forundrer meg ikke om han er med i MGTOW og skriver kvinnehatende innlegg på KG :fnise: Men han er glad i dyr da! Er så søtt med menn som har katt :rodmer: Tror han er grei sånn egentlig, men kanskje han ville fremstå som dust på tv. 

Anonymkode: 8c720...19f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forundrer meg ikke om han er med i MGTOW og skriver kvinnehatende innlegg på KG :fnise: Men han er glad i dyr da! Er så søtt med menn som har katt :rodmer: Tror han er grei sånn egentlig, men kanskje han ville fremstå som dust på tv. 

Anonymkode: 8c720...19f

Tror mest han har ekstremt dårlig selvtillit og vill fremstå som en tøffing. For han har jo noen damer i vennekretsen og de ser det ut til at han er veldig glad i de (hun). Han minner meg om en kompis mik mann hadde som kun skulle få seg en skikkelig lekker dame med den rumpa. Ingen barn skulle hun ha det var fullstendig uaktuelt. Var skikkelig gris i munnen når de snakket om damer. Vel noen år senere fikk han seg dame enslig to barns mor med en ekstremt tydelig mamma kropp :) de er gift nå .

Anonymkode: 3fe34...d72

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå sesong har startet :nori:

Anonymkode: 5c71a...a3b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og Mats er om mulig enda kvalmere nå... Virker som dama er like irriterende da, så de passer vel bra sammen... 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Og Mats er om mulig enda kvalmere nå... Virker som dama er like irriterende da, så de passer vel bra sammen... 

Dama hans virker som ett skikkelig hespetre.

Anonymkode: 8e7db...99a

• Liker 8
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om episodene blir spilt inn ett år før de går på tven - eller sendes de samme året som de ble spilt inn? Hvis det er første nevnte som er riktig, tror jeg at det kommer en sesong 3. 

Jeg vet at bandet til Erik og Espen fra Trondheim (Chromeballs) hadde konsert i går kveld, i forbindelse med filming for Wunderland, men det kan jo selvsagt hende at det kommer i denne sesongen. 

Anonymkode: 086ae...2b2

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om episodene blir spilt inn ett år før de går på tven - eller sendes de samme året som de ble spilt inn? Hvis det er første nevnte som er riktig, tror jeg at det kommer en sesong 3. 

Jeg vet at bandet til Erik og Espen fra Trondheim (Chromeballs) hadde konsert i går kveld, i forbindelse med filming for Wunderland, men det kan jo selvsagt hende at det kommer i denne sesongen. 

Ut ifra hva jeg har fått med meg så har ikke det vært sommer i 2018 enda. Det er sen vår/sommer/tidlig høst i serien. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, penny_ skrev:

Ut ifra hva jeg har fått med meg så har ikke det vært sommer i 2018 enda. Det er sen vår/sommer/tidlig høst i serien. 

Ok takk for svar :) 

Skrevet

Dama til Mats er sykt irriterne og kontrollerne! At han gidder 

• Liker 4
Skrevet

Jeg dør av Mats og Bakken😂 intriger og sjalusi. Haha. Typer

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...