AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #1 Skrevet 2. april 2017 Jeg bor i et rekkehus i et boligfelt. Skal ha fest her om et par uker og må jo si ifra til de nærmeste naboene at det kan bli litt bråk. Fikk for ca 1/2 år siden nye naboen som er litt spesielle. De hilser knapt og om jeg sier hei når jeg lufter hunden snur de seg uten å svare. De har en unge på ca 1 år. Hvordan skal jeg si ifra til de ang festen? Skal jeg spørre om det er greit eller skal jeg si ifra om at vi skal ha fest? Er helt ny på det å bo i boligfelt fordi både jeg og sambo er vokst opp langs skogholt og langt unna naboer. Hvor lenge før bør vi si ifra? De andre naboene prater jeg med hver dag så de er det ikke noe problem å si ifra til Er 21 år BTW om det har noe å si Anonymkode: 69830...eca
Gjest Poverella Skrevet 2. april 2017 #2 Skrevet 2. april 2017 Legg en lapp i postkassen en uke i forveien der du rett og slett bare gir beskjed om at det blir festligheter den aktuelle kvelden
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #3 Skrevet 2. april 2017 53 minutter siden, Poverella skrev: Legg en lapp i postkassen en uke i forveien der du rett og slett bare gir beskjed om at det blir festligheter den aktuelle kvelden Er en uke nok når de har småtroll? Har knapt snakket med dem Og er redd de er festbremsere.. stua vår er va midt i huset og er kjøkken, bad, soverom og garasje før dems gang og stue så er langt fra rommet festen avholdes i til det soverommet ungen sover på. Anonymkode: 69830...eca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå