Gå til innhold

HVILKE BLADER LESER DU?  

1. 1. HVILKE BLADER LESER DU?

• Tique
      0
    • KK
      7
    • Henne
      1
    • Det Nye
      18
    • elle
      4
    • Div ukeblader (hjemmet, norsk ukeblad, allers etc)
      4
    • Div fjortis blader (mag, inside)
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. lurer litt på hva dere leser, evt kjøper...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm... jeg er nok en blad junkie... leser kk, elle, henne, det nye...og noen til.

Litt avhengig av hvor mye penger jeg har, men det er igrunn ganske sykt hvor mye penger jeg bruker på blader hver... :oops:

Skrevet
:hjerte: petronella kjøper vel alt hun kommer over, men elle er favoritten. :hjerte:
Skrevet

Jeg er også blad-junkie, men Elle er favoritten.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er det som gjør Inside til et fjortisblad

og ikke Det nye...? Synes de to bladene er

veldig like jeg.... (?)

Skrevet

Les som oftast Det Nye og Make up og hår.

Syns også Inside er ganske likt Det Nye...

Skrevet

Leser ikke blader så ofte, hvis jeg gjør det blir det britiske Marie Claire, britiske Cosmo, Illustrert Vitenskap eller Psychology Today.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Alle hvis jeg får muligheten :) Men kjøper helst DetNye (abonnerer) og Tique.

Skrevet

Kjøpe alltid Det Nye og veldig ofte [mag], InSide og Cosmo. KK les eg hos søstra mi.

No har eg kjøpt Woman, men det blir nok kanskje med den eine gangen.

Stemte Det Nye, for det kjøpe eg alltid. Men det skulle vore et "nesten alle"-alternativ.

Gjest Sesselja
Skrevet

Jeg leser det som faller ned i postkassa mi. Jeg frilanser for en rekke blad, så når jeg har en artikkel ute kommer det et eksemplar dalende. Ellers leser jeg lite blad.

Jeg pleide å elske det å lese blad, og jeg kjøpte jevnlig både reiseblad, foto og filmblad og de vanlige damebladene. Men etter jeg begynte å skrive selv, blir det bare til at jeg tenker jobb, så nå har sjarmen forsvunnet. Dessverre. Savner å kunne ligge på sofaen og slappe av med et magasin.

Skrevet

Jeg leser Det nye. Mest fordi jeg har gjort det i alle år. Repotasjene er gode. god underholdning.

Leste også Woman denne uken. Teit blad som tror kvinner tenker mye rart.

Skrevet

DetNye-abonnent

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg leser sjelden blader/magasiner,

Stort sett bare når jeg kommer over dem hos andre.

Før kjøpte jeg minst 4 blader i uken, men kuttet ut da vi sparte til ferie for noen år siden. Siden har jeg bare kuttet ut.

Skrevet

Som nybakt mamma går det i en del blader om barn. Foreldre og Barn og Mamma leser jeg, men også Det Nye og andre blader jeg kommer over. Bruker ikke så mye penge på blader - er mest at avismenneske jeg.

Skrevet

Kjøper Det Nye av og til. Men det blir bare til at jeg nesten bare leser de samfunnsrelaterte artiklene. Motestoff er bare kjedelig synes jeg, så det blir til at bladene jeg leser ofte er Nemi, Vreng og Fett. Ellers er jeg bok-junkie.

Skrevet

Kjøper igrunn bare "Make-up og hår" for tiden, men av de overnevnte stemte jeg "Det Nye".

Liker Henne også, selv om jeg aldri har kjøpt det. (Fikk 1 gratis,..)

Skrevet

Pleier å kjøpe In Style, reiseblader og interiørblader.

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg leser jo mange av disse da....men da det ikke gikk an å velge flere svarte jeg det jeg oftest selv kjøper når jeg skal kjøpe meg blad, og det er faktisk Norsk Ukeblad....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...