Gå til innhold

Hva har vært galt med dine dater?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er singel og på jakt har sikkert hatt noen dater den siste tida. Hva er det som har gjort at dere ikke har gått videre med datingen?

Anonymkode: fa162...7ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare to stykker her :laugh:

Han første: Vi var ute etter forskjellige ting. 

Han andre: Dater fortsatt, ingenting galt foreløpig, alt går bra :P

Anonymkode: 4310f...5a1

AnonymBruker
Skrevet

Det har stort sett bare vært at jeg ikke syntes vi var en optimal match... Nå skal det sies at han ene insisterte på å high-five meg hele tiden, det var litt kleint, men det har ikke vært noe galt med noen av dem, bare ikke riktig kjemi.

Anonymkode: f3cf2...d1b

Skrevet

Meg, regner jeg med.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har datet 2 stk i den siste perioden.

1) Ville gifte seg med meg etter første date, så da fikk jeg panikk.  

2) Personlige problemer hos han som gjorde at jeg ikke orket å ta ting videre (på dårlige dager begynte han å krangle med meg)

Men, jeg har ikke gitt opp :) Har kommet i kontakt med en ny mann nå som jeg holder på å bli kjent med. Krysser fingrene :) 

-kvinne

Anonymkode: 10066...c2f

• Liker 5
Skrevet

Begge to "glemte" å fortelle at de ville ha flere damer/åpent forhold...:pinar:

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Har datet 2 menn i år. Første ble sur, da jeg ikke ville ha sex med han, på andre date. Andre ville kun treffe meg på dagtid, og jeg fant ut ved hjelp av Google, at han akkurat var blitt far.

Anonymkode: 5ca8b...728

• Liker 10
Skrevet

Noen grunner til at jeg ikke ville se dem videre:

- Altfor intens, kysset meg flere ganger uten at jeg følte jeg hadde lyst

- Ville ikke gjøre annet enn å ha sex

- Dårlig på å holde kontakt, svarte sjeldent på meldinger så jeg mistet interessen med tiden og fant meg noen andre 

- Ikke noe kjemi. Sykt kleint 

- Maste for mye på meldinger, mistet interessen når jeg følte jeg brukte altfor mye tid på å svare på meldinger gjennom dagen 

- Sendte meg altfor mange meningsløse snaps av han. Føttene når han slappet av på sofaen. Når han kjøpte takeaway. Æsj 

- Har psykiske problemer som jeg ikke ønsker å forholde meg til 

- Løy om alderen. Han var syv år elskere enn han utgav seg for å være 

• Liker 1
Skrevet

Hun ene var arbeidsløs, men syntes det var flaut å gå til NAV så hun valgte i stedet å leve på kredittkort og lån fra venner og kjente. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han virket mer og mer barnslig og teit. Droppa han i dag. 

Anonymkode: 5d7f0...cc6

AnonymBruker
Skrevet

Nr. 1. Oppdaget da jeg ble litt bedre kjent med han at han var veldig egen. Måtte få sin vilje og trasset som en 3-åring om han inne fikk viljen sin. Alt skulle foregå på hans premisser. Avsluttet det derfor etter 1 måned. 

Nr. 2. Var på én kaffedate og han skrev så usaklig mye til meg - hele dagen! Ble ordentlig sliten av at han skrev til meg hvert 10. minutt, hele dagen! Når man skriver så mye går man til slutt tom for meningsfulle ting å skrive om og da blir det i hvert fall kjedelig å skrive dagen lang om hva man gjør. Ble for mye mas rett og slett. Derfor avsluttet jeg det. 

Nr. 3. Ble veldig sjalu. Merket at han hadde litt problemer med selvtilliten og la det over på meg. Virket som han var veldig redd for at jeg skulle finne noen andre. Så han slengte ut kommentarer til venninner av meg om at jeg sikkert flørtet med andre og kom til å dumpe han. Han kom med kommentarer om at jeg sikkert gjorde ditt og datt med andre menn. Orket ikke å være med en så usikker og sjalu person, så avsluttet det. Datet i 3 uker ca. 

Anonymkode: 7c443...018

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen kjemi. Hun var hyggelig, men tror det eneste jeg kan tilby henne er vennskap.

Anonymkode: 9219a...599

Skrevet

Forrige jeg datet var umoden og barnslig. Tok litt tid før jeg innså nøyaktig hvor umoden og barnslig han faktisk var. 

Ville ikke se det, han var helt usaklig kjekk :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på tre første dates siden jeg ble singel.

De to første, som var veldig kort tid etter jeg ble singel (1-3 uker), var noen fra Tinder som jeg bare møtte fordi de virket lættis og ålreite. Ingen av de var kjeeempeattraktive, selv om de var mer attraktive i virkeligheten enn på bildene sine. Pratet såvidt med han ene i ettertid. Ingen av disse gjorde noe særlig for meg, da jeg egentlig allerede var interessert i noen andre, men ville liksom ha det litt "overstått" med å gå på første dates. Det var ingen flørtende tone på noen av disse to datene, selv om han ene synes jeg var veldig ålreit og kunne tenkt meg å være venner med han i ettertid (vi hadde bra venne-vibber, men ingenting mer enn det), men glemte å be om kontaktinformasjon da jeg slettet Tinder etter kort tid, så det får heller bare være. Ingen av de bidro med særlig kontakt i ettertid av datene, så tror de også oppfattet vibbene som kun venner.

Han tredje dater jeg fortsatt. Det var han jeg i utgangspunktet var interessert i (og er fortsatt veldig interessert i). Vi møttes ikke via dating-app. 

Anonymkode: 9cf90...751

AnonymBruker
Skrevet

Jeg 26, han 21. Ble for barnslig.

Anonymkode: 88f62...df2

Skrevet

Disse har jeg datet siden det ble slutt med eksen for 4 år siden...

Han første var ikke ute etter noe forhold, bare sex. Ble dessverre veldig betatt av ham, og det endte med at jeg trakk meg.

Han andre ble det bare vennskap ut av.

Han tredje var usikker på seg selv, og måtte være i nærheten av meg hele tiden. Plukket jeg snop på kinoen stod han helt opp i meg, pusset vi tennene så han meg inn i øynene hele tiden. La jeg meg ned i sengen traff jeg kroppen hans i stedenfor madrassen, var jeg med venner ble han irritert fordi jeg ikke prioriterte han(sjeldent jeg var med venner). 

Han fjerde ble det bare 3 dater med. Utrolig hyggelig mann, men det ble for kjedelig i lengden. Vi hadde nok ingen kjemi.

Han femte var innpåsliten og skulle kysse og kose med meg hele tiden. Respekterte ikke når jeg satt grenser, og var veldig umoden. Følte meg ikke spesiell akkurat..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner å date i morgen. 

Anonymkode: 819a5...2a3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det har vært hyggelige menn, men følelser har ikke dukket opp rett og slett.

Anonymkode: cd9d9...7d2

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, moni123 skrev:

Noen grunner til at jeg ikke ville se dem videre:

- Altfor intens, kysset meg flere ganger uten at jeg følte jeg hadde lyst

- Ville ikke gjøre annet enn å ha sex

- Dårlig på å holde kontakt, svarte sjeldent på meldinger så jeg mistet interessen med tiden og fant meg noen andre 

- Ikke noe kjemi. Sykt kleint 

- Maste for mye på meldinger, mistet interessen når jeg følte jeg brukte altfor mye tid på å svare på meldinger gjennom dagen 

- Sendte meg altfor mange meningsløse snaps av han. Føttene når han slappet av på sofaen. Når han kjøpte takeaway. Æsj 

- Har psykiske problemer som jeg ikke ønsker å forholde meg til 

- Løy om alderen. Han var syv år elskere enn han utgav seg for å være 

Jammen er det mange raringer der ute :P Men fortsatt mange andre "fisk" der ute i havet. Håp for alle og enhver! 

Verste for meg må nok være ei dame som var drøy på stalkinga (og det utspilte seg utenfor huset mitt, spesielle brev i postkassen, syklig stirring fra ulike hold osv) og andre kvinner - dårlig (KLEIN!) stemning/kjemi. Uff.. For meg er nok kjemien det viktigste.

• Liker 2
Skrevet

1. Han var ikke "mann" nok. Ikke misforstå, men utstrålingen var så lite mandig. Og han var litt for "på" til å være første date. Virket som han trodde det virkelig kunne bli oss. 

2. Han snakket alt for mye om eksen. Han var tydeligvis ikke over henne. 

3. Han var for usikker og vinglete. Følte også han var ganske egoistisk og tok lite hensyn til meg. Orket ikke mer da. 

4. Et par syk som var vinglete. En dag ønsket de kun ff-forhold, en annen dag et seriøst forhold. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...