Baby0ne Skrevet 2. april 2017 #1 Skrevet 2. april 2017 Dette er bare ett innlegg litt for gøy! :-) Sist jeg var hos hudpleieren så kom vi til å snakke om årsak til uren hud osv. Hudpleieren mente at folk som bruker sminke til vanlig har mindre uren hud enn folk som aldri bruker sminke. Hva mener dere? :-)
GlitterGlitter Skrevet 2. april 2017 #2 Skrevet 2. april 2017 Jeg har aldri fått mer uren hud av sminke, jeg merker at jeg tar meg mindre i ansiktet når jeg har på sminke, så det kan jo være en årsak! 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #3 Skrevet 2. april 2017 Det spørs vel hvor flink man er til å fjerne sminken og bruke rens, samt om man har lett for å få tette porer. Som GlitterGlitter sier så tar man kanskje seg mindre i ansiktet dersom man har brukt tid på å sminke seg Anonymkode: bd9ee...1db 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #4 Skrevet 2. april 2017 Jeg tror det varierer veldig ut fra hvilken sminke man bruker. Og det varierer sikkert fra person til person og. Personlig får jeg penere hud av å bruke mineralfoundation Anonymkode: 62855...a8f
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #5 Skrevet 2. april 2017 Kommer nok an på sminken, hvor flink man er til å fjerne den og ikke minst hvor flink man er til å rengjøre kostene. Anonymkode: fb7f0...23b
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #6 Skrevet 11. april 2017 Synes jeg får dårligere hud når jeg går i perioder uten sminke. Blir gal av folk som maser om at huden må få puste. Er kjøttkake uansett, bare verre når jeg går uten sminke. Anonymkode: 3c28d...90d
Blablab Skrevet 11. april 2017 #7 Skrevet 11. april 2017 Jeg så aldri noen forskjell da jeg slet med uren hud. Kanskje folk som bruker sminke er flinkere til å rense huden?
Persephone Skrevet 13. april 2017 #8 Skrevet 13. april 2017 Jeg fikk finere hud etter jeg begynte med sminke, men det var fordi jeg begynte å ta bedre bare på huden min og faktisk renset den da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå