Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er bare ett innlegg litt for gøy! :-) 

Sist jeg var hos hudpleieren så kom vi til å snakke om årsak til uren hud osv. Hudpleieren mente at folk som bruker sminke til vanlig har mindre uren hud enn folk som aldri bruker sminke. 

Hva mener dere? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri fått mer uren hud av sminke, jeg merker at jeg tar meg mindre i ansiktet når jeg har på sminke, så det kan jo være en årsak! :) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs vel hvor flink man er til å fjerne sminken og bruke rens, samt om man har lett for å få tette porer. Som GlitterGlitter sier så tar man kanskje seg mindre i ansiktet dersom man har brukt tid på å sminke seg :) 

Anonymkode: bd9ee...1db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det varierer veldig ut fra hvilken sminke man bruker. Og det varierer sikkert fra person til person og.  Personlig får jeg penere hud av å bruke mineralfoundation :) 

Anonymkode: 62855...a8f

AnonymBruker
Skrevet

Kommer nok an på sminken, hvor flink man er til å fjerne den og ikke minst hvor flink man er til å rengjøre kostene. 

Anonymkode: fb7f0...23b

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Synes jeg får dårligere hud når jeg går i perioder uten sminke. Blir gal av folk som maser om at huden må få puste. Er kjøttkake uansett, bare verre når jeg går uten sminke.

Anonymkode: 3c28d...90d

Skrevet

Jeg så aldri noen forskjell da jeg slet med uren hud. Kanskje folk som bruker sminke er flinkere til å rense huden? 

Skrevet

Jeg fikk finere hud etter jeg begynte med sminke, men det var fordi jeg begynte å ta bedre bare på huden min og faktisk renset den da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...