AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #1 Skrevet 2. april 2017 Hei. Jeg lurte på om dere vet hvilke butikker en 17 åring kan jobbe i? jeg er fult klar over vgselger, tur med hund og sånner jobber. vil bare ha svar på hvilke butikker. Alt fra mat butikker til klesbutikker osv. Anonymkode: f59be...c9e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #2 Skrevet 2. april 2017 Sånt rent lovlig tror jeg du kan jobbe i de fleste butikker. Spesielt om det bar er for å sette på plass varer og slik. Men de fleste matbutikker er skeptisk til å ansette de under 18 til å sitte i kassa siden de ikke kan selge tobakk/alkohol og det er noe upraktisk. Pluss at jeg mener jeg har lest et sted at de under 18 ikke kan holdes ansvarlig for penger eller noe slik. Godt mulig det ikke stemmer. Anonymkode: cac0c...5fa
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #3 Skrevet 2. april 2017 svært få som ønsker folk under 17 desverre med mindre du har bekjente eller familie som har kjenner butikksjefer Anonymkode: bfaa5...fa4 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #4 Skrevet 2. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: svært få som ønsker folk under 17 desverre med mindre du har bekjente eller familie som har kjenner butikksjefer Anonymkode: bfaa5...fa4 er 17, ikke under. Anonymkode: f59be...c9e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #5 Skrevet 2. april 2017 tror AB over har rett. Tror de fleste vil vegre seg over å gi deg ansvar for penger og eller stenge/åpne butikk. Så du må se på jobbe der du jobber oppå noen andre. Som en avlaster. Så kan den andre personen gjøre de tingene som du må være myndig for å gjøre, og du resten. Jeg tror matbutikker med store lagre eller som får alt av varer på en gang vil kunne trenge stable / lager hjelp. Gå til noen av de større butikkene og spørr etter dagli leder og spørr Anonymkode: 8ba9c...d85
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #6 Skrevet 2. april 2017 Klesbutikker, nille, pizzabakeren, skobutikker, clas olson.. Det er jo verdt å prøve å søke på alt hvor de ikke selger tobakk og alkohol. Anonymkode: 95f61...c17 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #7 Skrevet 2. april 2017 vis ikke kan du tenke strategisk og se etter frivillig jobb som du kan gjøre frem til du er 18 slik at det er lettere for deg å få jobb når du er 18. Da vil du når du er 18 ha noe arbeidserfaring og du har en referanse. Anonymkode: 8ba9c...d85
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #8 Skrevet 2. april 2017 Matbutikker vil jeg tro er det enkleste, men ville sjekket ut byggvare også. Store steder som Coop OBS osv hvis dere har det i nærheten. Anonymkode: 1c7ab...afa
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #9 Skrevet 3. april 2017 Matbutikker eller store kles/tingogta G-butikker med mange ansatte. Jeg jobber feks i en liten butikk hvor vi kun er én, vi har ikke lov til å ansette under 18 år, da de ikke hr lov til å ha ansvar for kasse, stenging, mm Anonymkode: 5c862...fd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå