Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei:)  Er det noen av dere som vet hvor vanlig det er at oppgaver, og bacheloroppgaven skrives på engelsk i ingeniørutdanningen ?

Tenkte helst på Byggingeniør, men kan hende det er litt likt for ingeniørutdanningene generelt ?

Anonymkode: f235c...675

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På Bachelor er det nok mest Norsk, men tror det er valgfritt. Vi skrev vår oppgave på Norsk. Oppgaver skrev vi på Norsk.  

Master skrev jeg på Engelsk, husker faktisk ikke om det var krav! Men følte det var naturlig å skrive på Engelsk, da mye av fagspråk og forskning var på Engelsk. 

Skrev oppgaver på Engelsk dersom foreleser / klasseansvarlig bare pratet Engelsk. 

Anonymkode: d92ba...1be

AnonymBruker
Skrevet

jeg skal skrive bachelor neste vår i ingeniør fag. Vi kan velge, norsk eller engelsk. Men jeg tror de holder på å endre det til at du må gjøre mer og mer på engelsk. Send en epost til det aktuelle lære stedet og spørr :)

Anonymkode: fb41b...ae4

Skrevet

Jeg skriver bachelor nå, og da kunne vi velge mellom norsk og engelsk. I de oppgavene vi har hatt utenlandske forelesere har jeg skrevet oppgaver på engelsk, men i noen fag kunne vi skrive på norsk uansett. Det er veldig greit å vende seg til å skrive på engelsk, men bacheloroppgaven kan du nok skrive på norsk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...