Gå til innhold

Ønsker nye venner i Sandnes/Stavanger- området.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg flyttet til Sandnes for et par år siden, og merker at jeg ikke har så mange å være med lengre. De vennene jeg hadde her da jeg flyttet hit har stiftet familie, og det blir mindre tid til å være sammen og finne på ting. Det hadde vært gøy å møte nye mennesker og stifte nye vennskap. Jeg er ei jente på 27 år. Jeg liker å gå tur, ta en kopp (eller ti) med kaffe, ha vinkvelder, gå på kino osv. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg vil veldig gjerne bli kjent med deg :)

Er selv 27år og bor i Stavanger.

Jeg har mange av de samme interessene som deg og er i samme situasjon der mange av mine venner har stiftet familie osv :)

Skrevet

Hei :) 
Så kjekt! :) 

Sender deg en PM jeg, så kan vi snakke litt der :) 

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er ei jente på 24 1/2 som gjerne vil bli kjent. Jeg er fra og bor i Stavanger :)

Skrevet

Jeg er 33år og bor ikke i Stavanger,men skal begynne å studere i Sandnes til høsten :-) Hadde vært koselig å bli kjent med noen der!

Skrevet

Heisann ! Leter også etter nye venner å finne på ting sammen med. Er 38 år, bor i Stavanger med kjæresten og 2 hunder. Blir gjerne med på tur eller kafé  😊

Skrevet

Hei, 

jeg leter også etter nye venner i Stavanger området. Jeg flyttet hit for ca 2. måneder siden og kjenner ikke så veldig mange her. Hadde vært fint å møte nye mennesker og stifte nye vennskap. Jeg er 28 år gammel og liker alle de samme tingene som du liker. 

Håper å høre fra deg/dere :)

Skrevet (endret)

Heisann! 

30 år, bor i Sola Kommune. Har samboer men vi planlegger ikke å stifte familie og merker det er tendensen rundt vennene våre som ikke er like tilgjengelige lengre :( Søker venner for tur, kino, vin, kaffebesøk osv osv. Elsker spontane småtreff :) 

Fritidshobbier er kaffe, vin, pc-gaming, bøker, film, kosthold (les: jojo-slanker), trening og sosiale medier :D

Endret av Meadows
Skrevet

Heisann :) Er på jakt etter nye bekjentskaper selv. Bor på Bryne, men har ingen problemer med å komme inn til Stavanger/Sandnes. Er 24 :)

• 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
Skrevet
På 12.5.2017 den 10.47, Atherine skrev:

Heisann :) Er på jakt etter nye bekjentskaper selv. Bor på Bryne, men har ingen problemer med å komme inn til Stavanger/Sandnes. Er 24 :)

På 7.5.2017 den 21.56, Sahara_ skrev:

Heisann! 

30 år, bor i Sola Kommune. Har samboer men vi planlegger ikke å stifte familie og merker det er tendensen rundt vennene våre som ikke er like tilgjengelige lengre :( Søker venner for tur, kino, vin, kaffebesøk osv osv. Elsker spontane småtreff :) 

Fritidshobbier er kaffe, vin, pc-gaming, bøker, film, kosthold (les: jojo-slanker), trening og sosiale medier :D

På 1.5.2017 den 18.46, hermosaa skrev:

Hei, 

jeg leter også etter nye venner i Stavanger området. Jeg flyttet hit for ca 2. måneder siden og kjenner ikke så veldig mange her. Hadde vært fint å møte nye mennesker og stifte nye vennskap. Jeg er 28 år gammel og liker alle de samme tingene som du liker. 

Håper å høre fra deg/dere :)

På 24.4.2017 den 14.50, misskitty skrev:

Heisann ! Leter også etter nye venner å finne på ting sammen med. Er 38 år, bor i Stavanger med kjæresten og 2 hunder. Blir gjerne med på tur eller kafé  😊

På 21.4.2017 den 20.44, Pandora83 skrev:

Jeg er 33år og bor ikke i Stavanger,men skal begynne å studere i Sandnes til høsten :-) Hadde vært koselig å bli kjent med noen der!

På 16.4.2017 den 11.38, K.B.E skrev:

Jeg er ei jente på 24 1/2 som gjerne vil bli kjent. Jeg er fra og bor i Stavanger :)

Hei! Vi vil bli kjent med deg/dere :) 

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei. Hvordan går det? Ser det er litt gammelt innlegg, men jeg ser også etter nye venner

• 2 uker senere...
Skrevet

Heisann !

Bare bra 😊 Det gjør ingenting, er fremdeles aktuelt. Er ikke så lett å finne nye, gode venner  😊

Så kjekt da ! Og hvem er du da ? 😊

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Hvis flere vil være med så er det bare å sende en melding så legger vi dere til 😊 vi skal gjøre masse kjekt fremover :) 

Skrevet
På 30.12.2017 den 16.39, misskitty skrev:

Heisann !

Bare bra 😊 Det gjør ingenting, er fremdeles aktuelt. Er ikke så lett å finne nye, gode venner  😊

Så kjekt da ! Og hvem er du da ? 😊

Hei  ☺ er ikke så flink til denne siden her. Vet ikke hvordan jeg skal skrive melding til deg. Nå har jeg prøvd å kontakte den som kommenterte etter deg "brukernavnetmitt" Bli med du og? ☺

Skrevet

Vi er en venninnegjeng i stavanger/ sandnes området som ønsker å utvide vennegjengen. Vi er fra 28-30 år og har ulike interesser.

Vi pleier å ha spillkvelder, hytteturer, kafébesøk, kinoturer, tacokkvelder, bakekvelder osv..

Vi liker å bli kjent med nye og ønsker å finne på mye gøy fremover. 

Vil du bli en del av gjengen vår? 

Send meg en pm med navn, alder så kan vi legge deg til i vår felles/privat Facebook-gruppe :) Hvor vi kan bli kjent og finne på ting sammen! Det skal neves at vi er ganske aktive og allerede en fin liten gjeng som har plass til flere :) 

Skrevet

Hei, skal flytte til min kjæreste i gjesdal kommune, trenger å bygge et nettverk her. Er fra haugesund og kjenner ingen. Er 37 år, liker turer, vin, cafe, litteratur etc. 

Skrevet
På 21.4.2017 den 20.44, Pandora83 skrev:

Skal flytte til Gjesdal/ågård og trenger å bygge nettverk her. Er 37år. Liker turer, cafe,vin, litteratur etc. 

Gjest Benni9
Skrevet

Hei jeg er ei jente fra klepp, som har lyst å bli kjent med nye folk 😊 jeg er 24 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...