Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Denne helga har bare vært helt j****!

Har bare sitti å grått og grått nå og aner ikke hva jeg skal gjøre nå.

Min bestevenninne som jeg har hatt siden barneskolen slo nylig opp med kjæresten sin fordi at han var mer interessert i meg. Og han er jo veldig kjekk så vanskelig å si nei. Men nå mener bestevenninna mi at jeg har stjålet kjæresten hennes også er hun drit pissed på meg, men jeg prøver å fortelle henne at det ikke er min skyld, men at han bare tilfeldigvis var mer interessert i meg. 

Og de var jo kun sammen i 2 år, så føler det er så sykt drama, og at jeg blir så sykt backstabba her fordi venninna mi hater meg helt uten noen grunn. Så hva skal jeg liksom gjøre nå da? Jeg savner jo henne sykt, men samtidig så er jo også han så sykt kjekk og snill da.

Anonymkode: bc8d5...a46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du bryr deg om venninnen din så holder du deg LANGT unna kjæresten hennes! Det er virkelig ikke rakettforskning. Har du gjort noe med han?

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Sirah skrev:

Dersom du bryr deg om venninnen din så holder du deg LANGT unna kjæresten hennes! Det er virkelig ikke rakettforskning. Har du gjort noe med han?

Vi hadde egentlig hatt et litt av og på forhold helt siden de ble sammen for 2 år siden, men er jo ikke før nå nylig at vi ble offisielt sammen etter at hun fant det ut. 

Jeg forstår jo at det er kjipt for henne, men så kan man jo ikke heller alltid være best, og det har jeg jo prøvd å si til henne men hun nekter jo å høre på meg nå :( Han liker meg bedre og da burde jo hun som venninne kunne akseptere det. Selv stiller jo jeg alltid opp for henne når det er noe, så føler det er litt dårlig gjort hvordan hun plutselig har vendt meg ryggen og vist sitt sanne ansikt.

AnonymBruker
Skrevet

Du får slutte å lage så sykt drama om du ikke liker det da. Du får velge mellom de, og det virker som du har valgt han.

Anonymkode: 54668...10a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du får slutte å lage så sykt drama om du ikke liker det da. Du får velge mellom de, og det virker som du har valgt han.

Anonymkode: 54668...10a

Hvordan er det jeg som lager sykt drama? Det er jo hun som overreagerer så sykt på at han liker meg bedre enn hun. Jeg vil selvsagt beholde begge, så derfor jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å få til det.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi hadde egentlig hatt et litt av og på forhold helt siden de ble sammen for 2 år siden, men er jo ikke før nå nylig at vi ble offisielt sammen etter at hun fant det ut. 

Jeg forstår jo at det er kjipt for henne, men så kan man jo ikke heller alltid være best, og det har jeg jo prøvd å si til henne men hun nekter jo å høre på meg nå :( Han liker meg bedre og da burde jo hun som venninne kunne akseptere det. Selv stiller jo jeg alltid opp for henne når det er noe, så føler det er litt dårlig gjort hvordan hun plutselig har vendt meg ryggen og vist sitt sanne ansikt.

Beklager at jeg er krass nå, men her må DU få hodet opp av jorda og innse at du har driti deg fullstendig ut. Du har hatt et hemmelig forhold til kjæresten til din venninne bak ryggen hennes. Jeg forstår godt at hun er rasforbanna på deg. Hadde du vært min venninne hadde jeg aldri snakket med deg igjen. Man holder seg langt unna venninners kjærester, uansett hvor godt man liker dem. Sånn er det bare! Dette handler ikke om hvem som er best, det handler om å være en god venn. Det er ingen konkurranse slik du fremstiller det som. Her har du gravd din egen grav i forhold til venninnen din og nå må du betale prisen for det.

• Liker 13
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min bestevenninne som jeg har hatt siden barneskolen slo nylig opp med kjæresten sin fordi at han var mer interessert i meg. Og han er jo veldig kjekk så vanskelig å si nei. Men nå mener bestevenninna mi at jeg har stjålet kjæresten hennes også er hun drit pissed på meg, men jeg prøver å fortelle henne at det ikke er min skyld, men at han bare tilfeldigvis var mer interessert i meg. 

Og de var jo kun sammen i 2 år, så føler det er så sykt drama, og at jeg blir så sykt backstabba her fordi venninna mi hater meg helt uten noen grunn. Så hva skal jeg liksom gjøre nå da? Jeg savner jo henne sykt, men samtidig så er jo også han så sykt kjekk og snill da.

Jeg ler og ler. 

AnonymBruker
Skrevet

Det handler ikke om "å være best" da har du misforstått noe helt fundamentalt. Venninnen din har all rett til å være sur på deg og det er ikke en bagatell om du stjeler kjæresten til noen. Det kan såre noe helt sinnssykt. Forbered deg på å miste din venninne om du blir sammen med han.

Anonymkode: 05703...709

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

2 år er ikke KUN. 

Du sier fra til venninna di at du ikke kommer til å ha noe kontakt med eksen hennes. Og etter hvert når hun ikke er så såret kommer hun til å ta til fornuft og innse at det selvsagt ikke er din feil at han falt for deg i stedet for. Og så kan vennskapet fortsette. Vis at du er der for henne, bryr deg og vær en venn bare. 

Hvis du satser på denne gutten må du regne med at vennskapet er over, i tillegg til at kjæresteforholdet ikke har de store sjansene for å overleve heller. 

Anonymkode: c5e23...09a

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, Sirah skrev:

Beklager at jeg er krass nå, men her må DU få hodet opp av jorda og innse at du har driti deg fullstendig ut. Du har hatt et hemmelig forhold til kjæresten til din venninne bak ryggen hennes. Jeg forstår godt at hun er rasforbanna på deg. Hadde du vært min venninne hadde jeg aldri snakket med deg igjen. Man holder seg langt unna venninners kjærester, uansett hvor godt man liker dem. Sånn er det bare! Dette handler ikke om hvem som er best, det handler om å være en god venn. Det er ingen konkurranse slik du fremstiller det som. Her har du gravd din egen grav i forhold til venninnen din og nå må du betale prisen for det.

enig. du er en dårlig vennine. hadde aldrig stolt på deg igjen. har hemmelig forhold bak venninen din sin rygg. du gjore et veldig dumt valg nå. du valgte din en mann du har kjent en liten stund framfor bestevenninen din du har kjent i mange 10år. du er en elendig venn og fortjener alt som kommer til deg. 

bare slik at du er klar over det, menn som ham, som går til andre kvinner når han er i forhold med andre gjør nok det igjen. dvs han kan lett gjøre det samme mot deg

spyr av deg, dette var patetisk

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

2 år er ikke KUN. 

Du sier fra til venninna di at du ikke kommer til å ha noe kontakt med eksen hennes. Og etter hvert når hun ikke er så såret kommer hun til å ta til fornuft og innse at det selvsagt ikke er din feil at han falt for deg i stedet for. Og så kan vennskapet fortsette. Vis at du er der for henne, bryr deg og vær en venn bare. 

Hvis du satser på denne gutten må du regne med at vennskapet er over, i tillegg til at kjæresteforholdet ikke har de store sjansene for å overleve heller. 

Anonymkode: c5e23...09a

så liten selvreskept og moral den mannen har når han innleder hemmelig forhold bak ryggen og svaier mellom 2 damer når han allerede er i forhold så kommer han til å gjøre det igjen. jeg tipper på at når ts og han er sammen vil han ha hemmelig kontakt med exen og det vil skje mye der . karma is a bitch TS

• Liker 3
Skrevet

Så du ble altså sammen med han rett etter det ble slutt mellom de to fordi han likte deg bedre?  Det er her problemet ligger mest, ikke det at han liker deg bedre.

Ja venninnen din er nok såret over at han liker deg bedre,. Men det som plager henne mest er nok det fakta at du hoppet rett inn i armene hans. Det gjør ikke venninner. Venner sin kjærester og exer  er  forbudt men Man kan til nød røre exer etter en lang stund kanskje. Men da med godkjennelse av sin venninne først. Ellers er alt forbudt.

Det spiller ingen rolle om han liker deg mer. Hadde du vært en god venninne så hadde du avvist han og valgt venninnen din. Kanskje om lang tid at dere kunne blitt sammen,. Men ikke slik det er nå. Du spør om du kan få beholde begge. Du har jo allerede valgt en av dem. Du valgte han og mistet venninnen din. Du har skapt din egen grav ved å gjøre det du gjorde.

Beklager men jeg synes ikke så mye synd på deg. Det gjelder å tenke litt lenger her i verden enn akkurat der og da.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er tull, samme skrivestil og oppsett av innlegget. Trolling blir du visst aldri lei. Så nedrulla går det dessuten ikke an å bli som du fremstiller deg i HI. 1 april var i går.

Anonymkode: 3214e...4b1

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, tussi84 skrev:

Så du ble altså sammen med han rett etter det ble slutt mellom de to fordi han likte deg bedre?  Det er her problemet ligger mest, ikke det at han liker deg bedre.

Ja venninnen din er nok såret over at han liker deg bedre,. Men det som plager henne mest er nok det fakta at du hoppet rett inn i armene hans. Det gjør ikke venninner. Venner sin kjærester og exer  er  forbudt men Man kan til nød røre exer etter en lang stund kanskje. Men da med godkjennelse av sin venninne først. Ellers er alt forbudt.

Det spiller ingen rolle om han liker deg mer. Hadde du vært en god venninne så hadde du avvist han og valgt venninnen din. Kanskje om lang tid at dere kunne blitt sammen,. Men ikke slik det er nå. Du spør om du kan få beholde begge. Du har jo allerede valgt en av dem. Du valgte han og mistet venninnen din. Du har skapt din egen grav ved å gjøre det du gjorde.

Beklager men jeg synes ikke så mye synd på deg. Det gjelder å tenke litt lenger her i verden enn akkurat der og da.

vist du leser hovedinnlegget så har de vært av og på siden han ble sammen med venninen. dvs de har rotet / flørtet mens de var sammen

• Liker 2
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er du som har vendt henne ryggen. Tenke seg å holde på med din venninnes kjæreste bak ryggen hennes i to år. Hva slags vennskap er det og hva slags venninne er du?  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser du virkelig ikke selv at det er du som er problemet, ts? Du har rett og slett satt deg selv i situasjonen du sitter i, og konsekvensen er som sagt fortjent. Håper du fortsetter med å gråte dine krokodilletårer, fordi dette er ikke en akseptabel oppførsel ovenfor din vennine. Hadde du vært en ordentlig vennine hadde du avvist eksen hennes raskt, ikke latt han vise interesse for deg. 

Forstår godt at venninen din er sur på deg.

Anonymkode: 8d8c6...cf0

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, brownbrown skrev:

vist du leser hovedinnlegget så har de vært av og på siden han ble sammen med venninen. dvs de har rotet / flørtet mens de var sammen

Ja jeg leste det.. var bare usikker på om det gjaldt før de ble sammen eller i mens. Men ser ut at det gjelder mens de var sammen at ts og han hadde et forhold på og av. Håper at ts får smake sin egen medisin. 

Gjest 007_008_007
Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er jo ikke helt feil. Du kunne ha tenkt større; kjærester kommer og går, men vennskap består ofte livet ut.

Tenk TS, T-E-N-K. En person som kan bak ryggen på sin kjæreste kan også gjøre det samme mot deg. At du gjør deg til senteret i universet er intet annet enn UTROLIG. Det er du som har vært illojal. Nå betaler du prisen. Det er noen uskrevne regler i vennskapsrelasjoner. Du kjenner enten ikke til disse eller så har du null respekt for venninnen din. I begge tilfeller virker hun å være vinneren; hun blir kvitt to parasitter på samme tid og kan gå videre. Du blir stuck med en person som kanskje innleder et nytt forhold bak din rygg.

En lekse mange lærer i livet er at man ikke alltid må leve ut følelsene sine. Javisst kan de oppstå uten at man har spilt noen rolle. Men hvordan vi agerer på følelsene er spørsmålet. 

Endret av 007_008_007
Skrevet

Ja, kjære deg - det er DU som er offeret her, det er DU som har blitt "backstabba" (flott fjortissord da)!! 

Å kjære all verden, jeg håper at den som skrev over her at dette er trolling har rett, for hvis ikke må jeg bare innse at jeg har blitt så gammel at jeg synes ungdommen har litt utrolig egoistiske. Du er en elendig venninne her!!

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

La det gå en stund. Kan hende det roer seg etterhvert, og snakk med henne etter at det har gått en stund. 

Se en film, gå en tur, prøv å tenk på noe annet så lenge:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...