AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #1 Skrevet 2. april 2017 Hei! Går på VID hvis noen har erfaring derfra. Jeg har obligatorisk undervisning neste uke frem til torsdag. Det er gruppearbeid med framføring og som sagt obligatorisk oppmøte. Jeg får ikke til å møte. Er villig til å gjøre hva som helst av oppgaver osv hjemme. Noen som vet om fravær er kroken på døra og stryk i faget, eller pleier de å være fleksible? Erfaring fra andre høyskoler mottas også med takk. fraværsgrunn er dødsfall i nær familie og lang vei hjemmefra til skolen. Anonymkode: 5c00e...404
StripetePysjamas Skrevet 2. april 2017 #2 Skrevet 2. april 2017 Vi får egne oppgaver som må leveres dersom vi ikke er på obligatoriske oppmøter. Send mld til lærer og så får du svar på hva du må gjøre. 1
Lattea Skrevet 2. april 2017 #3 Skrevet 2. april 2017 Dette er på tryne. Dersom du er med på gruppearbeidet så er du med på mye og har en gyldig grunn til å ikke stille den aktuelle dagen om det innebærer et dødsfall i familien. Det må jo sees opp i mot tidligere fravær osv? Hva sier resten av gruppa? Du kan vel fremføre din del ved en senere anledning?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #4 Skrevet 2. april 2017 1 minutt siden, StripetePysjamas skrev: Vi får egne oppgaver som må leveres dersom vi ikke er på obligatoriske oppmøter. Send mld til lærer og så får du svar på hva du må gjøre. Takk for svar, jeg håper det. Har sendt mld til lærer, men ser ikke ut som om de vil svare meg før arbeidsdag i morgen. Jeg må reise herfra i dag dersom jeg skal rekke undervisning i morgen - det er det som stresser meg litt men håper det går fint. De må vel ha en ordning dersom folk blir syk e.l. Har lite lyst og reise med en fostermor som ligger på sitt siste Akkurat nå, Lattea skrev: Dette er på tryne. Dersom du er med på gruppearbeidet så er du med på mye og har en gyldig grunn til å ikke stille den aktuelle dagen om det innebærer et dødsfall i familien. Det må jo sees opp i mot tidligere fravær osv? Hva sier resten av gruppa? Du kan vel fremføre din del ved en senere anledning? Gruppearbeidet har ikke startet ennå, så det vet jeg ikke... har null fravær fra før, så håper jeg stiller bra! Anonymkode: 5c00e...404
Lattea Skrevet 2. april 2017 #5 Skrevet 2. april 2017 Da ville jeg latt være å reise med bakgrunn i din informasjon. Sendt en mail med informasjon og sagt at du er villig til å gjøre opp på andre mulige måter. Som du sier - det må finnes et alternativ der man møter alvorlig sykdom. Lykke til hjemme :-)
Snadder Skrevet 2. april 2017 #6 Skrevet 2. april 2017 Dersom du informerer som situasjonen i morgen så vil jeg tro du får egne oppgaver for å nå kravet Men det nytter ikke komme i ettertid, da vil du få beskjed om at det er ditt ansvar å sørge for egen læring. Det løser seg nok skal du se
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #7 Skrevet 2. april 2017 Det avhenger av det aktuelle emnet. Jeg ville nok ikke ha reist før det er bekreftet at det er OK. Du kan jo ringe i morgen tidlig når kontoret åpner og ta det videre. Som regel løser dette seg med å tilpasse opplegget for deg, men det er også enkelte ganger der dette ikke er mulig og man MÅ gjennomføre den aktuelle aktiviteten for å gå videre. Håper det ordner seg for deg hvertfall. Anonymkode: 945af...0a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå