Gå til innhold

Hender det at du gråter av en film\tv serie ?

Anbefalte innlegg

Gjest 123Sol
Skrevet

Fikk faktisk tårer i øya av den siste episoden i The Walking dead. Har grått av et par Naruto  episoder. Det er det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, gråter ofte av både filmer, serier og bøker. Ikke bare når det er trist heller, kan fort komme gledestårer også :fnise: Spesielt "Marley & Me" kan jeg ikke se, fordi jeg bryter helt sammen og blir lei meg i lang tid etterpå. 

Skrevet (endret)

Jeg griner av nesten alt, hvertfall hvis de på tv griner. Jeg har sett Friends 11 ganger, griner fortsatt like mye . :grine: 

Endret av Løvekvinnen1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, wolfpotion skrev:

Ja, gråter ofte av både filmer, serier og bøker. Ikke bare når det er trist heller, kan fort komme gledestårer også :fnise: 

Samme her, gråter av alt mulig rart hele tiden, gledestårer også. Og er ikke snakk om litt tårer i øynene, full gråt skjer som oftest, hvert fall når jeg er alene! Når jeg er med andre må jeg se vekk og prøve å tenke på noe annet, for er litt flaut å skulle gråte over ting som andre ikke reagerer på en gang... Gråt av en Star Trek episode i går kveld liksom :sjenert: 

Anonymkode: 5eab0...c2c

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Gråter av triste ting, rørende ting, gledelige ting osv. Er en stor tåreperse. :(

Anonymkode: b22d7...5d7

Gjest .......
Skrevet

Ja. Skikkelig sippekjerring! :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ja, av masse rart. Sist var av en episode av how i met your mother, når gjengen skal på wrestling, men i slutten av episoden sier noen av de andre "Nei,  det skal vi ikke." Fordi ingenting er sant, og Ted er helt alene  😢

Anonymkode: d294f...e0c

Skrevet

Ja.... Gråt til og med når jeg satt å kikket et budkrigen på sumo istad og et av parene som var med vant med høyeste budet :P

Gjest Cicero
Skrevet
På 2.4.2017 den 16.58, Herr Heftig skrev:

Bare når det går dårlig med hunder. Husker best "I Am Legend".

Herregud, ja! Den scenen var fæl. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, King Kong..og The notebook. 

Anonymkode: 39f8d...1a4

Skrevet

Ja, jeg gråter av Sophie Scholl og Pianisten. Hver eneste forbaskete gang :angry:

AnonymBruker
Skrevet
På 2. april 2017 den 16.59, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg griner av nesten hver eneste episode av Greys.

Anonymkode: 5d778...dc4

Samme her. Da Derek døde... Da grein jeg for fulle sluser. Og da Mark døde. Og George. Og Lexi. Huffameg.

Anonymkode: 95ab6...0cf

Skrevet

Ikke så mye av serier eller filmer.

Men vis meg "dog tries to revive dead friend" og jeg gråter som en foss.

Skrevet

Det hender det. Som barn var det denne filmen som fikk fram noen tårer. 

Skrevet

Jada, om det er noe som treffer meg så. Trenger ikke være trist heller. Hvis jeg synes noe er veldig fint så kan jeg bli rørt og begynne å gråte. Stort sett kun når jeg er alene. Når jeg er med andre holder jeg igjen.

Kan gråte av alt fra The walking dead til fine videoklipp. Spesielt med dyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...