Gå til innhold

Hender det at du gråter av en film\tv serie ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gråter svært sjeldent av film. Serier derimot, gråter jeg en del av. Føler jeg får mer "kontakt" med karakterene i serien, så tror det er derfor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt oftere en jeg liker å innrømme :P 

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Axl Rose
Skrevet

Skal ikke lyge for å leke tøff. Ja det har faktisk skjedd. 

Har grått av løvenes konge når faren til Simba døde. Har grått av the boy in the striped pajamas når te to guttene ble gasset i hjel. Har grått av Schindlers liste når jeg så haugen med døde jøder blir brent, og i den haugen lå ei lita jente med en rød kåpe som skiller seg ut. Eneste fargen i hele filmen er rød fargen på jentas kåpe. Er nok flere jeg har grått til, men de jeg kommer på nå. Jo frihetens regn har jeg grått av. Filmen er sterk.

Gjest New Girl
Skrevet

Gråter ofte av serier og filmer. Spesielt serier egentlig for jeg lever meg sånn inn i handlingen og blir så glad i karakterene. Har grått av Buffy, Friends, Gilmore Girls, Sex and the City, One Tree Hill og mange flere.. har sett de seriene mange ganger og gråter av akkurat det samme hver gang :P 

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig, jeg er jo ikke en robot. 

Anonymkode: 6ec31...c66

AnonymBruker
Skrevet

Ja, helst når jeg er aleine, er flaut at jeg blir så sippete om det er fler der. Griner mest av når noe er rørende, ikke så mye om folk dør og sånt. :P 

Anonymkode: 61738...c38

Skrevet

Har ikke skjedd hittil. Det eneste jeg husker jeg har fått klump i halsen av er når Athos dør i "De tre musketerer", men det var bok og ikke film så det gjelds ikke. 

Skrevet

Ja, ofte. 

Skrevet

Kommer an på hvor man trekker linjen, men noen ganger kan jeg kjenne øyet fylle seg opp og jeg har et behov for å svelge. Det har hendt at det har kommet en tåre eller jeg har måttet tørke øyet en gang, men ikke mer enn det.

Man kan kalle det gråting eller ikke, men det er jo en grad av gråting ihvertfall.

Aldri hulking eller snufsing.

Opp til jeg var over 20 år har jeg aldri opplevd det. Etter jeg fikk barn merker jeg det oftere og det skal mindre til.Tror og jeg er mer påvirkelig sliten.

Skrevet

Mannen min mobber meg enda fordi jeg begynte å gråte i en av Transformersfilmene. Jeg tar lett til tårene både av serier, filmer og bøker. Det er nesten litt slitsomt innimellom og jeg velger helst å se triste filmer alene fordi jeg kan hulke skikkelig av de :sjenert: 

• Liker 3
Skrevet

Jeg gråter alltid når jeg ser Forrest Gump. Min favorittfilm. Den er vakker, trist og morsom på samme tid. 

Skrevet

Jaja... Call the midwife er en eneste gråtefest gjennom 5 sessonger! Men gud for en herlig serie! Greys anatomy, når Derek dør og Mer snakker til han før de "pull the plugg", den gråter jeg alltid av! Og filmer som Dumbo når han besøker mamman sin I galehuset, når Todd I to gode venner blir satt ut I skogen... Og stepmom, når moren sier Farvel til barna sine på julekvelden og godtar stemoren inn I familien!  Og siste episode av friends. Når Hanne Sørvåg sang "god morgen min kjære" på hver gang vi møtes og Benny Borg begynte å gråte....

Så ja, mye!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Har fulgt en serie i 4 år nå og da er det jo trist når noen av dem plutselig dør.

Anonymkode: 4b4e2...6d5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har grått i både bøtter og spann av Home and Away 😊 

Anonymkode: 8ffb9...6e6

• Liker 2
Gjest Den Lille Heksa
Skrevet

Jeg fikk nesten sammenbrudd av Den Engelske Pasienten.

Skrevet

Får tårer/lettere gråting i blant.. Særlig ved tap av liv, dyreliv osv.
Noen jeg har grått til:

Løvenes konge
Hachiko med Richard Gere
My Sisters Keeper med Cameron Diaz
John Q med Denzel Washington
Seven Pounds med Will Smith
Million Dollar Baby med Hilary Swank
Marley & Me med Owen Wilson
The Blind Side med Sandra Bullock
.... Kunne sikkert nevnt flere. Dette var noen jeg kom på i farten :tristbla:

Skrevet

Hotel Cæsar og Fifty Shades er typisk filmer hvor jeg kan gråte av den estetisk vakre utførelsen. 

Skrevet (endret)

Ja, jeg kan gråte av film og tv. Mye!

Et eller annet merkelig skjedde med meg da jeg fødte barn og ble mor for 17 år siden, gitt. Etter det ble jeg så bløthjertet at det er helt flaut. Jeg tåler overhodet ikke å se barn lide eller ha det vondt. Nå i kveld så jeg Barneavdelingen, en tv-serie om livet på Ullevål sykehus sin barneavdeling. Åååå....de søte små, forsvarsløse barna, uskyldige barn som aldri har gjort noen vondt i hele sitt liv, ligger og lider. Spedbarn bæres inn på operasjonssalen, på armen til legen mens mor og far står hjelpesløse igjen utenfor og ser sitt livs hjerte forsvinne inn, for kanskje aldri å komme levende ut igjen....:grine: Da veller tårene frem i øynene mine. Må sitte og tørke tårer halve programmet gjennom. Stakkars barn! :hjerte:

Av en eller annen grunn blir jeg også veldig lei meg når gamle, svake menn blir slått og mishandlet på film og tv. Særlig hvis de begynner å gråte. Jeg klarer bare ikke se voksne menn gråte! Da blir jeg helt tåreferdig selv.

Nei, jeg kunne sikkert sitte og ramse opp en lang drøss med ting som får meg til å sippe når jeg ser det på skjermen. Ulykkelig kjærlighet for eksempel, det er jo en klassiker, og får meg ofte til å ta til tårene.

Endret av Million

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...