Amnesia Skrevet 2. april 2017 #1 Skrevet 2. april 2017 For 2-3 uker siden bleket jeg hele håret hos frisøren. Satt med blekingen ganske lenge, og merket at det sved i hodebunnen mot slutten, og den var litt sår de neste dagene. Den siste uken har jeg imidlertid merket at det klør litt i hodebunnen, samt at jeg flasser litt. Jeg fikk selvfølgelig panikk for at jeg hadde fått lus, men så tenkte jeg at det er jo ganske betenkelig at denne kløen har oppstått etter at jeg har bleket håret og byttet til helt nye hårprodukter - og dessuten er jeg ganske sikker på at det er flass og ikke luseegg jeg har i håret. Lurer derfor på om noen her har opplevd det samme?
eplekar Skrevet 2. april 2017 #2 Skrevet 2. april 2017 Siden du har kløe høres det ut som det kan være en allergisk reaksjon av noe slag, enten av blekingen eller de nye hårproduktene. Når frisøren min legger striper i håret mitt kommer blekemiddelet aldri i kontakt med hodebunnen min, så det høres ikke helt heldig ut.
Gjest Peanut Skrevet 2. april 2017 #3 Skrevet 2. april 2017 Wella SP Balance Scalp Mask hjelper godt (for meg) på sårhet og kløe. Bleket først hele håret, så bleket jeg etterveksten og sist gang farget jeg bare.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #4 Skrevet 3. april 2017 Jeg gikk til en ny frisør før jul som helbleket håret mitt når jeg ba om striper... Uansett, det svidde som faen og jeg spurte om det var normalt. "Jada" sier hun. Men siden den gang har jeg fått en rød, kløende flekk i bakhodet som jeg ikke hadde før. Legen min sa blekingen kunne ha trigget et eksem, så jeg fikk en shampo. Flekken er der fortsatt, selv om kløen har gitt seg. Anonymkode: 43a95...589
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #5 Skrevet 3. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk til en ny frisør før jul som helbleket håret mitt når jeg ba om striper... Uansett, det svidde som faen og jeg spurte om det var normalt. "Jada" sier hun. Men siden den gang har jeg fått en rød, kløende flekk i bakhodet som jeg ikke hadde før. Legen min sa blekingen kunne ha trigget et eksem, så jeg fikk en shampo. Flekken er der fortsatt, selv om kløen har gitt seg. Anonymkode: 43a95...589 Hun har nok brukt for sterk bleking. For meg var 30 et eller annet mer enn nok. Anonymkode: ce263...be8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå