Gå til innhold

Lost in time

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fant ingen tråd om dette programmet, så jeg lager en. Hva syns du om dette programmet? Tror du det overlever lenge på skjermen? Hva syns du om deltakerne? 

Anonymkode: 7d884...09b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så første episode forrige helg, men synes det var så dårlig at jeg ikke gadd å se andre episode i går (lørdag). Kan aldri tenke meg at dette får et langt liv på TV.

Skrevet

Syns ikke konseptet var så dårlig, veldig greit opplegg, levetiden blir kort hvis de ikke får til appen for at tv seerne også kan spille noe som de har reklamert med for dette programmet, men serveren takler ikke pågangen så hele sjiten bryter sammen, folk blir sure og hater programmet. 

Skrevet

Lost in time ble visst Lost in (a short) time :)

Fridtjof skulle nok holdt seg til Sone 2 og/eller Opplysningskontoret for kjøtt :)

Gjest +LillePersille+
Skrevet
1 minutt siden, JackIost skrev:

Fridtjof skulle nok holdt seg til Sone 2 og/eller Opplysningskontoret for kjøtt :)

Nei på Kakekrigen er han best. ;) 

Jeg hadde lyst til å følge med på dette programmet men fikk aldri sett premieren og da det fikk så dårlig kritikk gadd jeg ikke. Men jeg er veldig positiv til konseptet fordi det var spennende og friskt med noe nytt. Selv om det kanskje gikk litt skeis nå i starten så har jeg veldig troa på at vi kommer til å få se flere programmer av denne typen i fremtiden. Spennende!

Skrevet
5 timer siden, +LillePersille+ skrev:

Nei på Kakekrigen er han best. ;) 

Jeg hadde lyst til å følge med på dette programmet men fikk aldri sett premieren og da det fikk så dårlig kritikk gadd jeg ikke. Men jeg er veldig positiv til konseptet fordi det var spennende og friskt med noe nytt. Selv om det kanskje gikk litt skeis nå i starten så har jeg veldig troa på at vi kommer til å få se flere programmer av denne typen i fremtiden. Spennende!

Skulle nesten tro du var Fridtjof eller en som står ham eller noen i tilknytning til programmet nær :)

Gjest +LillePersille+
Skrevet
41 minutter siden, JackIost skrev:

Skulle nesten tro du var Fridtjof eller en som står ham eller noen i tilknytning til programmet nær :)

Jasså hvorfor det? Fordi jeg deler ut skryt til en person jeg liker å se på TV og et konsept jeg har troa på? :laugh:

Skrevet
8 timer siden, +LillePersille+ skrev:

Jasså hvorfor det? Fordi jeg deler ut skryt til en person jeg liker å se på TV og et konsept jeg har troa på? :laugh:

Du må nok være bortimot den eneste som på nåværende tidspunkt har troen på dette konseptet :)

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, JackIost skrev:

Du må nok være bortimot den eneste som på nåværende tidspunkt har troen på dette konseptet :)

Jeg har også troen ;) og vi er nok ikke de eneste :)

Anonymkode: a7fd3...94a

• Liker 1
Gjest Mayana
Skrevet
2 timer siden, JackIost skrev:

Det er jo bare tekniske utfordringer det handler om men hvis det ordner seg så blir det nok bra. 

• 1 måned senere...
Skrevet

Noen av dere som har vunnet noe spennende ? :P

AnonymBruker
Skrevet
På 3.4.2017 den 18.51, JackIost skrev:

Morsomt

Not

Anonymkode: 99f1a...c72

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt

Not

Anonymkode: 99f1a...c72

Ikke min skyld at du har dårlig sans for humor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...