Gå til innhold

That 70' show...

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

For en utrolig bra serie :D kongebra humor, og aldri en kjedelig episode. Måtte bare si det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅåå? Eg gidde aldri sjå det, eg... Innbille meg at det er teit. :oops:

Kanskje eg skal gi det en sjanse...

Gjest Lilleulv
Skrevet
ÅÅåå? Eg gidde aldri sjå det, eg... Innbille meg at det er teit. :oops:

Kanskje eg skal gi det en sjanse...

det må du! :D jeg digger den serien.

Skrevet

Jeg hadde det på samme måte, syntes det virket så teit. Men det er UTROLIG morsomt!!

Gjest Lilleulv
Skrevet

det skulle forresten stått '70s show...

Skrevet

Min favorittserie! De er så utrolig morsomme, og så synes jeg foreldrene er helt konge. For ikke å snakke om klærne :)

Skrevet

Ok, da kommer jeg og ødelegger alt...Jeg HATER den serien! :oops: :ler:

Skrevet

Syns også at serien virka teit før og skrudde alltid av, men så såg eg det ein gang eg kjeda meg...og det var jo utrulig bra!!! Ser det så ofte eg kan no, og JA kleda deira er dødskule!!!

Skrevet

Kul serie ja..

Første gang jeg så den, trodde jeg det var nok en døll serie...Men ga den en sjanse da jeg var syk...

Gjest Anonymous
Skrevet

liker også denne serien... må se den hver dag.. men det morsomste er at den er jo spilt inn i disse dager og ikke i 70 tallet.

Gjest Lilleulv
Skrevet
liker også denne serien... må se den hver dag.. men det morsomste er at den er jo spilt inn i disse dager og ikke i 70 tallet.

det skinner jo veldig igjennom. Plutselig kommer det sånne moderne ting som ikke de hadde på den tiden f.eks :) men det er bare sjarmerende synes jeg.

Skrevet

Jeg synes også det er en kjempebra serie og ser på så ofte jeg kan og husker :)

Skrevet

Kjempemorsom serie! Følger med når jeg husker det!

Skrevet

Det står som regel på- og det e festlig..

Digga mora til Eric- ho som spelte mora til trillingane til Phoebe i Friends... Herlig stemme og latter!

Og Fez då... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Begynte å se på serien da jeg bodde i sverige for en stund siden, var standard å se den i tv stuen da jeg kom hjem fra skolen. så da jeg oppdaget at den kom hit også jublet jeg :P:P kjempebra :ler:

Skrevet

Vanvittig morsom serie - min favoritt for tida også!

Skrevet

Her slår mine fordommer ut i full blomst. Jeg fikser ikke Aston Kutcher derfor har jeg ikke gitt serien en sjanse en gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...