AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #1 Skrevet 2. april 2017 Hei For et halvt år siden var jeg på en fest hos venninna mi og vi har gått i klasse sammen i 3 år nå og hatt våre opp og ned turer. Men på festen så var vi hele klassen og typen til venninna mi som hadde med en kompis. Også hooka jeg med han Noen dager etterpå var vi tilbake på skolen og venninna mi fortalte meg at han hadde sakt at jeg hadde "voldtatt" han på festen ( noe jeg ikke gjorde, vi bare hooka) og jeg bestemte meg for å aldri prate med han igjen, fordi det ho sa til meg at han hadde sakt var bare løgn og jeg husket alt som skjedde den kvelden.(så ho la teknisk sett all skyld på meg den kvelden) Så i går så var det en ny fest igjen, med disse samme folkene. Og jeg ville jo ta det opp med denne gutten for å klare opp i hva som hadde blitt sakt. Å vi fant ut at begge var 100% med på alt som skjedde den kvelden. Så alt var ok mellom oss Men så kommer det en tilståelse fra venninna mi at ho har lyvi til meg i et halvt år om hva han hadde sakt om det. Men jeg brydde meg egentlig ikke så mye om det og bare fortsatte og feste. Men så ble ho venninna veldig sur og satt seg selv i offer posisjon og jeg blir en som blir syndebukken..... men jeg har egentlig ikke gjort noe galt og det var han gutten og venninna mi som som lagde alt drama i går Og selvfølgelig må jeg prate med ho og klare opp i ting og at ho ikke gå rundt å si sånne ting. Men ho er en veldig stått person og ho innrømmer aldri at ho har feil og ho sier aldri unnskyld. Så hvordan kan jeg få prata med ho å få ho til å innrømme feilen ho har gjort og gi meg en unnskyldning ? Håper på svar Anonymkode: b7ee6...354
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #2 Skrevet 2. april 2017 Dere begge høres for unge ut til å drikke, hooke og ha kjæreste. Så voks opp først før dere fortsetter med de nevnte aktivitetene. Så går det bra skal du se. Anonymkode: 8b06a...0ff 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #3 Skrevet 2. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere begge høres for unge ut til å drikke, hooke og ha kjæreste. Så voks opp først før dere fortsetter med de nevnte aktivitetene. Så går det bra skal du se. Anonymkode: 8b06a...0ff What she said. Anonymkode: ba171...fb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå