AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #1 Skrevet 2. april 2017 For 8 år siden startet noen en slags diskusjon. Vedkommende avslutter diskusjonen med: "teatralsk". La oss si noen sa: "Så bra, da". Vedkommende svarer da: "jepp, helt teatralsk". Ordet teatralsk blir brukt til det meste. Jeg tenkte ikke så mye over det før jeg fant noen skrive dette på nettet, igjen. Med jevne mellomrom så jeg at personen fortsatt brukte dette ordet til alt. Jeg svarer også med jevne mellomrom og sier: "men er ikke denne samtalen snart over egentlig", da ordet teatralsk har blitt brukt mange tusen ganger i fra den gangen jeg hørte vedkommende brukte ordet. Hva ville dere tenkt om personen? Vedkommende gjør jo ikke annet enn å gjenta seg hele tiden, og det må personen egentlig få lov til, men jeg ble kjempe sliten av en diskusjon som liksom ikke fant sted med gjentakende ord som teatralsk til absolutt alt. Anonymkode: 24054...358
Lanista1984 Skrevet 2. april 2017 #2 Skrevet 2. april 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva ville dere tenkt om personen? Vedkommende gjør jo ikke annet enn å gjenta seg hele tiden, og det må personen egentlig få lov til, men jeg ble kjempe sliten av en diskusjon som liksom ikke fant sted med gjentakende ord som teatralsk til absolutt alt. så lenge han ikke driver å skyter ned folk, så tenker jeg det er greit.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #3 Skrevet 2. april 2017 9 minutter siden, Lanista1984 skrev: så lenge han ikke driver å skyter ned folk, så tenker jeg det er greit. Det er vel det minste å forlange at folk ikke gjør, men nå snakker jeg for meg selv og jeg syntes ikke det er greit at ting blir gjentatt til det uendelige. Det koster mye tid f.eks. Du bryr deg ikke noe om det, men selv syntes jeg at det får vel holde med ordet teatralsk gjentakende i 8 år. Anonymkode: 24054...358
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #4 Skrevet 2. april 2017 Hvor er det denne diskusjonen foregår og hva handler den om? Anonymkode: d3c9f...6e5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #5 Skrevet 2. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor er det denne diskusjonen foregår og hva handler den om? Anonymkode: d3c9f...6e5 I mitt liv. Ikke på kg. Anonymkode: 24054...358
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #7 Skrevet 2. april 2017 2 minutter siden, Honey Dew skrev: https://snl.no/teatralsk Jeg vet hva det betyr men vedkommende bruker det til alt. For å si det sånn. Alt blir gjentatt hele tiden, men personen bruker ikke ordet til/om meg, men i så mange upassende settinger at jeg nesten ikke vet hva jeg skal svare. Litt merkelig ikke sant? Mulig vedkommende er veldig glad i ordet og ikke får brukt det nok, men det er drit slitsomt når man hører at det blir brukt i en helt feil setting og man gidder jo ikke korrigere folk som et lite barn heller. Anonymkode: 24054...358 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #8 Skrevet 2. april 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet hva det betyr men vedkommende bruker det til alt. For å si det sånn. Alt blir gjentatt hele tiden, men personen bruker ikke ordet til/om meg, men i så mange upassende settinger at jeg nesten ikke vet hva jeg skal svare. Litt merkelig ikke sant? Mulig vedkommende er veldig glad i ordet og ikke får brukt det nok, men det er drit slitsomt når man hører at det blir brukt i en helt feil setting og man gidder jo ikke korrigere folk som et lite barn heller. Anonymkode: 24054...358 Hva er det egentlig du vil vi skal si? Det er selvsagt helt OK (og veldig forståelig) at du synes det blir slitsomt i lengden. Men du har faktisk ingen rett til å forlange at personen slutter å bruke dette uttrykket. Du kan spørre, men ikke forlange. Anonymkode: a3ac4...f96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå