AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #1 Skrevet 2. april 2017 I slutten av januar/ starten av februar sa samboer at det ikke passa at vi prøvde på barn på noen måneder. Jeg ble ganske knust, men skjønte hva han mente. Til da hadde vi mista 3 ganger, studiene mine er ferdige nå til sommeren og jeg begynner i ny jobb i august. En drømmejobb jeg har jobbe for i seks år. Nå tror jeg at jeg har blitt gravid og tørr ikke si noe til samboer 😞 Fornuften sier at om jeg har blitt det må jeg ta abort, men et nytt barn er så ønsket og jeg har mista så mange ganger at jeg veit ikke om jeg klarer å gjøre det😞 Anonymkode: e3b4f...c23
Carrot Skrevet 2. april 2017 #2 Skrevet 2. april 2017 Jeg beklager på forhånd men "hva faen?" i det dere var enige om at dette IKKE er en god ide burde dere begge ha sørget for å ta ansvar og finne frem kondom, piller, osv - dette blir for teit rett og slett. Voksne folk burde virkelig ha mer omløp en dette. 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #3 Skrevet 2. april 2017 ?? Du har mista flere ganger, men skal ta abort dersom du ikke mister nå? Er du helt sprø? Det er godt mulig kjæresten din blir litt sur for dette her, men dere har tross alt planlagt å få barn sammen uansett og han vet du har abortert gjentatte ganger..Hva med å bare la tia gå og se hva som skjer? Han vil jo merke at du er gravid hvis du ikke mister det nå, på sikt. Så får du bare si at du ikke turte si det, fordi du var redd han ville bli sint..så får du ta resten som det kommer. Hvis dette svangerskapet går bra og han blir sur for at du er gravid er han en dritt du ikke trenger, og han kunne selv sørget for prevensjon i denne perioden.. Anonymkode: ba4e4...d53 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #4 Skrevet 2. april 2017 Hallo?! Skjerp dere.. Anonymkode: 5df15...31a 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #5 Skrevet 2. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: I slutten av januar/ starten av februar sa samboer at det ikke passa at vi prøvde på barn på noen måneder. Jeg ble ganske knust, men skjønte hva han mente. Til da hadde vi mista 3 ganger, studiene mine er ferdige nå til sommeren og jeg begynner i ny jobb i august. En drømmejobb jeg har jobbe for i seks år. Nå tror jeg at jeg har blitt gravid og tørr ikke si noe til samboer 😞 Fornuften sier at om jeg har blitt det må jeg ta abort, men et nytt barn er så ønsket og jeg har mista så mange ganger at jeg veit ikke om jeg klarer å gjøre det😞 Anonymkode: e3b4f...c23 Hvor mange er noen mnd etter januar/februar da? Det er jo allerede 3 mnd siden januar. Dere burde virkelig vært litt mer føre var når du allerede har vært gravid 3 ganger (leit at du har mistet). Dere kan ikke ha prøvd så hardt for å forhindre graviditet. Du må snakke med typen din med en gang. Fortelle at du tror du er gravid. Snakke så smått om hva dere skal gjøre om du er gravid. Så må du finne ut om du faktisk er det for så å ta konsekvensene for det. Anonymkode: 127d7...92d
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #6 Skrevet 2. april 2017 Dere har jo ikke akkurat noe bra forhold om du ikke tør å si det til han.. kan jo være han blir glad Anonymkode: 42f95...077
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #7 Skrevet 2. april 2017 Hvorfor i all verden skulle det passe SÅ dårlig å bli gravid nå når dere allerede har prøvd tidligere? Hvis du må lyve for partneren din om slike alvorlige ting så er han neppe den rette for deg. Anonymkode: 2fbc7...c2a 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #8 Skrevet 2. april 2017 Hvorfor passer det dårlig? Har han tenkt å gjøre det slutt? Anonymkode: 89260...327
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #9 Skrevet 2. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange er noen mnd etter januar/februar da? Det er jo allerede 3 mnd siden januar. Dere burde virkelig vært litt mer føre var når du allerede har vært gravid 3 ganger (leit at du har mistet). Dere kan ikke ha prøvd så hardt for å forhindre graviditet. Du må snakke med typen din med en gang. Fortelle at du tror du er gravid. Snakke så smått om hva dere skal gjøre om du er gravid. Så må du finne ut om du faktisk er det for så å ta konsekvensene for det. Anonymkode: 127d7...92d Vi har vært prøvere i 2 år, fra januar til desember 2016 fikk jeg positiv test tre ganger, men mistet tidlig alle gangene. Han vil helst begynne å prøve igjen i mai slik at jeg får jobbet sammenhengende i seks måneder i ny jobb. Både han og jeg kom fram til at jeg ikke skulle begynne på prevensjon igjen siden kroppen brukte så lang tid på å komme inn i normal syklus. Etter å ha tenkt mye for meg selv i dag har jeg egentlig kommet fram til at om testen viser positivt i morgen så skal jeg være glad og ta konsekvensene av det. Hvorfor skal jeg ta abort bare fordi det er en mnd for tidlig i hans hode? Om det er et svangerskap som varer i lenger enn ti uker får jeg/ vi være overlykkelige. Økonomi til flere barn har vi og permisjon løser seg Anonymkode: e3b4f...c23 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå