Gå til innhold

Spoiler og håp om fabel dyr og hvor de er å finne.

Anbefalte innlegg

Gjest Solstråletårer
Skrevet (endret)

Viss ikke Jacob og Qeenie  får hverandre i resten av filmene blir jeg direkte sur på J.K Rowling.  De er så søte sammen. Og jeg elsker den filmen. Men nå er jo jeg over middels glad i disse type filmer da. 

Endret av Solstråletårer
Heia dysleksi. Skrivefeil .
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Okå... Hva skal diskuteres her?

Anonymkode: 52ed2...da7

Gjest Solstråletårer
Skrevet

He he måte bare  få det ut . J.k Rowling  har en lei tendens til å drepe mine favoritter  i bøker og filmer. 

Skrevet

Tenkte det samme og måtte google litt rundt. Ingen vet, men det stopper ikke fansen. Trykk på linken på eget ansvar...

Kowalski

Gjest Solstråletårer
Skrevet
12 timer siden, LittleBabyBlue skrev:

Tenkte det samme og måtte google litt rundt. Ingen vet, men det stopper ikke fansen. Trykk på linken på eget ansvar...

Kowalski

He he jeg håper  seriøst på dette.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kjempeglad i Harry Potter-bøkene og alt rundt. Men av en eller annen grunn får jeg ikke til å interessere eller engasjere meg i hovedpersonene her. :-(  Kanskje vi kommer nærmere innpå dem i neste film...

Anonymkode: 202ca...34e

Gjest Solstråletårer
Skrevet

I Harry Potter har de fleste lest bøkene først å fått et vist forhold allrede før filmen. Her er det helt nytt og helt nye folk. Det tar nok tid for noen å bli kjent med de.. jeg gleder med til å gå vite mere om de. Så jeg ser fram til de neste filmene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...