AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #1 Skrevet 2. april 2017 Hei! Trenger tips om søndagsåpne dagligvarebutikker i Oslo. Vet om et par, men kommer fra et sted hvor nesten alle butikker har søndagsåpent, så blir ikke helt vant til at så mye er stengt her. Gjerne Oslo øst/Groruddalen Tusen takk! Anonymkode: 35f77...fc6
penny_ Skrevet 2. april 2017 #3 Skrevet 2. april 2017 Hva med å gå på butikkenes hjemmeside og finne åpningstidene?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #4 Skrevet 2. april 2017 Google alle de nærmeste butikkene og sjekk åpningstider. De fleste Joker og Bunnpris har åpent, pluss noen innvandrersjapper og uavhengige butikker. Anonymkode: 6d27b...991
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #5 Skrevet 2. april 2017 2 timer siden, penny_ skrev: Hva med å gå på butikkenes hjemmeside og finne åpningstidene? Lettere å spørre her da det finnes enormt mange butikker i oslo øst 😊Har også prøvd å søke meg litt frem, men googler man søndagsåpne butikker så får man frem alt for mange som ikke har søndagsåpne. Men takk for tips, @Viktualia 👍🏻 Anonymkode: 35f77...fc6
penny_ Skrevet 2. april 2017 #6 Skrevet 2. april 2017 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lettere å spørre her da det finnes enormt mange butikker i oslo øst 😊Har også prøvd å søke meg litt frem, men googler man søndagsåpne butikker så får man frem alt for mange som ikke har søndagsåpne. Men takk for tips, @Viktualia 👍🏻 Anonymkode: 35f77...fc6 På blant annet Rema sin side kan man velge å vise kun søndagsåpne. Det ser ikke ut som du får så mange svar her Det tar meg mindre enn 3 minutter å finne alle søndagsåpne rema, kiwi og bunnpris. Endret 2. april 2017 av penny_
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #7 Skrevet 2. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Lettere å spørre her da det finnes enormt mange butikker i oslo øst 😊Har også prøvd å søke meg litt frem, men googler man søndagsåpne butikker så får man frem alt for mange som ikke har søndagsåpne. Men takk for tips, @Viktualia 👍🏻 Anonymkode: 35f77...fc6 Dessuten spør du om for stort område, Groruddalen er jo kjempestor i areal/butikker. Anonymkode: 6d27b...991
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #8 Skrevet 2. april 2017 Linderudsletta mellom Veitvet og Linderud (veien ovenfor Trondheimsveien), ligger en Jokerbutikk med søndagsåpent til klokka 22, tror jeg det var. Anonymkode: 4ce21...d02
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #9 Skrevet 2. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Lettere å spørre her da det finnes enormt mange butikker i oslo øst 😊Har også prøvd å søke meg litt frem, men googler man søndagsåpne butikker så får man frem alt for mange som ikke har søndagsåpne. Men takk for tips, @Viktualia 👍🏻 Anonymkode: 35f77...fc6 Det er j kjempeenkelt, du søker på søndagsåpenbutikk i orådet du er interessert i og får opp det som passer Anonymkode: 0f77e...c18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå