Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Trenger tips om søndagsåpne dagligvarebutikker i Oslo. Vet om et par, men kommer fra et sted hvor nesten alle butikker har søndagsåpent, så blir ikke helt vant til at så mye er stengt her.

Gjerne Oslo øst/Groruddalen 

Tusen takk!

Anonymkode: 35f77...fc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rema 1000 på Ensjø, Joker på Kalbakken

Skrevet

Hva med å gå på butikkenes hjemmeside og finne åpningstidene? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Google alle de nærmeste butikkene og sjekk åpningstider. De fleste Joker og Bunnpris har åpent, pluss noen innvandrersjapper og uavhengige butikker. 

Anonymkode: 6d27b...991

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, penny_ skrev:

Hva med å gå på butikkenes hjemmeside og finne åpningstidene? ;)

Lettere å spørre her da det finnes enormt mange butikker i oslo øst 😊Har også prøvd å søke meg litt frem, men googler man søndagsåpne butikker så får man frem alt for mange som ikke har søndagsåpne.

Men takk for tips, @Viktualia 👍🏻

Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lettere å spørre her da det finnes enormt mange butikker i oslo øst 😊Har også prøvd å søke meg litt frem, men googler man søndagsåpne butikker så får man frem alt for mange som ikke har søndagsåpne.

På blant annet Rema sin side kan man velge å vise kun søndagsåpne. Det ser ikke ut som du får så mange svar her :plystre:

Det tar meg mindre enn 3 minutter å finne alle søndagsåpne rema, kiwi og bunnpris.

Endret av penny_
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dessuten spør du om for stort område, Groruddalen er jo kjempestor i areal/butikker. 

Anonymkode: 6d27b...991

AnonymBruker
Skrevet

Linderudsletta mellom Veitvet og Linderud (veien ovenfor Trondheimsveien), ligger en Jokerbutikk med søndagsåpent til klokka 22, tror jeg det var.

Anonymkode: 4ce21...d02

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er j kjempeenkelt, du søker på søndagsåpenbutikk i orådet du er interessert i og får opp det som passer

Anonymkode: 0f77e...c18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...