Gå til innhold

dere jenter / kvinner må innrømme....

Anbefalte innlegg

Skrevet

at dere vurderer høyde på mennene. Jeg er 158 cm og blir avvist hver gang. jeg er lavere enn mange jenter ute på byen nå- Dere kan ikke nekte på at det bare er personlighet og sjarm og slikt.

Alltid skal vi høre at vær deg selv så går det bra, men det hjelper ikke alltid og være snill og kul. Det er så kjipt å være lavere enn mange jenter. vet ikke hva gjennomsnitt høyde på jente / kvinner er men jeg er jo lavere enn mange jenter som ikke en gang er spesielt høye. Jeg prøver alltid å være morsom og kjekk  men får alltid avslag fordi det blir for merkelig for jentene. men da må dere si at det ikke er bare personlighet men også fysisk. ikke er jeg sterk heller.

for ikke så lenge siden kranglet jeg med en jente og så greide hun å dytte meg inn i veggen. så kom venninna og de dyttet meg i bakken. aldri vært så flau i hele mitt liv. de var sånn ca 7-10 cm høyere enn meg. og så lo de etterpå.Alle guttene som var der lo også og alle jentene lo.

dere må innrømme at dere mister litt interesseb hvis dere føler at dere er større og sterkere enn gutten. Det er biologisk og dere kan ikke velge å tenke det vekk. men da må dere være ærlige og si det som det er og ikke sminke det.

dere lurer kanskje på hvorfor jeg skriver så sent i natten. jeg kom hjem fra byen for en halvtime siden med seks avslag.

dere Kan ikke si at det ikke er bare personlighet når det også er høyde på gutten som spiller inn.

Mann 24

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klart høyde spiller inn,men det er ikke alt.

Anonymkode: 82c48...141

• Liker 22
Skrevet

folk har lov å ha preferanser. ingenting gale i det

du er nok ikke svakere en damene, da er du isåfall åndssvak. kom deg på et treningssenter. det hjelper for selvtilliten din . slike folk du møtte på byn bare ignorer du . folk kan være slem innimellom. be the bigger person :)

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, brownbrown skrev:

du er nok ikke svakere en damene, da er du isåfall åndssvak. kom deg på et treningssenter.

vel, vi kranglet og begytne å dytte hverandre og så "presset" vi hverandre hvis du forstår. Og så  greide hun ihvertfall å presse meg bakover og så dyttet meg i veggen.. jeg tok jo i jeg hvis du ikke trodde det. og så kom veninna og da var jeg hvertffall sjanseløs. så jeg er liksom åndssvak og tilbakestående jeg da! fy faen. men nå tar jeg kveld. svarer deg kanskje i morgen hvis du skriver igjen. Du kaller meg åndssvak. sier ALT OMDEG!!!!!!!!!!!!!!!

• Liker 1
Skrevet

Hvis det er noen trøst, LavMann, så skal du vite at jeg som bilfil som tenderer mot homofil ikke bare synes at lave gutter er søte og attraktive, men til og med skulle ønske at jeg (186 cm) var lavere. Som å føle seg som en sjiraff i stedet for en antilope.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er kanskje ikke den høyeste og sterkeste mannen, men det finnes nok likevel jenter du er høyere og sterkere enn om dette er viktig for deg. Du trenger heller ikke at alle jenter liker deg om du er ute etter dame, de holder med at èn bra dame gjør det.

Anonymkode: 5111e...fee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange jenter har høydeprefereranser. Men de er ikke mer komplisert en like høy eller høyere enn dem selv vanligvis. Date damer i kategori 150-158. Det er mange av dem i Norge, og hvis det ikke er nok er vel overvekten av jordas kvinnelige befolkning på den høyden. Sånn hele Asia f.eks..

Anonymkode: 6097e...4b2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke i det hele tatt. Jeg har aldri forstått dette høydehysteriet. Å være sammen med noen som tillegger meg meninger jeg ikke har og er usikker er imidlertid noe jeg ville ha valgt bort. 

Jeg kjenner flere mannlige studenter på kullet mitt som er rundt 160 som overhodet ikke har et problem på kvinnefronten. Personlighet kan absolutt veie opp for lav høyde. 

Anonymkode: 38fef...db1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, LavMann skrev:

vel, vi kranglet og begytne å dytte hverandre og så "presset" vi hverandre hvis du forstår. Og så  greide hun ihvertfall å presse meg bakover og så dyttet meg i veggen.. jeg tok jo i jeg hvis du ikke trodde det. og så kom veninna og da var jeg hvertffall sjanseløs. så jeg er liksom åndssvak og tilbakestående jeg da! fy faen. men nå tar jeg kveld. svarer deg kanskje i morgen hvis du skriver igjen. Du kaller meg åndssvak. sier ALT OMDEG!!!!!!!!!!!!!!!

Det høres ikke akkurat som personligheten din er noe særlig. Avvisningene du får trenger faktisk ikke dreie seg om høyde. 

Anonymkode: 38fef...db1

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, LavMann skrev:

Du er ikke åndsvak, mulig at du ikke er så sterk, men det går an å dytte noen bakover selv om en er svakere selv. Kommer an på balansen i øyeblikket. 

Men ja, høyde spiller in en del dessverre.  Likevel vil du nok finne deg noen til slutt. :)

Anonymkode: d3ded...6c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes faktisk det er litt arrogant å anta at man som mann er sterkere enn alle kvinner, om man kun sitter på ræva, mens de trener crossfit 5+ dager i uka.. da blir det for dumt å si at de "bare" er jenter. Ja, de er jenter som har trent sinnsykt mye mer enn hva du har. 

Men det er vel også unødvendig at man skal sloss med jenter på byen? 

Anonymkode: 5111e...fee

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne på 150 cm og vil ha en mann som er høyere enn meg. Helst ikke lavere enn 170, gjerne 180 det et maskulint.

Anonymkode: 1961a...f9a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne på 150 cm og vil ha en mann som er høyere enn meg. Helst ikke lavere enn 170, gjerne 180 det et maskulint.

158 er jeg.

Skrevet

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har tenkt "Nei, du er for lav. Neste!"

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser på høyde, det er helt klart en preferanse. Det er vel heller ingen som har nektet for at det er en helt vanlig preferanse? Selvsagt er ikke høyde alt eller et absoluttkrav, men men 158 cm måtte det vært noe helt spesielt dersom jeg skulle blitt interessert. Nå er det bare min preferanse, jeg snakker ikke for alle kvinner, men du må kanskje kysse noen flere (hun)frosker enn høyere menn. Sorry.

Anonymkode: c52e3...c61

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

For meg er høyde den viktigste preferansen og mennene jeg legger øynene mine på er gjerne fra 1.85 og høyere - og den neste preferansen er hender - de må være store og sterke. (Kontorhender er turnoff) Deretter kommer personlighet, utdanning osv. Ergo er høyde og hender de eneste fysiske preferansene jeg har. Jeg vet mange jenter som ikke har de samme, men som fortrekker veldig trent mann, eller har øyne og/eller ansiktstrekk de ser etter. Noen er utelukkende interessert i personlighet - sånn er vi alle forskjellige. Men dersom du fokuserer veldig mye på ditt eget "drawback" - blir det veldig tydelig for alle rundt deg også. Finn dine beste sider og la de skinne istedet 

Anonymkode: d29eb...105

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 149 cm og kunne hatt en på 158 cm som elsker, men ikke som en å få barn med. Jeg får en del oppmerksomhet pga høyden min, og skulle jeg ønske å få barn så måtte jeg fått det med en som er hypotetisk190 cm for å lande på 175 cm. Pga all oppmerksomheten jeg har fått og får pga min høyde, så ville jeg ikke gjort det mot et barn. 

Anonymkode: b9dae...11b

Skrevet
5 timer siden, LavMann skrev:

at dere vurderer høyde på mennene. Jeg er 158 cm og blir avvist hver gang. jeg er lavere enn mange jenter ute på byen nå- Dere kan ikke nekte på at det bare er personlighet og sjarm og slikt.

Alltid skal vi høre at vær deg selv så går det bra, men det hjelper ikke alltid og være snill og kul. Det er så kjipt å være lavere enn mange jenter. vet ikke hva gjennomsnitt høyde på jente / kvinner er men jeg er jo lavere enn mange jenter som ikke en gang er spesielt høye. Jeg prøver alltid å være morsom og kjekk  men får alltid avslag fordi det blir for merkelig for jentene. men da må dere si at det ikke er bare personlighet men også fysisk. ikke er jeg sterk heller.

for ikke så lenge siden kranglet jeg med en jente og så greide hun å dytte meg inn i veggen. så kom venninna og de dyttet meg i bakken. aldri vært så flau i hele mitt liv. de var sånn ca 7-10 cm høyere enn meg. og så lo de etterpå.Alle guttene som var der lo også og alle jentene lo.

dere må innrømme at dere mister litt interesseb hvis dere føler at dere er større og sterkere enn gutten. Det er biologisk og dere kan ikke velge å tenke det vekk. men da må dere være ærlige og si det som det er og ikke sminke det.

dere lurer kanskje på hvorfor jeg skriver så sent i natten. jeg kom hjem fra byen for en halvtime siden med seks avslag.

dere Kan ikke si at det ikke er bare personlighet når det også er høyde på gutten som spiller inn.

Mann 24

Naturligvis gjør vi det, likeså menn ikke vil bli ilag med stygge og feite kvinner. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg reagerer mer på at du krangler. Krangling er mindre attraktivt enn høyde. Kan være du er sint på livet og alle dets utfordringer. Men alle har sitt å stri med. Det er bare måten man takler sine utfordringer, som betyr noe for hvordan man klarer seg her i livet. 

Snu dette og jobb heller med å være en hyggelig fyr folk vil være med, fordi de setter pris på deg ;) 

Jeg sa ja til å date en fyr på din høyde, men han droppa meg :P 

Anonymkode: 9720e...ca3

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med å innrømme at noen ting er attraktivt eller uattraktivt for meg. Det betyr likevel ikke at det er så avgjørende som noen menn vil ha det til eller at vi er så "strenge" på det som menn mener vi er.

Selv er jeg 175 cm og jeg kan glatt innrømme at 158 ville blitt for lavt for meg. Det nærmer seg et hode lavere, og det er uten hæler (som jeg vil bruke iblant). Nå er jeg likevel over middels høyde.

Jeg er mindre opptatt av høyde enn kvinner flest, og har datet flere lavere menn enn høye - mye rett og slett fordi jeg opplever at en del menn som ikke har "alt" på sin side, kompenserer for det med personlighet, ambisjoner, humor og mer.

Jeg hadde denne diskusjonen med en venninne igår, og hun sa at hennes erfaring er motsatt. "Når de blir for lave får de ofte komplekser, og de blir mer negative og slitsomme". Hun har faktisk et poeng, da jeg deler erfaringen - menn som er litt under eller rundt middels høyde kan lett kompensere for det, men kommer de under det skjer det oftere at de er "sinte på livet". 

Poenget her er uansett at høyde ikke er noe man kan endre. Så hva gjør man? Bruker sin tid på å stille kvinner "til veggs" for å få dem til å tilstå at de også har overfladiske krav? Og så da?

Anonymkode: ad0ac...277

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...