Gå til innhold

Er du fornøyd med livet ditt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Med utgangspunkt i din situasjon per nå, vil du si at du er fornøyd? Har du noe du lengter etter? Noe du skule hatt ugjort? Ting du angrer på at du ikke gjorde/har fått gjort enda?

Anonymkode: bc028...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, jeg er ikke fornøyd med livet mitt. Men jeg begynner å kjenne mer og mer håp for og tro på at jeg en dag vil kjenne meg fornøyd. Selv om jeg ikke er fornøyd per nå, så er jeg fornøyd med ... hva kan man si, bedringen? Sånn jeg har det nå, er ikke noe bra, men jeg vet at jeg jobber med det. Jeg vet at jeg tar tak i det, og at jeg gjør det jeg kan og at tiltakene mine har virkning. 

Det jeg angrer på er noe jeg ikke kan påvirke. Jeg har vært alvorlig syk de siste 8 årene, ungdomstida mi ble ødelagt og nå er jeg plutselig langt ut i 20-åra og det er så mye jeg ikke kan og så mye jeg ikke har opplevd. Det er en helt ny verden for meg rett og slett! Og det er skikkelig skremmende, nedbrytende, sorgfullt og dritt. Men noen dager, noen minutt av noen dager, så er det noe annet! Det er spennende, det er jomfruelig. Det er som om verden er ny for meg, og jeg nå endelig kanskje står på toppen av en bakke og skal til å kjøre utfor! Og disse få minuttene, der jeg ikke er skremt over det som er foran meg, og trist over alt jeg har gått glipp av, så tror jeg og håper jeg på at det skal bli spennende når jeg kjører utfor! Jeg skal leve. 

Jeg lengter etter et mer sosialt liv, etter energien til å drømme, til å våge, til å finne ut hva jeg vil og så sette det ut i livet. Jeg lengter etter redskapene til å gå ut der og leve livet mitt. Men jeg lengter også etter noe jeg aldri kan få, ungdomstiden og begynnelsen av tjueåra mine tilbake. Oh, det er så skummelt og spennende. :P:hjerte: 

Anonymkode: 7bfbc...4a4

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Jeg har tatt en rekke dårlige valg som igjen har ført til at livet jeg ønsker meg nå er gluppet for godt. Føler jeg alltid gjør mitt beste, men at det aldri er nok, at jeg ikke er nok. Fikk mulig også vite at jeg har kreft. Toppen av kransekake! Men jeg gir meg aldri, man får jo på sett og vis det man fortjener 

Anonymkode: f52d0...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med utgangspunkt i din situasjon per nå, vil du si at du er fornøyd? Har du noe du lengter etter? Noe du skule hatt ugjort? Ting du angrer på at du ikke gjorde/har fått gjort enda?

Anonymkode: bc028...687

Lydverket-Terning2-400px.png

Anonymkode: d9815...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg er ikke fornøyd med livet mitt. Men jeg begynner å kjenne mer og mer håp for og tro på at jeg en dag vil kjenne meg fornøyd. Selv om jeg ikke er fornøyd per nå, så er jeg fornøyd med ... hva kan man si, bedringen? Sånn jeg har det nå, er ikke noe bra, men jeg vet at jeg jobber med det. Jeg vet at jeg tar tak i det, og at jeg gjør det jeg kan og at tiltakene mine har virkning. 

Det jeg angrer på er noe jeg ikke kan påvirke. Jeg har vært alvorlig syk de siste 8 årene, ungdomstida mi ble ødelagt og nå er jeg plutselig langt ut i 20-åra og det er så mye jeg ikke kan og så mye jeg ikke har opplevd. Det er en helt ny verden for meg rett og slett! Og det er skikkelig skremmende, nedbrytende, sorgfullt og dritt. Men noen dager, noen minutt av noen dager, så er det noe annet! Det er spennende, det er jomfruelig. Det er som om verden er ny for meg, og jeg nå endelig kanskje står på toppen av en bakke og skal til å kjøre utfor! Og disse få minuttene, der jeg ikke er skremt over det som er foran meg, og trist over alt jeg har gått glipp av, så tror jeg og håper jeg på at det skal bli spennende når jeg kjører utfor! Jeg skal leve. 

Jeg lengter etter et mer sosialt liv, etter energien til å drømme, til å våge, til å finne ut hva jeg vil og så sette det ut i livet. Jeg lengter etter redskapene til å gå ut der og leve livet mitt. Men jeg lengter også etter noe jeg aldri kan få, ungdomstiden og begynnelsen av tjueåra mine tilbake. Oh, det er så skummelt og spennende. :P:hjerte: 

Er du i ferd med å bli manisk nå? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Bob Larson skrev:

Er du i ferd med å bli manisk nå? :fnise:

Haha! Virker jeg manisk? :P 

Jeg har nok beina godt plantet på jorden, og dagene der jeg er trist over alt jeg har gått glipp av og skremt over hvordan jeg nå skal møte verden etter å ha vært syk så lenge er mange flere enn de dagene der jeg tror at livet kan bli spennende og livlig. Men jeg lever jo, og jeg kan ikke annet enn å være glad og takknemlig for at livet mitt ikke måtte slutte med sykdom i alt for ung alder. Jeg har vært heldig, som ikke alle er, og litt positivitet og optimisme synes jeg da jeg bør ha for fremtiden min. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Virker jeg manisk? :P 

Jeg har nok beina godt plantet på jorden, og dagene der jeg er trist over alt jeg har gått glipp av og skremt over hvordan jeg nå skal møte verden etter å ha vært syk så lenge er mange flere enn de dagene der jeg tror at livet kan bli spennende og livlig. Men jeg lever jo, og jeg kan ikke annet enn å være glad og takknemlig for at livet mitt ikke måtte slutte med sykdom i alt for ung alder. Jeg har vært heldig, som ikke alle er, og litt positivitet og optimisme synes jeg da jeg bør ha for fremtiden min. 

Ja... go get'em. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke. Jeg har gjort mange feil, mange feilvurderinger, tatt enda flere dårlige beslutninger, og har kastet bort mesteparten av livet mitt. Jobber som f... på å snu det rundt slik at jeg i det minste kan få noen positive år av den tiden som er igjen. Men ... samtidig så kan jeg ikke klage, for uten alle de tabbene jeg har gjort så hadde jeg ikke vært der jeg er i dag, og alt er ikke dritt og faenskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, egentlig. Er ting jeg fremdeles har lyst å gjøre men jeg er ung så jeg har god tid til det. Er fornøyd med livet mitt slik det er nå.

Anonymkode: 63e0e...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning

Er fortsatt veldig ung og har fått det veldig klart for meg selv hva jeg vil gjøre det neste årene av livet mitt. Lever komfortabelt og selvstendig uten altfor mye stress. Jeg gjør det jeg vil og derfor er jeg veldig fornøyd :) Sikkert mye som kunne vært bedre, , men jeg er ikke perfekt på noen måte... 

Bilderesultat for terning kast 5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sånn veldig, nei. Har valgt feil et par ganger på veien, har møtt på noen uforutsette problemer som satte meg veldig tilbake, og føler for øyeblikket at jeg tilbringer altfor mye tid alene og innendørs. Men jeg er ennå ung og fom. høsten av har jeg planene klare, så satser på at ting blir bedre da:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Siden jeg var i tenårene, hadde jeg som mål å "smake" litt på livet før jeg velger å avslutte livet mitt. Selvmord var min eneste store trøst hvis livet ble for tungt. Men måtte først prøve ut livet først, så jeg hadde satt 30-årsdagen som ett tak for når jeg velger å ta farvel. Veldig dramatisk, ja, men selvmordstanken sviktet meg aldri. Jeg var aldri for å prøve rus, så når livet gikk imot, søkte jeg heller måter å ta livet mitt på mest mulig effektiv. For da kunne jeg bare gjøre det på 30-årsdagen min. Utad virket jeg normal og ingen av familien og vennene la merke til planene mine. 

Jeg ble alvorlig syk to år før jeg fylte 30 og  lå i fare for å dø. Det syntes jeg var urettferdig og følte meg snurt at noen ville ta fra meg den trøsten jeg hadde bært på store deler av livet mitt. Da jeg endelig ble frisk, var ikke selvmord ett alternativ lenger. Jeg har siden ikke tenkt tanken og har heller brukt tiden på noe positivt hver dag.

Og tilbake til spørsmålet ditt ts, er rungende JAAAAAA!

Anonymkode: 68a79...e0b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Misfornøyd. Er blitt arbledig.  Kjedelige dager. Kjenner lite folk osv

Anonymkode: a1780...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke helt, men bedre enn på lenge og fremover går det. Jeg ser mer fremover enn jeg har gjort på lenge, og er ikke så i fortiden som jeg var før. Jeg har gjort mange dårlige valg og ting jeg skulle gjort annerledes, men jeg gidder ikke å bruke masse tid på å angre på det og tenke "hva om?". Gjort er gjort, og det eneste jeg kan gjøre nå er å gå fremover. 

Jeg har masse å jobbe med og masse jeg vil endre på, men for første gang på lenge så føler jeg at jeg lever og det er godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar

I bunn og grunn så er jeg det.

Er visse ting jeg ville ha forandret. Men alt i alt er jeg fornøyd. Har egentlig ingenting å klage over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, i det hele så er jeg det. De ulike områdene i livet som preger hvordan jeg har det er bra. Fortiden min preger meg ikke, erfaringene jeg har med styrker den jeg er i dag. Fremtiden ser også bra ut. Økonomien er stabil, familielivet er bra og karrieremessig er jeg foreløpig fornøyd. 

Anonymkode: ba3ec...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...