Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er litt gira for å ha pen hud siden jeg har hatt en stygg hud som måtte gjemmes vekk så lenge jeg kan huske, så startet denne tråden for å høre erfaringer :) 

Jeg har slitt med småakne i tenårene og etter det, cystisk akne i 10 år. Har prøvd alt som finnes, og betalt tilsammen rundt 50 000 for eksklusive behandlinger, foundations til å dekke (brukte opp 13 svindyre foundations i året), antibiotika og kremer over disse årene. Begynte på Airol etter tips fra en hudlege, og fikk ikke så mye bedring. Så begynte jeg å bruke den hver dag, og etter ca 6 uker ble huden min 100% kvisefri, selv før mensen. Ikke fått EN kvise på 8 uker nå :D 

Huden har også blitt en del strammere, ser ikke forskjell på linjer, men selve huden ser 5 år yngre ut, og er flere som spør hva jeg har gjort for den stramme og glødende huden. Blir så glad :)  

Hva har denne mirakelkremen gjort for deg? 

Anonymkode: 9d078...e9c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvisefri i begynnelsen men nå får jeg like mange som før. Huden har sikkert vent seg til kremen :vetikke: Huden har også mye mer rød/rosaskjær enn før.

Anonymkode: 4db22...c85

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvisefri i begynnelsen men nå får jeg like mange som før. Huden har sikkert vent seg til kremen :vetikke: Huden har også mye mer rød/rosaskjær enn før.

Anonymkode: 4db22...c85

Dette, etter nesten ett år så gikk huden min tilbake til det den var før. Veldig kjipt..

Anonymkode: 9e916...19f

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette, etter nesten ett år så gikk huden min tilbake til det den var før. Veldig kjipt..

Anonymkode: 9e916...19f

Åååh, dette fikk meg litt ned på jorda igjen :sukk: jaja, får nyte ett år uten krateransikt, da. 

AnonymBruker
Skrevet

Den hjalp ikke meg i det hele tatt. Hudlegen sa jeg skulle bruke den annenhver dag. Ga opp etter ca. seks måneder. 

Anonymkode: 2a3f3...e8a

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den hjalp ikke meg i det hele tatt. Hudlegen sa jeg skulle bruke den annenhver dag. Ga opp etter ca. seks måneder. 

Anonymkode: 2a3f3...e8a

Det er rart hvordan noe funker fantastisk på noen og ikke på andre. Venninnen min var helt frelst av obagi, og fikk meg til å kjøpe hele serien (svindyrt) som jeg gikk på i 6 mnd før jeg ga opp, fikk ingen effekt, mens hun mistet alle kvisene. Airol er i hvertfall det eneste som har hatt effekt hos meg, så skal nyte det så lenge det varer. Håper du har funnet noe annet som funker! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...