Gjest Newroz Skrevet 1. april 2017 #3 Skrevet 1. april 2017 Det røde korset, og dernest det hvite øyet hans
Gjest antbug Skrevet 1. april 2017 #4 Skrevet 1. april 2017 Først korset og så den toppløse dama der bak.
♥Missy♥ Skrevet 1. april 2017 #6 Skrevet 1. april 2017 Det røde korset:) Det er vanlig at øynene faller på det som skiller seg ut, her den røde fargen, deretter på det lyseste punktet i et bilde Ellers var det et flott maleri med et stort budskap.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #7 Skrevet 1. april 2017 8 minutter siden, antbug skrev: Først korset og så den toppløse dama der bak. Hvor er den toppløse? Anonymkode: dd1ed...43d
Gjest antbug Skrevet 1. april 2017 #8 Skrevet 1. april 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor er den toppløse? Anonymkode: dd1ed...43d I hjørnet bak senga.
Spiteful Skrevet 1. april 2017 #9 Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, antbug skrev: I hjørnet bak senga. Skulle ønske jeg kunne hatt en likte vill fantasi som deg Jeg la merke til det røde korset først. Flott maleri!
Forundret.. Skrevet 1. april 2017 #10 Skrevet 1. april 2017 50 minutter siden, Newroz skrev: Det røde korset, og dernest det hvite øyet hans Jeg også
Maleficenta Skrevet 1. april 2017 #11 Skrevet 1. april 2017 1 time siden, Balian de Ibelin skrev: Røde kors merket på drakten til sykepleieren 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #12 Skrevet 2. april 2017 2 timer siden, antbug skrev: I hjørnet bak senga. Du fantaserer. Anonymkode: dd1ed...43d
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 2. april 2017 #13 Skrevet 2. april 2017 3 timer siden, antbug skrev: Først korset og så den toppløse dama der bak. Du ser tydeligvis ting som ikke eksisterer på dette maleriet.
Gjest antbug Skrevet 2. april 2017 #14 Skrevet 2. april 2017 7 timer siden, Balian de Ibelin skrev: Du ser tydeligvis ting som ikke eksisterer på dette maleriet. Jeg synes til og med jeg skimter en engel på veggen bak sykepleieren. Det hele er jo tragisk, faktisk. En syk mann, en naken fristerinne på den ene siden, en lokkende engel på den andre, og en fjern sykepleier som løser kryssord istedenfor å beskytte pasienten fra damene
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 2. april 2017 #16 Skrevet 2. april 2017 44 minutter siden, antbug skrev: Jeg synes til og med jeg skimter en engel på veggen bak sykepleieren. Det hele er jo tragisk, faktisk. En syk mann, en naken fristerinne på den ene siden, en lokkende engel på den andre, og en fjern sykepleier som løser kryssord istedenfor å beskytte pasienten fra damene Kanskje du har et mye bedre syn en meg. Siden jeg ser ikke noe.
Maleficenta Skrevet 2. april 2017 #17 Skrevet 2. april 2017 5 timer siden, Balian de Ibelin skrev: Kanskje du har et mye bedre syn en meg. Siden jeg ser ikke noe. Jeg ser ingenting av det på veggen jeg heller. Glad det ikke bare er meg som ikke har livlig nok fantasi til å se dette her.
Gjest antbug Skrevet 2. april 2017 #18 Skrevet 2. april 2017 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Jeg ser ingenting av det på veggen jeg heller. Glad det ikke bare er meg som ikke har livlig nok fantasi til å se dette her. Dere lever nok ikke av å ha livlig fantasi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå