AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #1 Skrevet 1. april 2017 Hvilken prevansjon er best? Er det slik at når man hopper over mensen når man går på ppiller at de funker mindre? Anonymkode: b0a68...0b3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #3 Skrevet 1. april 2017 Nei de funker ikke mindre av den grunn. Det meste er ralativt sikkert, men den med mest brukerfeil er p-piller. Jeg fant ut at jeg var gravid i 7+1 sist måned, og jeg gikk på yasminelle p-piller. Tok abort sist uke. Har nå fått resept på spiral, og håper det går bedre. Anonymkode: 120e4...efe
TinaChristina Skrevet 2. april 2017 #5 Skrevet 2. april 2017 P-piller dersom du klarer å huske og ta de hver dag. Legg de ved siden av tannbørsten evt... Jeg går på Yasminelle og hopper over mensen i 3 mnd i strekk før jeg tar den uka med sukkerpiller. For da begynner jeg å blø uansett.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #6 Skrevet 2. april 2017 Akkurat nå, CaramelDevil skrev: P-piller dersom du klarer å huske og ta de hver dag. Legg de ved siden av tannbørsten evt... Jeg går på Yasminelle og hopper over mensen i 3 mnd i strekk før jeg tar den uka med sukkerpiller. For da begynner jeg å blø uansett. Eller alarm på mobilen Anonymkode: cd98e...039 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå