Gå til innhold

Jeg gleder meg til etter valget - Da skal alle i jobb

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det skal bli deilig etter valget, når AP vinner valget. Da skal endelig de som er kastet ut i arbeidsledighet endelig tilbake i jobb. Jobbene de blå-blå ikke klarer å skape, men som AP og de rødgrønne skal få orden på.

Mange har fått sine liv satt på vent, og mange som hadde stabile jobber er nå blant Norges fattige pga de blåblå. Heldigvis er det bare 6 måneder igjen. Bare å holde ut for alle dere som er arbeidsledige.

Anonymkode: 80ad1...80a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skal bli deilig etter valget, når AP vinner valget. Da skal endelig de som er kastet ut i arbeidsledighet endelig tilbake i jobb. Jobbene de blå-blå ikke klarer å skape, men som AP og de rødgrønne skal få orden på.

Mange har fått sine liv satt på vent, og mange som hadde stabile jobber er nå blant Norges fattige pga de blåblå. Heldigvis er det bare 6 måneder igjen. Bare å holde ut for alle dere som er arbeidsledige.

Hvilke jobber skal AP skape?

Anonymkode: 5f06b...faf

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De har lovet å gjøre mye mye mer for de som går arbeidsledige.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du får huske på at da øker også innvandringen med 50 000-100 000 pers mer i året, og alle disse blir prioritert foran sånne som deg i jobb ts, for de skal integreres. Du er vel en av de som tror erna og siv skapte oljekrisen også, og ikke forstår at det var en del av global oljeproduksjong og verdensøkonomien som norge ikke rådde over. Hvis du er arbeidsledig i dag er du akkurat like arbeidsledig etter valget. 

Anonymkode: 7ebf7...bd7

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi...så utrolig flott at oljeprisen plutselig stiger massivt med AP og eksporten og eksportprisene stiger med AP! 

Anonymkode: 18271...509

• Liker 5
Gjest Newroz
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De skal sikkert bygge en jernbane, så alle de arbeidsledige kan bidra på den strekningen. Vi mangler togskinner opp til Tromsø, gjør vi ikke? 

Gjest Newroz
Skrevet

Jeg gleder meg enormt til et skifte. Ikke at jeg tror politikken vil bli så annerledes. Partiene er ganske så like hverandre, og det en eller annen samarbeidsregjering som sikkert vil bli ganske lik det vi har nå. Det jeg gleder meg mest til er at vi får ministere som ikke har rulleblad, snuss på historien og en retorikk som ikke ligner grisen. Kanskje mest til det siste. Jeg er så lei hvordan enkelte politikere fronter seg selv på sosiale medier. Kunne nesten ønske at det var forbud for politikere på sosiale medier. 

AnonymBruker
Skrevet
På 1.4.2017 den 22.27, AnonymBruker skrev:

Jobber på asylmottak, med de 100 millioner nye økonomiske "flyktningene" fra den muslimske verden AP og SV vil ha inn. 

Anonymkode: e272a...d28

AnonymBruker
Skrevet
På 1.4.2017 den 22.55, Newroz skrev:

Jeg gleder meg enormt til et skifte. Ikke at jeg tror politikken vil bli så annerledes. Partiene er ganske så like hverandre, og det en eller annen samarbeidsregjering som sikkert vil bli ganske lik det vi har nå. Det jeg gleder meg mest til er at vi får ministere som ikke har rulleblad, snuss på historien og en retorikk som ikke ligner grisen. Kanskje mest til det siste. Jeg er så lei hvordan enkelte politikere fronter seg selv på sosiale medier. Kunne nesten ønske at det var forbud for politikere på sosiale medier. 

Du mener slik den anti-vestlige AP-politikeren Stoltenberg frontet seg selv så ekstremt på sosiale medier mens han var statsminister? Fjollete intervjuer, klemmer og kos, roser - men med en anti-vestlig og destruktiv politikk.

Anonymkode: e272a...d28

AnonymBruker
Skrevet

AP? Det er greit å stemme AP hvis du ønsker flere forbud, påbud og avgifter

Anonymkode: cca5a...e3f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stemmer ikke på galskapen . Typen min stemmrr heller ikke .

Anonymkode: 0731f...a0b

Skrevet

Hvorfor skulle AP vinne valget? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Knirke skrev:

Hvorfor skulle AP vinne valget? 

Det gjør de dessverre.

Anonymkode: 3a9af...6f0

AnonymBruker
Skrevet
På 1.4.2017 den 22.55, Newroz skrev:

Ja. Blir flott når vi importerer nye 100000 innvandrere til de 200000 jobbene som da vil mangle. Ser for meg en lysende fremtid for landet. 

Juhu.

Anonymkode: 3a9af...6f0

AnonymBruker
Skrevet

AP politikere forbinder jeg med folk som aldri har hatt en ordentlig jobb før, så hvordan de på mystisk vis skal gi alle andre jobber høres rart ut.. Utopi. Og det siste vi trenger er flere økonomiske flyktninger fra land med diametral forskjellig kultur enn oss..

Anonymkode: 91a4a...377

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

AP politikere forbinder jeg med folk som aldri har hatt en ordentlig jobb før, så hvordan de på mystisk vis skal gi alle andre jobber høres rart ut.. Utopi. Og det siste vi trenger er flere økonomiske flyktninger fra land med diametral forskjellig kultur enn oss..

Anonymkode: 91a4a...377

Definer en ordentlig jobb. Er det der man bare sitter på en kontorstol foran en PC dagen lang? 

På 1.4.2017 den 22.53, Newroz skrev:

De skal sikkert bygge en jernbane, så alle de arbeidsledige kan bidra på den strekningen. Vi mangler togskinner opp til Tromsø, gjør vi ikke? 

I 2008/2009 tror jeg det var, når finanskrisa kom satte AP fortgang i utbyggingen av Navbygg i mange kommuner rundt om i landet. Tre store bygg ble satt opp i regionen her den gangen for å dempe effekten av krisa og skape arbeidsplasser.  Så jeg tviler ikke på at de faktisk kommer til å skape arbeidsplasser kjapt.

Anonymkode: 272c0...37b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

I 2008/2009 tror jeg det var, når finanskrisa kom satte AP fortgang i utbyggingen av Navbygg i mange kommuner rundt om i landet. Tre store bygg ble satt opp i regionen her den gangen for å dempe effekten av krisa og skape arbeidsplasser.  Så jeg tviler ikke på at de faktisk kommer til å skape arbeidsplasser kjapt.

Anonymkode: 272c0...37b

Finanskrisa var helt annerledes enn utfordringene Norge står ovenfor nå. Finanskrisen var i hovedsak en bank-krise. Utfordringene nå er av en helt annen karakter - vi er nødt til å finne nye måter å tjene penger på. Reduksjonen i salg av olje til utlandet, gjør at vi må finne noe nytt vi kan selge. 

Vi kan bygge hundrevis av NAV-bygg og jernbaner, men det vil kun være som å pisse i buksa. Vi trenger nye bedrifter som kan selge varer eller tjenester ut av landet. 

Selv hører jeg til på venstresiden av norsk politikk, men jeg mener det er rimelig naivt å tro at AP skal klare å gjøre en reell forskjell i arbeidsmarkedet. Det eneste som vil fungere er å bevilge mer penger til forskning og utvikling, slik at nye bedrifter skapes. 

Anonymkode: 171e6...f9e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må jo bare elske sosialister. "Få orden på". "Endre noe". Ingen begrep om hvordan.

Anonymkode: 965cc...27a

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må jo bare elske sosialister. "Få orden på". "Endre noe". Ingen begrep om hvordan.

Anonymkode: 965cc...27a

Det jeg liker best med sosialister er at de alltid beskriver verden sånn som den burde være, fremfor sånn som verden faktisk er:

Alle skal i jobb, ingen skal være syke, alle flyktninger i hele verden skal flytte til Norge og begynne å gå i bunad, ingen skal være kriminelle, ingen skal mobbe og ingen skal voldta. Alle skal sykle til jobben, bilene og flyene skal gå på luft og kjærlighet, og hvis vi ikke har mer olje skal vi tjene akkurat like mye på vindmøller og økologisk lutefisk....:filer:

Sosialister passer i grunn best til å skrive eventyr.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finanskrisa var helt annerledes enn utfordringene Norge står ovenfor nå. Finanskrisen var i hovedsak en bank-krise. Utfordringene nå er av en helt annen karakter - vi er nødt til å finne nye måter å tjene penger på. Reduksjonen i salg av olje til utlandet, gjør at vi må finne noe nytt vi kan selge. 

Vi kan bygge hundrevis av NAV-bygg og jernbaner, men det vil kun være som å pisse i buksa. Vi trenger nye bedrifter som kan selge varer eller tjenester ut av landet. 

Selv hører jeg til på venstresiden av norsk politikk, men jeg mener det er rimelig naivt å tro at AP skal klare å gjøre en reell forskjell i arbeidsmarkedet. Det eneste som vil fungere er å bevilge mer penger til forskning og utvikling, slik at nye bedrifter skapes. 

Anonymkode: 171e6...f9e

Vel Norge har i alle år vært ganske vanskelig å drive bedrift i, også uten AP ved roret og spesielt hvis det er snakk om mer enn en ansatt. Papirveldet har også blitt større så i stedet for å gå ut for å kunne tjene inn kroner må eier av bedriften sitte å betjene en papirmølle til staten. 

Anonymkode: 358a6...799

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...