Gå til innhold

Hva skjer? Jeg og en kollega

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

jeg lurer på hva som skjer mellom meg og en kollega. Greia er at det er litt flørting mellom meg og en kollega tror jeg? Husker ikke helt hvordan det startet, men det startet med fysiske berøringer, som småklyp, stryking på ryggen, armene når vi går forbi hverandre. (Vi jobber ganske tett oppå hverandre) OG småerting av hverandre. Noen ganger legger han hendene rundt midjen, før han tar den fort bort igjen. Vi tar alltid på hverandre når vi jobber sammen. Ofte, står vi plutselig tett oppå hverandre. Som om begge dras mot hverandre automatisk liksom.. Vi holder blikket når vi sees, og til og med et par andre kollegaer har kommentert det. Både han og jeg snur oss for å se den andre når vi går fra hverandre... De gangene jeg jobber uten han, hender det ofte at han plutselig kommer innom.(?)

Men en annen ting, er at jeg hører lite fra han på snap osv, selvom han alltid svarer på mine. Når vi ikke sees, er det liksom stille hvis jeg ikke sender noe snap, så derfor tror jeg ikke at han er interessert.

Er det egentlig flørting? Er han interessert? Jeg aner ikke for å være ærlig og kunne trengt litt hjelp. Har egentlig ikke lyst til å skape klein stemning, så tør ikke spørre han med ut. Det er 4 årsforskjell, hvor jeg er den som er eldre.. haha. Hvis det har noe å si?

Anonymkode: 96a45...c7e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du bør ikke legge noe i det. Han liker å tulle med deg på jobb fordi han har det kjedelig hjemme. Han liker å erte og se reaksjonene han får. Han vil plassere deg og vite om dine svakheter. Han kjder seg og du er den han ser han kan tulle med fordi han ser at du bryr deg og legger mer i det enn ham. 

Finne deg noen andre flørter enn på jobb  Hold deg unna ham fysisk, rygg unna og snakk om nøytrale temaer (været, nyheter, hendelser i samfunnet, etc.)

Anonymkode: d4614...65a

AnonymBruker
Skrevet

Ok, ja, du har nok rett!  TS

Anonymkode: 96a45...c7e

AnonymBruker
Skrevet

Ville ignorert det, høres ikke normalt ut.

Anonymkode: 99eed...dde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...