Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber med funksjonshemmede unger for øyeblikket, men er vanskelig å få full/fast jobb der jeg jobber nå. Vurderer å jobbe som assistent på skole eller barnehage (iallefall høre om de trenger). Alle fraråder meg i å gjøre det, da jeg ikke får tillegg og kortere dager enn hva jeg har nå. Jeg har veldig lyst å prøve noe nytt, men ønsker å fortsette å jobbe med barn. Vurderer da også å kombinere stillinger der jeg jobber nå og skole/barnehage for å få større stilling. Kan nevne at jeg ikke har noen relevant utdanning, bare ferdig med vgs. Har jobbet 2-3 år med barn, så har litt erfaring.

Noen som har jobbet som assistent på skole/barnehage, evt. annen jobb med barn som ønsker å dele noen erfaringer? Da tenker jeg alt mulig av erfaringer, fra lønn til arbeidsdager til arbeidsoppgaver, osv. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg vet er at det i barneskolen er det vanlig at assistenter også jobbet i SFO, på den måten får de en 100% stilling:-)

Skrevet
45 minutter siden, Spesialpedagog skrev:

Det jeg vet er at det i barneskolen er det vanlig at assistenter også jobbet i SFO, på den måten får de en 100% stilling:-)

Det stemmer. En skoleassisten kan kun få rundt 87 % stilling, men dersom det kombineres med SFO kan man få en 100 % stilling. Disse stillingene er det ikke mange av. Assistent i SFO er en mye mindre stilling. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...