AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #1 Skrevet 1. april 2017 Jeg tror jeg bør bytte låssylinder på døren til leiligheten jeg eier. Kan jeg gjøre det selv, og hvor evt får jeg kjøpt dette? Anonymkode: 7ae7e...fec
kølla Skrevet 1. april 2017 #2 Skrevet 1. april 2017 Den kan du lett skifte selv. Kjøp ny hos et låssenter
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #3 Skrevet 1. april 2017 Det kan hende de har låser der de selger dører eller kanskje kan bestille opp hvis du ikke har låsesenter i nærheten. Anonymkode: b55db...9e7
Gjest padawan Skrevet 1. april 2017 #4 Skrevet 1. april 2017 Så lenge du kjøper en låssylinder som passer til låskassen er det relativt lett å gjennomføre.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #5 Skrevet 1. april 2017 Hvordan vite hva slags størrelse evt produkt jeg må ha? Anonymkode: 7ae7e...fec
Gjest padawan Skrevet 1. april 2017 #6 Skrevet 1. april 2017 Finn ut merke og modell på låskassen (dette står på "kortsiden" av døren, der hvor "låseren" går inn i dørkarmen). Ta med denn einformasjonen til steder som selger relevante produkter så slår de opp i tabeller de har over låssylindere som passer låsekassen.
Slarti Skrevet 1. april 2017 #7 Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vite hva slags størrelse evt produkt jeg må ha? Anonymkode: 7ae7e...fec En låsesmed vil kunne hjelpe deg. Du sier du bor i leilighet. Da har du vel også tilgang på vaktmesterservice? dem kan hjelpe deg
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #8 Skrevet 1. april 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg bør bytte låssylinder på døren til leiligheten jeg eier. Kan jeg gjøre det selv, og hvor evt får jeg kjøpt dette? Anonymkode: 7ae7e...fec Er døren til et brl eller sameie, så kan du ikke bytte låsen selv. Brl/sameiet skal ha låser der masterkey fungerer. Da må du få en B variant av den låsesylinderen du har. Snakk med styret fordi du trenger og rekvisasjon for å få en låsesmed til å endre låsen din og gi deg nye nøkler. Anonymkode: 493b3...aeb
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #9 Skrevet 1. april 2017 6 minutter siden, Slarti skrev: En låsesmed vil kunne hjelpe deg. Du sier du bor i leilighet. Da har du vel også tilgang på vaktmesterservice? dem kan hjelpe deg Ja, men de er svindyre når det gjelder all form for "hjelp". Kan jeg gjøre dette selv er det penger spart for meg. Anonymkode: 7ae7e...fec
Gjest padawan Skrevet 1. april 2017 #10 Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg gjøre dette selv er det penger spart for meg. Jeg har skrevet ovenfor hvordan du kan fikse dette selv.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #11 Skrevet 1. april 2017 2 minutter siden, padawan skrev: Jeg har skrevet ovenfor hvordan du kan fikse dette selv. Takk, så det. 😊 Anonymkode: 7ae7e...fec
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #12 Skrevet 1. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er døren til et brl eller sameie, så kan du ikke bytte låsen selv. Brl/sameiet skal ha låser der masterkey fungerer. Da må du få en B variant av den låsesylinderen du har. Snakk med styret fordi du trenger og rekvisasjon for å få en låsesmed til å endre låsen din og gi deg nye nøkler. Anonymkode: 493b3...aeb Takk for tips, jeg skal forhøre meg om dette ☺ Anonymkode: 7ae7e...fec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå