AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #81 Skrevet 2. april 2017 10 timer siden, Bob Larson skrev: Hvorfor det? Er bare en rugekasse. Du er vel glad for at moren din ville ha sex, ellers hadde ikke du vært født... Anonymkode: 61fd8...c89
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #82 Skrevet 2. april 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, teknisk sett så trenger menn kvinner mer enn vi trenger menn, så nei. Vi er generelt smartere, tar høyere utdannelse, er mer omsorgsfulle og løser konflikter bedre enn det mannlige kjønn. Verden og samfunnet har utviklet seg drastisk til det bedre etter sterkere likestillig iløpet av årene. Jeg elsker mennene i livet mitt, det er ikke det, men jeg bare påpeker fakta (Men i og med at du så sterkt prøver å overse fakta i et dårlig forsøk på å provosere så vet jeg ikke helt hvorfor jeg gidder) I et sivilisert samfunn så velger partere hveradre, og kvinner er det sterke kjønnet på forholdsmarkedet, vi eier sex. Vi kan få sex enkelt, dere kan ikke. Derfor er det viktig at vi liker sex og at mannen vi velger kan tilfredstille oss, og knytte nærme bånd for å holde sammen. Anonymkode: 65faf...cfc Nåja...kvinner blir da også avvist på kjønnsmarkedet... kvinner kan enklest få sex med gamle ekle gubber 50+... Anonymkode: 61fd8...c89
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #83 Skrevet 2. april 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nåja...kvinner blir da også avvist på kjønnsmarkedet... kvinner kan enklest få sex med gamle ekle gubber 50+... Anonymkode: 61fd8...c89 Sjeldent, aldri møtt eller snakket med noen som har et problem med å få seg noe om det skulle være ønskelig. Er såklart noen, men det er i gedigent mindretall iforhold til menn. Anonymkode: 65faf...cfc
sukkerspinnn Skrevet 2. april 2017 #84 Skrevet 2. april 2017 Det er mange teorier om hvorfor kvinner nyter sex og får orgasme (at vi gjør det har du vel fått svar på allerede). Personlig liker jeg Stephen Jay Gould sin versjon: https://www.jstor.org/stable/41807146?seq=1#page_scan_tab_contents Det er ikke alt ved oss som har en åpenbar funksjon rent evolusjonistisk. Lilletåa, for eksempel, kunne vi godt klart oss uten. Det er likevel ingen ulempe å ha den (bortsett fra at omtrent er umulig å klippe neglen) og dét å ikke ha lilletå øker ikke sjansene dine for å overleve og reprodusere deg. På samme måte kunne vi klart oss uten seksuell nytelse hos kvinner. Det hadde vært trist, men vi hadde kunnet få like mange barn uansett. Det er likevel ingen ulempe, så evolusjonen har ingen grunn til å fjerne seksuell nytelse hos kvinner. Heldigvis.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #85 Skrevet 2. april 2017 17 timer siden, Bob Larson skrev: Det går ganske voldelig for seg i naturen, så jeg ser ingen grunn til at det tilsier nytelse for kvinnen. Siste gang jeg koset med pupper så virker det som om hun nøt det Anonymkode: b6c43...640
Bob Larson Skrevet 2. april 2017 Forfatter #86 Skrevet 2. april 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er vel glad for at moren din ville ha sex, ellers hadde ikke du vært født... Anonymkode: 61fd8...c89 Stemmer...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå