AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #61 Skrevet 1. april 2017 Kvinner er bare så dumme at de legger seg på rygg for den de er forelsket i. Skulle tro menn var litt takknemlige for å ha noen å tømme seg i ellers hadde det blitt mye frustrasjon på dere..? Anonymkode: ded59...3f9 1
Bob Larson Skrevet 1. april 2017 Forfatter #62 Skrevet 1. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner er bare så dumme at de legger seg på rygg for den de er forelsket i. Skulle tro menn var litt takknemlige for å ha noen å tømme seg i ellers hadde det blitt mye frustrasjon på dere..? Anonymkode: ded59...3f9 Jeg tømmer meg i dass, ikke se på meg.
stan Skrevet 1. april 2017 #63 Skrevet 1. april 2017 2 minutter siden, Bob Larson skrev: Det er da mange kvinner som aksepterer å ha sex selv om hun ikke har noe lyst eller liker det, ikke fordi det er noen voldtekt men fordi det er forventet eller noen mannen har lyst til. Det samme gjelder helt sikkert menn og (i den grad det er mulig med ereksjon). Slik var det nok mer av i tidligere tider. Synet på kvinnen på en rugekasse som verken hadde noen nytelse ved sex eller bidro med noe annet enn en plass for mannens egg å blomste, er ikke så gammel som du liker å tro. Jeg antar at du skjønner forskjellen på natur og kultur? Du skriver hele tiden om kultur samtidig som du skriver at det ikke er noe i naturen som tilsier at kvinner skulle nyte sex. Det er mange kulturelle grunner til å gjøre ting man ikke egentlig ønsker, men det forklarer ikke hvordan kulturen oppstod. Jeg prøver å forklare hvordan kulturen kan ha oppstått, utifra naturen. Men alt dette regner jeg med du forstod 1
Bob Larson Skrevet 1. april 2017 Forfatter #64 Skrevet 1. april 2017 5 minutter siden, stan skrev: Jeg antar at du skjønner forskjellen på natur og kultur? Du skriver hele tiden om kultur samtidig som du skriver at det ikke er noe i naturen som tilsier at kvinner skulle nyte sex. Det er mange kulturelle grunner til å gjøre ting man ikke egentlig ønsker, men det forklarer ikke hvordan kulturen oppstod. Jeg prøver å forklare hvordan kulturen kan ha oppstått, utifra naturen. Men alt dette regner jeg med du forstod Det går ganske voldelig for seg i naturen, så jeg ser ingen grunn til at det tilsier nytelse for kvinnen.
stan Skrevet 1. april 2017 #65 Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, Bob Larson skrev: Det går ganske voldelig for seg i naturen, så jeg ser ingen grunn til at det tilsier nytelse for kvinnen. Tja, men ikke når det gjelder forplantning.
Bob Larson Skrevet 1. april 2017 Forfatter #66 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, stan skrev: Tja, men ikke når det gjelder forplantning. Om det ikke er voldtekt så er hun i alle fall helt passiv. Aper er mer avanserte enn storfugl og geit, men de har på sin måte en slags menneskelignende "kultur", når dyrene blir så utvklet.
stan Skrevet 1. april 2017 #67 Skrevet 1. april 2017 9 minutter siden, Bob Larson skrev: Om det ikke er voldtekt så er hun i alle fall helt passiv. Aper er mer avanserte enn storfugl og geit, men de har på sin måte en slags menneskelignende "kultur", når dyrene blir så utvklet. Nettopp. Og når man begynner å bli så utviklet at man skjønner sammenhengen mellom selve akten og barnet som fødes 9 måneder senere, vil sex bli mindre aktuelt om det ikke er noen form for "belønning". De kvinnene som nøt sexen, fikk flere barn. Evnen til å nye sex vil gå i arv. 2
Bob Larson Skrevet 1. april 2017 Forfatter #68 Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, stan skrev: Nettopp. Og når man begynner å bli så utviklet at man skjønner sammenhengen mellom selve akten og barnet som fødes 9 måneder senere, vil sex bli mindre aktuelt om det ikke er noen form for "belønning". De kvinnene som nøt sexen, fikk flere barn. Evnen til å nye sex vil gå i arv. Hva slags mor hadde du?
stan Skrevet 1. april 2017 #69 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, Bob Larson skrev: Hva slags mor hadde du? En mor som nøt sex. Takket være henne og hennes mann, vet jeg at man kan ha deilig sex lenge etter at man er pensjonert.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #70 Skrevet 1. april 2017 36 minutter siden, Bob Larson skrev: Det går ganske voldelig for seg i naturen, så jeg ser ingen grunn til at det tilsier nytelse for kvinnen. Gjør det egentlig det? Kanskje hunndyrene liker det bedre enn det folk tror? Anonymkode: 4a53c...0e0
Bob Larson Skrevet 1. april 2017 Forfatter #71 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, stan skrev: En mor som nøt sex. Takket være henne og hennes mann, vet jeg at man kan ha deilig sex lenge etter at man er pensjonert. Det gikk vel for lut og kaldt vann da, mens de koste seg på soverommet? Det med at de ønsker å ha sex til de dør, det blir vel ikke noe anderledes enn når man åpner døren for fremmede mennesker ved f.eks. en bank. Mennesket styres etter normer, og så er det noen som føler seg altruistiske mens de følger normene...
Bob Larson Skrevet 1. april 2017 Forfatter #72 Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Gjør det egentlig det? Kanskje hunndyrene liker det bedre enn det folk tror? Anonymkode: 4a53c...0e0 Kanskje! Men det er ingenting som kan bekrefte det.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #73 Skrevet 1. april 2017 2 minutter siden, Bob Larson skrev: Kanskje! Men det er ingenting som kan bekrefte det. Jo, for eks observasjon og studier....... Anonymkode: 4a53c...0e0 2
Bob Larson Skrevet 1. april 2017 Forfatter #74 Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo, for eks observasjon og studier....... Anonymkode: 4a53c...0e0 Eye of the beholder... eye of the beholder.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #75 Skrevet 1. april 2017 2 minutter siden, Bob Larson skrev: Eye of the beholder... eye of the beholder. Det stemmer. Det er derfor vi bare gir medisiner på slump og ikke aner hvorfor det er flo. Er det pga månen? Er det pga eye of the beholder? Hvem vet Anonymkode: 4a53c...0e0 2
Bob Larson Skrevet 1. april 2017 Forfatter #76 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det stemmer. Det er derfor vi bare gir medisiner på slump og ikke aner hvorfor det er flo. Er det pga månen? Er det pga eye of the beholder? Hvem vet Anonymkode: 4a53c...0e0 Hvis du sier at alt alle vitenskapsfolk sier er sant, da er du i beste fall uvitende.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #77 Skrevet 1. april 2017 2 minutter siden, Bob Larson skrev: Hvis du sier at alt alle vitenskapsfolk sier er sant, da er du i beste fall uvitende. Et øyeblikk, jeg tråkket uheldigvis i hundebæsj Anonymkode: 4a53c...0e0 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #78 Skrevet 1. april 2017 27 minutter siden, stan skrev: En mor som nøt sex. Takket være henne og hennes mann, vet jeg at man kan ha deilig sex lenge etter at man er pensjonert. Hvordan vet du dette?? Anonymkode: 93919...724
Bob Larson Skrevet 1. april 2017 Forfatter #79 Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du dette?? Anonymkode: 93919...724 Det er mange ting mennesket tror på om seg selv, som ikke behøver å stemme. Uten at man er "psykisk syk" av den grunn. F.eks. er det påvist at det lønner seg å ha litt for godt selvbilde, med tanke på suksess i livet. Det viser seg at deprimerte på mange måter har mer realistiske bilder av en selv! Dette omtales som depressive realism.
Sphere Skrevet 1. april 2017 #80 Skrevet 1. april 2017 2 timer siden, Silfen skrev: Nei, kvinner nyter ikke. Men vi er pålagt av den hemmelige kvinneloven å holde slikt hemmelig for menn, for alle vet jo at det minitissene som gjør det vanskelig for kvinner å nyte de ekle, slimete mannfolkene. Jepp, vi er utplassert av myndighetene for å hindre kvinner nytelse. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå