Gå til innhold

Kvinner og seksuell nytelse

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Bob Larson skrev:

Hvorfor det? Er bare en rugekasse.

Hadde du giddet å ha sex hvis du med stor sannsynlighet måtte drasse på en unge de neste årene? 

Bare hvis du var ganske sikker på at sexen er så god at nytelsen nå overskygger slitet etterpå. 

I naturen får blant annet hunnene hos dvergsjimpansene og noen delfiner orgasme. Så det er ikke enestående for mennesker. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi er generelt smartere

Er det konsensus?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har allerede skrevet dette.

Anonymkode: f84b3...1e4

En god ting kan ikke gjentas for ofte 😃

Klag heller på all trollingen. 

Skrevet
1 minutt siden, stan skrev:

Hadde du giddet å ha sex hvis du med stor sannsynlighet måtte drasse på en unge de neste årene? 

Bare hvis du var ganske sikker på at sexen er så god at nytelsen nå overskygger slitet etterpå. 

I naturen får blant annet hunnene hos dvergsjimpansene og noen delfiner orgasme. Så det er ikke enestående for mennesker. 

Før i tiden hadde hun ikke noe valg.

Uansett er det mange ting mennesket er "programmert" til som det gjør uten noen umiddelbar gevinst. Tror du virkelig morsinstinktet dreier seg om at kvinnen blir kåt og får orgasme? Du er gal, mann!

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Bob Larson skrev:

Er det konsensus?

Det er forskningsbasert, men et eksempel er vel deg, du virker svært underutviklet iforhold til oss andre hvis dette faktisk reflekterer deg som person.

1 minutt siden, Bob Larson skrev:

Uansett er det mange ting mennesket er "programmert" til som det gjør uten noen umiddelbar gevinst. Tror du virkelig morsinstinktet dreier seg om at kvinnen blir kåt og får orgasme? Du er gal, mann!

Altså det er ikke "naturlig" at kvinner blir voldtatt, det var slik før pga primitive og uintelligente menn som ikke klarer å styre seg selv og tar dette ut over andre mennesker og ødelegger andres liv, dette er åpenbart straffbart. Det er klare bevis på at kvinnelig nytelse går langt tilbake i tid, hvis du leser deg opp litt så finner du også ut dette.

Hvorfor utdanner du deg ikke innen dette hvis du er så interessert? 

Anonymkode: 65faf...cfc

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Bob Larson skrev:

Hvilken tid snakker du om? 

Er du sikker på at jeg er en gal mann, jeg kan jo være en dame? 

Skrevet

Det er forskningsbasert, men et eksempel er vel deg, du virker svært underutviklet iforhold til oss andre hvis dette faktisk reflekterer deg som person.

Altså det er ikke "naturlig" at kvinner blir voldtatt, det var slik før pga primitive og uintelligente menn som ikke klarer å styre seg selv og tar dette ut over andre mennesker og ødelegger andres liv, dette er åpenbart straffbart. Det er klare bevis på at kvinnelig nytelse går langt tilbake i tid, hvis du leser deg opp litt så finner du også ut dette.

Hvorfor utdanner du deg ikke innen dette hvis du er så interessert? 

Herregud.

Skrevet
Akkurat nå, stan skrev:

Hvilken tid snakker du om? 

Er du sikker på at jeg er en gal mann, jeg kan jo være en dame? 

Inntil ganske nylig evolusjonistisk sett.

Ja, hvem vet. Det kan jo hende jeg egentlig tenkte at du var dame, men kalte deg mann bare for morro skyld.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Bob Larson skrev:

Herregud.

Jepp. Jeg prøver bare å hjelpe deg, det virker jo som du sliter litt. Hvis du mener du er smartere er du vel medlem av mensa du også? Kanskje vi kan møtes på treff å diskutere litt haha

• Liker 1
Skrevet
57 minutter siden, Bob Larson skrev:

Tror ikke det nei, jeg er i god form og var ikke noen slappfisk. :)

Usikker om du er i så god form som du tror, det har nok blitt for mye pølsemiddager på deg i det siste. 

Uansett så skjønner jeg ikke at folk gidder å skrive saklig til ett troll som deg.

• Liker 4
Skrevet

Fint om TS kunne liste opp den litteraturen eller forskningen han undrer seg over og som belegger hans utgangspunkt.  Jeg har dog et inntrykk av at han ikke har sittet i timesvis med slike undersøkelser, ei heller har opplevd en dame som nyter, eventuelt av en eller annen grunn ikke har oppfattet nylelsen.  Var usikker på om jeg skulle svare i det hele tatt, men gjort er gjort.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Jeg prøver bare å hjelpe deg, det virker jo som du sliter litt. Hvis du mener du er smartere er du vel medlem av mensa du også? Kanskje vi kan møtes på treff å diskutere litt haha

Samme for meg hvem som er smartest...

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje vi burde begynne å IQ teste menn før vi ligger med dem, rett og slett.. 

Anonymkode: 72aa0...557

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Ghostwalker skrev:

Usikker om du er i så god form som du tror, det har nok blitt for mye pølsemiddager på deg i det siste. 

Uansett så skjønner jeg ikke at folk gidder å skrive saklig til ett troll som deg.

Det er lørdag, ffs.

Og vi er unge mennesker, i vår beste alder.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo ikke være i så god form når du kommenterte for 17 min siden i en annen post "Har en flaske bakerst i kles-skapet, men tenkte jeg skulle spare den til jeg hadde gått ned i vekt.

Tror det her heller bare grunner i mangel på erfaring av kvinner som nyter sex. Trist, men jeg håper du får det til engang

• Liker 1
Skrevet

Kanskje vi burde begynne å IQ teste menn før vi ligger med dem, rett og slett.. 

Anonymkode: 72aa0...557

Kanskje dere skulle begynne å IQ teste menn først, ja.

Skrevet

Du kan jo ikke være i så god form når du kommenterte for 17 min siden i en annen post "Har en flaske bakerst i kles-skapet, men tenkte jeg skulle spare den til jeg hadde gått ned i vekt.

Tror det her heller bare grunner i mangel på erfaring av kvinner som nyter sex. Trist, men jeg håper du får det til engang

Nei, jeg voldtar! Kors på halsen, og 10 kniver i hjertet!

Skrevet
3 minutter siden, Bob Larson skrev:

Inntil ganske nylig evolusjonistisk sett.

Ja, hvem vet. Det kan jo hende jeg egentlig tenkte at du var dame, men kalte deg mann bare for morro skyld.

Du antar at  blandt primitive mennesker var voldtekt vanlig, men dette er en misoppfatning. Blandt menneskeapene som har et levevis som kan minne om de primitive menneskene forekommer dette veldig sjeldent.

Du glemmer at mennesket er et sosialt vesen og at  vi bestandig har levd i grupper. En slik voldelig adferd ville lett ført til utstøtelse fra gruppa.

En hypotese er at en felles forløper til mennesket og dvergsjimpansene utviklet kvinnelig orgasme. Mens dvergsjimpansene valgte å fokusere på sexen, utviklet menneskene seg til det vi har blitt i deg.

Altså gale som gidder å svare en bølle av et troll :alice:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Bob Larson skrev:

Det er lørdag, ffs.

Og vi er unge mennesker, i vår beste alder.

Bestem deg nå.

På 21.3.2017 den 0.30, Bob Larson skrev:

Det er nok under 1%, men jeg er pensjonist.

Anonymkode: eaef4...cfa

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, stan skrev:

Du antar at  blandt primitive mennesker var voldtekt vanlig, men dette er en misoppfatning. Blandt menneskeapene som har et levevis som kan minne om de primitive menneskene forekommer dette veldig sjeldent.

Du glemmer at mennesket er et sosialt vesen og at  vi bestandig har levd i grupper. En slik voldelig adferd ville lett ført til utstøtelse fra gruppa.

En hypotese er at en felles forløper til mennesket og dvergsjimpansene utviklet kvinnelig orgasme. Mens dvergsjimpansene valgte å fokusere på sexen, utviklet menneskene seg til det vi har blitt i deg.

Altså gale som gidder å svare en bølle av et troll :alice:

Det er da mange kvinner som aksepterer å ha sex selv om hun ikke har noe lyst eller liker det, ikke fordi det er noen voldtekt men fordi det er forventet eller noen mannen har lyst til. Det samme gjelder helt sikkert menn og (i den grad det er mulig med ereksjon).

Slik var det nok mer av i tidligere tider. Synet på kvinnen på en rugekasse som verken hadde noen nytelse ved sex eller bidro med noe annet enn en plass for mannens egg å blomste, er ikke så gammel som du liker å tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...