Bob Larson Skrevet 1. april 2017 #1 Skrevet 1. april 2017 Får kvinner seksuell nytelse? Eller bare faker de? Er vel ingen grunn fra naturens side at de skal like det. Det er jo bare å vente på at en mann kommer.
Bob Larson Skrevet 1. april 2017 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, Rotemor skrev: Er det ikke 18-års grense her? Ja jeg har det som grense!
Rotemor Skrevet 1. april 2017 #5 Skrevet 1. april 2017 Ettersom du lurer på om kvinner nyter sex så måtte jeg nesten spørre om du var over 18. Ingen voksne lurer på dette. 7
Silfen Skrevet 1. april 2017 #6 Skrevet 1. april 2017 Nei, kvinner nyter ikke. Men vi er pålagt av den hemmelige kvinneloven å holde slikt hemmelig for menn, for alle vet jo at det minitissene som gjør det vanskelig for kvinner å nyte de ekle, slimete mannfolkene. 12
Bob Larson Skrevet 1. april 2017 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, Rotemor skrev: Ettersom du lurer på om kvinner nyter sex så måtte jeg nesten spørre om du var over 18. Ingen voksne lurer på dette. Er det noen grunn, fra naturens side, at kvinner skulle ha følelser der nede, og ha sexual drive?
Rotemor Skrevet 1. april 2017 #8 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, Bob Larson skrev: Er det noen grunn, fra naturens side, at kvinner skulle ha følelser der nede, og ha sexual drive? Jeg gidder ikke voksenopplæring på så basalt nivå. 12
Bob Larson Skrevet 1. april 2017 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, Silfen skrev: Nei, kvinner nyter ikke. Men vi er pålagt av den hemmelige kvinneloven å holde slikt hemmelig for menn, for alle vet jo at det minitissene som gjør det vanskelig for kvinner å nyte de ekle, slimete mannfolkene. Kan være at kvinner er hjernevasket av patriarkatet til å tro at de kommer, men at det egentlig er bare tull. Kanskje mange menn tenner på at de tror kvinnen kommer? At det liksom "legitimerer" det de holder på med...
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #10 Skrevet 1. april 2017 Kvinner er smarte vesener og det å gå gjennom smertefulle ting(fødsel) er ikke noe vi gidder uten litt gulrot. Anonymkode: f93a6...0ab 11
Silfen Skrevet 1. april 2017 #11 Skrevet 1. april 2017 Vi bare faker fordi vi syns synd på dere fordi dere er så udugelige. 2
Bob Larson Skrevet 1. april 2017 Forfatter #12 Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, Silfen skrev: Vi bare faker fordi vi syns synd på dere fordi dere er så udugelige. Det var det jeg tenkte meg, for når hun "gråt" så trodde jeg ikke det var ekte.
Rotemor Skrevet 1. april 2017 #13 Skrevet 1. april 2017 2 minutter siden, Bob Larson skrev: Det var det jeg tenkte meg, for når hun "gråt" så trodde jeg ikke det var ekte. Tro meg: Hvis hun begynte å gråte av deg så var det ekte. 10
Bob Larson Skrevet 1. april 2017 Forfatter #14 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, Rotemor skrev: Tro meg: Hvis hun begynte å gråte av deg så var det ekte. Nei, tror ikke hun kom...
Ghostwalker Skrevet 1. april 2017 #15 Skrevet 1. april 2017 2 minutter siden, Bob Larson skrev: Nei, tror ikke hun kom... Kan hende at hun gråt over at det var dårligere enn dårlig? 5
Bob Larson Skrevet 1. april 2017 Forfatter #16 Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, Ghostwalker skrev: Kan hende at hun gråt over at det var dårligere enn dårlig? Tror ikke det nei, jeg er i god form og var ikke noen slappfisk.
Gjest canacas Skrevet 1. april 2017 #17 Skrevet 1. april 2017 7 minutter siden, Rotemor skrev: Tro meg: Hvis hun begynte å gråte av deg så var det ekte.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #18 Skrevet 1. april 2017 18 minutter siden, Bob Larson skrev: Er det noen grunn, fra naturens side, at kvinner skulle ha følelser der nede, og ha sexual drive? Naturen er ikke et tenkende vesen, den har ingen hensikt, den bare er Anonymkode: 4a53c...0e0 2
Bob Larson Skrevet 1. april 2017 Forfatter #19 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Naturen er ikke et tenkende vesen, den har ingen hensikt, den bare er Anonymkode: 4a53c...0e0 Ja, det er jo en utvikling, eller evolusjon, ja, fra ting til ting. Hvis kvinnen har nytelse, kan hun ha arvet det av mannen, at det liksom bare har hengt igjen fra mannen, akkurat som halebeinet til homo sapiens sapiens? Sier ikke AT hun har nytelse, bare tenker hypotetisk her.
SlemUlv Skrevet 1. april 2017 #20 Skrevet 1. april 2017 25 minutter siden, Rotemor skrev: Er det ikke 18-års grense her? 16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå