Gå til innhold

Noen som har sett Arrival?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har sett filmen Arrival, og i så fall hva synes du? Var den innovativ og nyskapende til tross for at alien invasjoner har blitt gjort hundrevis av ganger på film, eller var den bare helt lik alt annet man har sett før? Fra 1 til 10, hva ville du ratet den? 

Har sett at den har fått god reviews fra kritikere, men liker å høre forskjellige meninger fra oss "vanlige folk". 

Håper på et par svar snarest mulig i kveld, da det står mellom den og en annen film å se i kveld. Har i grunn aldri lagt ut noe særlig her på film og tv forumet, da jeg synes det er så forferdelig lite aktivitet og diskusjoner annet enn et par enkelttråder. Imdb har alltid vært plassen å gå til, med sitt travle og aktive forum fant man svar på alt man måtte lure på, men nå som de har fjernet det er det nesten umulig å få diskutert filmer og serier synes jeg. 

Anonymkode: 96d7b...d4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har sett filmen Arrival, og i så fall hva synes du? Var den innovativ og nyskapende til tross for at alien invasjoner har blitt gjort hundrevis av ganger på film, eller var den bare helt lik alt annet man har sett før?

Ikke noe standard alien invasjon film, nei. Bra, men syntes den ble litt vel Hollywoodsk til tider, andre filmene til regisøren har vært bedre (f.eks. Sicario).

Fra 1 til 10, hva ville du ratet den? 

7

Har sett at den har fått god reviews fra kritikere, men liker å høre forskjellige meninger fra oss "vanlige folk". 

Håper på et par svar snarest mulig i kveld, da det står mellom den og en annen film å se i kveld. Har i grunn aldri lagt ut noe særlig her på film og tv forumet, da jeg synes det er så forferdelig lite aktivitet og diskusjoner annet enn et par enkelttråder. Imdb har alltid vært plassen å gå til, med sitt travle og aktive forum fant man svar på alt man måtte lure på, men nå som de har fjernet det er det nesten umulig å få diskutert filmer og serier synes jeg. 

Anonymkode: 96d7b...d4b

Prøv TheMovieDB:

https://www.themoviedb.org/movie/329865-arrival/discuss

Skrevet

Jeg likte den godt og syntes den var bra hevet over standard Hollywood-crap (selv om den selvsagt også hadde Hollywood-elementer i seg). 

Skrevet

Jeg er veldig glad i sci-fi og ble litt skuffet.  Men etter å ha lest svært gode reviews hadde jeg kanskje litt vel høye forventninger også. Enkelte aspekter ved filmen var veldig bra, andre deler var litt middelmådig.

Skrevet

Jeg digga den!

• Liker 1
Skrevet

Syntes den var helt grei. Forventet at den var Contact anno 2016 og det var egentlig den følelsen jeg satt igjen med på slutten. Ingen nyskapende film, bare grei underholdning. 

AnonymBruker
Skrevet

Elsket den :) Men så digger jeg stort sett alt som har med aliens å gjøre da :laugh:

Anonymkode: 6eaed...240

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...