Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber i dag på bensinstasjon, er stor sett alene på jobb så da blir man jo altmuligmann, betjene kasse, lage mat, vaske, fylle varer, bilmekaniker osv. 

Er nå i grunn klar for å finne en annen jobb og vurderer dagligvare. Så det jeg lurer litt på er hvordan arbeidsoppgavene er fordelt i butikker, er man f.eks ansatt bare som "kassadame" eller bytter alle på arbeidsoppgavene?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg jobbet i dageligvaren ble jeg alltid "stuck" i kassen, dvs de som hadde jobbet lengst vinglet rundt og gjorde andre ting mens jeg måtte alltid sitte der. Nå kan det være forskjellige måter de gjør ting på i forskjellige dageligvarer, men det er aldri garantier for noe. Jeg var feks alltid misunnelig på de som fikk gjøre andre ting. Om du blir satt i kassen så kan du heller ikke gå så langt bort fra den heller..Det blir også veldig kjedelige rutiner etterhvert. 

Jobber i interiørbutikk nå og trives mye bedre med å kunne gå rundt i butikken, lage utstillinger, prise og ekspedere da jeg har øyesyn av hele butikken og kan bare gå bak kassen når det kommer kunder. 

Anonymkode: fbdff...835

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...