Saeria Skrevet 17. desember 2004 #1 Skrevet 17. desember 2004 Hvor lenge kan en oppbevare en delfiakake? Har aldri laget det før, og er totalt uvitende om hvor lenge den kan stå. :oops:
Arkana Skrevet 17. desember 2004 #2 Skrevet 17. desember 2004 Delfiakake varer veldig lenge, flere uker.
Saeria Skrevet 17. desember 2004 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2004 Takk, snille Arkana! :D Er en sånn datostemplingsfreak, og må ha kontroll på holdbarhet på matvarer. :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2004 #4 Skrevet 19. desember 2004 Takk, snille Arkana! :D Er en sånn datostemplingsfreak, og må ha kontroll på holdbarhet på matvarer. :oops: Hehe, jeg har akkurat (i går kveld) spist noen marsipanbrød som har ligget i fryseren siden i fjor Jul Jeg kjøpte dem billig rett etter nyttår. De var som nye synes jeg (best før 10-2004). Det kan altså være et poeng å kjøpe disse og fryse dem ned. Jeg har stålvilje, men må ha plass i kjøleskapet før Jul: Jeg har også hatt en påskemarsipanpose fra påsken 2003 liggene uåpnet i kjøleskapet. Den var best før 11-2003. Sjokoladebitene smakte helt fint, men marsipanen rørte jeg ikke - og posen er kastet.
Saeria Skrevet 19. desember 2004 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2004 Ting som er i frys, er ok. I kjøleskap, ikke ok. Men jeg passer på hvor lenge ting ligger i frys. Ting kan jo ikke ligge i årevis.
Gjest Pjusk Skrevet 29. desember 2004 #6 Skrevet 29. desember 2004 Jeg bruker å lage delfiakake uten egg, og da kan jeg ha den i to - tre uker. Men med egg? Egget er jo rått???
ella.P Skrevet 30. desember 2004 #7 Skrevet 30. desember 2004 Delfiakake kan du trygt oppbevare i kjøleskap noen uker :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå