Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann (beklager på forhånd for catchy tittel)

Jeg jobber for tiden 3 kvelder i uken på et callsenter og har veldig blandede følelser om jeg skal fortsette å jobbe der stort mer eller ikke. Dette er en jobb hvor det kun er provisjonsbelagt og jeg er ikke verdens beste selger, så den "heftige lønninsjekken" må jeg lete lenge etter. Jeg har ingen andre drømmer om hva jeg vil bli, jobber der samtidig som jeg studerer. Grunnen til at jeg er veldig forvirret på om jeg skal bli eller ikke er fordi arbeidsmiljøet er helt fantastisk på callsenteret, men ettersom det kun er provisjonsbelagt så er jeg veldig redd for at husleia plutselig ikke blir betalt... Har også veldig lyst på en kassejobb på dagligvarebutikk, men alle butikkene jeg søker på sender bare "takk for søknaden, du er ikke aktuell denne gangen" tilbake i en mail og hjertet blir mer og mer knust for hver av de mailene jeg får..

Jeg trenger litt sårt hjelp med å finne ut hva som er lurt for meg..
Gjerne send spørsmål om noe er uklart!

Anonymkode: 6c38d...060

Videoannonse
Annonse
Skrevet

If I stay there will be trouble.
If I go there will be double.

Bli værende til du har funnet noe annet, men vær aktiv og stå på for å finne deg noe annet. Selv om utbetalingene ikke blir all verdens, så er det uansett mer enn ingenting.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...