Gå til innhold

Jeg har klart det!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest violetta

Jeg har klart det jeg har klart det!! Etter flere år med angst for regninger og brev, hadde jeg flere betalingsanmerkninger. Trodde aldri jeg skulle komme ovenpå igjen.

Jeg har brukt to og et halvt år på å bli kvitt dem. Men jeg altså klart det!! Fikk akkurat brev fra kredittopplysningsfirma, og det står intet negativt registrert!! Jeg har klart det jeg har klart det!!

:hoho::hoho::hoho::ler::ler::):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kaffegjesten

Spenstig! Vitner om viljestyrke. Du står nå mye bedre rustet til å skaffe deg bolig (og gjeld dessverre) bil - i det hele tatt svært mye rart. Tipper du nå kan gå med hevet hodet igjen. Å være gjeldsslave må være ille. Gratulerer. Drikk litt kaffe! Eller kanskje rødvin eller noe sånt i kveld for å feire................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest violetta
Spenstig! Vitner om viljestyrke. Du står nå mye bedre rustet til å skaffe deg bolig (og gjeld dessverre) bil - i det hele tatt svært mye rart. Tipper du nå kan gå med hevet hodet igjen. Å være gjeldsslave må være ille. Gratulerer. Drikk litt kaffe! Eller kanskje rødvin eller noe sånt i kveld for å feire................

Bare for å ha sagt det. Det er ikke fordi jeg tok opp for mye lån eller noe sånt jeg havnet i denne situasjonen. Det var pga angst. At jeg nå kan ta opp gjeld er jo bare positivt, dersom jeg har bruk for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest violetta

Men altså, bare for å ha spurt: Når betalingsanmerkninger er "slettet", er det virkelig det, eller finnes det tilfeller der man kan grave dem frem igjen? De er gjort opp for og alt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...