Gjest violetta Skrevet 17. desember 2004 #1 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg har klart det jeg har klart det!! Etter flere år med angst for regninger og brev, hadde jeg flere betalingsanmerkninger. Trodde aldri jeg skulle komme ovenpå igjen. Jeg har brukt to og et halvt år på å bli kvitt dem. Men jeg altså klart det!! Fikk akkurat brev fra kredittopplysningsfirma, og det står intet negativt registrert!! Jeg har klart det jeg har klart det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. desember 2004 #2 Del Skrevet 17. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 17. desember 2004 #3 Del Skrevet 17. desember 2004 GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 17. desember 2004 #4 Del Skrevet 17. desember 2004 Kjempe bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. desember 2004 #5 Del Skrevet 17. desember 2004 GRATULERER Det må være utrolig deilig å ikke ha det hengende over seg lengre. Godt jobbet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffegjesten Skrevet 17. desember 2004 #6 Del Skrevet 17. desember 2004 Spenstig! Vitner om viljestyrke. Du står nå mye bedre rustet til å skaffe deg bolig (og gjeld dessverre) bil - i det hele tatt svært mye rart. Tipper du nå kan gå med hevet hodet igjen. Å være gjeldsslave må være ille. Gratulerer. Drikk litt kaffe! Eller kanskje rødvin eller noe sånt i kveld for å feire................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin S Skrevet 17. desember 2004 #7 Del Skrevet 17. desember 2004 Så flott! Må være en utrolig deilig følelse!! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trill Skrevet 17. desember 2004 #8 Del Skrevet 17. desember 2004 Må være en god følelse Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. desember 2004 #9 Del Skrevet 17. desember 2004 Gratulerer!! Fin måte å begynne med "blanke ark" til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest violetta Skrevet 17. desember 2004 #10 Del Skrevet 17. desember 2004 Spenstig! Vitner om viljestyrke. Du står nå mye bedre rustet til å skaffe deg bolig (og gjeld dessverre) bil - i det hele tatt svært mye rart. Tipper du nå kan gå med hevet hodet igjen. Å være gjeldsslave må være ille. Gratulerer. Drikk litt kaffe! Eller kanskje rødvin eller noe sånt i kveld for å feire................ Bare for å ha sagt det. Det er ikke fordi jeg tok opp for mye lån eller noe sånt jeg havnet i denne situasjonen. Det var pga angst. At jeg nå kan ta opp gjeld er jo bare positivt, dersom jeg har bruk for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 18. desember 2004 #11 Del Skrevet 18. desember 2004 Godt gjort! Gratulerer. :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 18. desember 2004 #12 Del Skrevet 18. desember 2004 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robban43 Skrevet 18. desember 2004 #13 Del Skrevet 18. desember 2004 GRATULERER Har vert der sjøl så det er en deilig følelse å ha klart det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2004 #14 Del Skrevet 18. desember 2004 Gratulerer! Jeg håper jeg også klarer å bli så flink en dag. Jeg er på vei i riktig retning, men har lang vei igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest violetta Skrevet 18. desember 2004 #15 Del Skrevet 18. desember 2004 Men altså, bare for å ha spurt: Når betalingsanmerkninger er "slettet", er det virkelig det, eller finnes det tilfeller der man kan grave dem frem igjen? De er gjort opp for og alt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå