AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #1 Skrevet 1. april 2017 Kl 10 i dag morges var jeg på do og oppdaget at da jeg tørket meg fikk jeg litt lyse rosa blod på papiret , utover dagen har det kommet litt mere ( men absolutt ikke mye ) for å så forsvinne igjenn , det har ikke kommet noe i truse innlegget feks og nå nettopp tørket jeg meg for å se og da var det kun ca 2 prikker . Litt info om meg : El var ca 23/34 mars så da er jeg ca 7-8 dpo . De gangene mensen har kommet tideligere så har det gått maks 1-3 timer før jeg begynner å blø som en foss (blør alltid masse de 3 første dagene) Mensen skal ikke komme før neste helg altså rundt 7-8 april , og jeg har omtrent ingen mensen smerter ( bare litt stikking) men ikke i nærheten av så vondt som jeg alltid pleier å ha. Jeg teste i dag ( ja vet det er tidelig ) men den var negativ , men spm er vel er det noen som har hatt det som meg og vært gravid og når fikk dere positiv test ? Anonymkode: c3761...8cf
Strawberrygirl Skrevet 1. april 2017 #2 Skrevet 1. april 2017 Jeg hadde det som deg, og mensen som to dager etterpå 😐 enda jeg pleier aldri spotte lyserosa, bare mørkebrunt! Så ble mega skuffa.. Med førstemann spottet jeg ikke noe i forkant av når jeg egentlig skulle ha mens. Det kan ha vært festeblødning du hadde, eller spotting. Finnes aldri noe klare svar på slikt, føler jeg. Lykke til 😀
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #3 Skrevet 1. april 2017 Herregud, ro ned. Anonymkode: d16a4...da4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #4 Skrevet 1. april 2017 1 time siden, Strawberrygirl skrev: Jeg hadde det som deg, og mensen som to dager etterpå 😐 enda jeg pleier aldri spotte lyserosa, bare mørkebrunt! Så ble mega skuffa.. Med førstemann spottet jeg ikke noe i forkant av når jeg egentlig skulle ha mens. Det kan ha vært festeblødning du hadde, eller spotting. Finnes aldri noe klare svar på slikt, føler jeg. Lykke til 😀 Takk for svar , har et lite håp men har egentelig innstilt meg på at mensen er på vei . Anonymkode: c3761...8cf
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #5 Skrevet 2. april 2017 Jeg fikk positiv test i dag , men blodet har økt det er mørkere i fargen nå og kommer mere enn bare spotter når jeg tørker meg :'( hva tror dere ? Anonymkode: c3761...8cf
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #6 Skrevet 2. april 2017 Går med bind som er uten blod , men når jeg tørker meg kommer det en del . Anonymkode: c3761...8cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå