Gå til innhold

Frekt å reklamere for sitt salgsprodukt på andres facebook-sider?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en på vennelisten som lanserte et nytt produkt for 1 år siden, et kosttilskudd (ikke noe jeg anvender eller har tro på) og han poster mye om dette på sin side på facebook, hvor han prøver å selge produktene. Litt irriterende å se, men ikke noe jeg bryr meg om da jeg syns han kan poste det han vil på sin egen facebook-side. Problemet er at han poster disse produktene på min vegg! Han linker til nettsiden, etc. Han har gjort det flere ganger etter at han lanserte produktet.... Det er rart og litt frekt? Er dere enig, eller er det bare jeg som overreagerer?

Anonymkode: 2a111...279

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frekt ja. Hadde ikke godtatt det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare å si ifra. Slett linkene osv så fort de havner på veggen din. 

Anonymkode: a8d74...d6f

• Liker 1
Skrevet

Jeg personlig hadde rapportert disse innleggene på min egen vegg som spam.
Hva han poster på sin egen vegg er hans egen sak men hva han poster på andre sin vegg er også saken dems.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Sukrin skrev:

Frekt ja. Hadde ikke godtatt det.

Syns det er frekt, men mest rart? Det er ikke sånn at jeg bruker produktet. Har ganske mange på min venneliste og har vært litt i offentligheten, så han tenker kanskje at han når mange når han poster det på min vegg...? Men litt irriterende. Han har gjort det 8-9 ganger siden august. I dag postet han en "tilbudslink" 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare å si ifra. Slett linkene osv så fort de havner på veggen din. 

Anonymkode: a8d74...d6f

Jeg har tenkt litt på det, men har ikke fjernet noe for ønsker ikke å være slem på noen måte, og har også tenkt at jeg kanskje overreagerer. Men vi har ingen avtale om at han skal reklamere for produktet sitt min vegg. Ikke bruker jeg det heller, har ingen tro på slike produkter. Uff.

3 minutter siden, Slarti skrev:

Jeg personlig hadde rapportert disse innleggene på min egen vegg som spam.
Hva han poster på sin egen vegg er hans egen sak men hva han poster på andre sin vegg er også saken dems.

Får kanskje gjøre det. Han burde forstå selv at det ikke er passende. Jeg hadde ikke fått meg til å gjøre noe sånt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...