AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #1 Skrevet 1. april 2017 Synes det er håpløst. Uansett hva jeg gjør iforhold til kalorier inn/ut. Nå ligger jeg ikke ekstremt under, men har alltid gått ned tidligere og det skal i utgangspunktet være nok til å ned 0.5 kg i uken. Men vekten rykker seg ikke. Begynner å lure på om det kan være Loette? Anonymkode: b75c7...687
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #2 Skrevet 1. april 2017 Har gått fint for meg. Trener du utenom, spiser du nok til å ikke havne i sultemodus, er du sikker på at du spiser så lite som du tror, ingen "det er bare én kjeks"-feller ? Anonymkode: 50196...df6
dillyduzit Skrevet 1. april 2017 #3 Skrevet 1. april 2017 Gikk ned 15kg på microgynon, mye vannvekt, men holdt meg stabil på rundt 54/55 de siste årene. Lå på 70 før. Bruk en app, skriv ned hvor mye du spiser, også den lille kjeksen innimellom eller bananen. Drikke må også telles med.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #4 Skrevet 1. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har gått fint for meg. Trener du utenom, spiser du nok til å ikke havne i sultemodus, er du sikker på at du spiser så lite som du tror, ingen "det er bare én kjeks"-feller ? Anonymkode: 50196...df6 Nei, jeg føler jo at jeg har god kontroll på hva jeg tar inn. Har blitt lite trening i det siste, og dermed er jeg enda mer bevisst på kosthold. Kan ganske mye om mat og energi på bakgrunn av interesse, så derfor jeg føler at det er noe annet. Klarer ikke å skjønne. Gikk egentlig opp etter pillestart også når jeg tenker meg om. Alltid hatt en stabil vekt og vært fornøyd med den. Har aldri hatt noe behov for å skrive ned, men det skal jeg gjøre fra i morgen av :-) Flott å lese at dere har klart det, da skal jeg kjempe videre! Anonymkode: b75c7...687
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #5 Skrevet 1. april 2017 7 minutter siden, dillyduzit skrev: Gikk ned 15kg på microgynon, mye vannvekt, men holdt meg stabil på rundt 54/55 de siste årene. Lå på 70 før. Bruk en app, skriv ned hvor mye du spiser, også den lille kjeksen innimellom eller bananen. Drikke må også telles med. Du gikk ned mye vannvekt på ppillen bare ved å legge om kostholdet/være strengere da eller? Anonymkode: b75c7...687
dillyduzit Skrevet 1. april 2017 #6 Skrevet 1. april 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du gikk ned mye vannvekt på ppillen bare ved å legge om kostholdet/være strengere da eller? Anonymkode: b75c7...687 Spiste mye mindre, og mer grønt blant annet. Kuttet ut mye kjøtt, og hadde en svært aktiv jobb.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #7 Skrevet 1. april 2017 16 minutter siden, dillyduzit skrev: Spiste mye mindre, og mer grønt blant annet. Kuttet ut mye kjøtt, og hadde en svært aktiv jobb. Takk. Det gir meg i alle fall et håp om at det er mulig. Anonymkode: b75c7...687
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #8 Skrevet 1. april 2017 Jepp! Gikk ned mye i militæret, selv om jeg gikk på p-piller. Trente ikke så veldig mye, men gikk veldig mye om dagene. Det lærte meg at for å gå ned i vekt er nesten hverdagsaktivitet og det å bevege seg mye i hverdagen, mye viktigere enn å trene hardt en time. Anonymkode: 448dd...c41 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #9 Skrevet 1. april 2017 Ja. P-piller skaper ikke en enorm vektøkning, kanskje 2-3 kg.Da er det isåfall at man får økt matlyst og dermed økt vekt. Anonymkode: 831f6...388 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #10 Skrevet 1. april 2017 Ja, det gikk helt fint. Kuttet ut sukker og karbohydratrik mat, spiste mer grønnsaker og kjøtt/fisk/egg. Forsøker å trene annenhver dag, og varierer program/belastning slik at kroppen ikke "ble vant" til opplegget. Anonymkode: b5ef6...f46
Gjest GoldenLioness Skrevet 2. april 2017 #11 Skrevet 2. april 2017 Man legger ikke på seg av pillene i seg selv akkurat som man ikke legger på seg av å slutte å røyke. Det er økt appetitt som er såfall.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #12 Skrevet 2. april 2017 Har gått ned i vekt både når jeg gikk på p-piller og når jeg ikke brukte de. Gikk like fort og greit ned uansett. Pillene hadde ingen innvirkning. Anonymkode: 87777...065 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå