AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #1 Skrevet 1. april 2017 Jeg forstår ikke hvorfor jeg aldri får meg kjæreste for langvarig forhold. Jeg er 30 og ønsker meg mann og barn etter hvert. Jeg er ikke kravstor annet enn at jeg søker en som er omtrent på samme sted i livet som meg selv. Jeg har fast jobb, gjennomsnittlig inntekt, orden på økonomien og eier egen bolig. Jeg liker å pynte meg, er nok ikke slående vakker, men ikke "stygg" heller (tror/håper jeg). Får høre jeg er reflektert og har empati med andre, liker å trene, reise og gå tur. Bor i storby og jobber i helse/sosialsektoren. Søker en mann som ikke er for ulik meg selv da disse forholdene har større sjanse for å vare over tid. Har ingen krav til utseende, det er som nevnt viktigere at han matcher med meg på det andre jeg har oppgitt over. Har heller ikke krav på alder, men av praktiske årsaker er vel mellom 28 - 44 rimelig. Så, hva kan det være med meg som gjør at jeg aldri får meg fast følge? Anonymkode: 8abeb...22c 6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #2 Skrevet 1. april 2017 Tar du selv initiativ, har du okey selvtillit? Anonymkode: 1c3d0...438 5
Hermine Grang Skrevet 1. april 2017 #3 Skrevet 1. april 2017 Trist at du ikke får deg kjæreste, men veldig vanskelig for noen på KG å vite hvorfor du er er singel. Du må nok nesten selv tenke over hvorfor du ikke har fått deg kjæreste. Er det bare uflaks, har du datet få menn? Har du noen veldig negative kvaliteter, osv.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #4 Skrevet 1. april 2017 Det finnes alltid noen som vil ha deg, men kanskje du sikter for høyt. Anonymkode: 9feb2...e72 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #5 Skrevet 1. april 2017 Går du på mange dater? Eller sitter du hjemme og venter på at det på et magisk vis skal dukke opp en mann? første bud må jo være å gjøre seg selv tilgjengelig. Om du er komfortabel med det, nettdating (jeg fant min kjæreste der å vi har vært sammen i snart 1 år). Ut på byen, der er det mange som kun fisker etter ons, men det er det bare å avslå i grunn hvis du merker at det er det eneste de vil. Flørt! Masse! Ser du en kjekk mann, hold øyenkontakten og smil før du ser bort. Ikke vær redd for å be noen ut på en kopp kaffe har du noen venner som kan være ærlige med deg hvis du spør dem om du kan endre på noe ved deg selv? Kanskje du egentlig ikke klarer å sminke deg, kanskje du burde friske opp håret litt? Osv. Anonymkode: 639c2...f99 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #6 Skrevet 1. april 2017 Hvilke typer menn har du lagt an på? Kom dere langt i flørteprosessen før du ble avvist? Anonymkode: 9d654...652
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #7 Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det finnes alltid noen som vil ha deg, men kanskje du sikter for høyt. Anonymkode: 9feb2...e72 Hun har jo nesten ingen krav og et stort spenn i alder! Hvordan skal hun sikte lavere liksom, date døde? Anonymkode: b1bfd...704 44
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #8 Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det finnes alltid noen som vil ha deg, men kanskje du sikter for høyt. Anonymkode: 9feb2...e72 Jeg skjønner ikke hvordan jeg evt. sikter for høyt, en normal, vanlig oppegående mann holder i massevis. Anonymkode: 8abeb...22c 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #9 Skrevet 1. april 2017 TS her, og ettersom jeg kjenner KG så får jeg vel legge til; nei jeg er ikke feit. Anonymkode: 8abeb...22c 20
Gjest canacas Skrevet 1. april 2017 #10 Skrevet 1. april 2017 Hvilke arenaer har du ift å møte noen? Tar du initiativ selv?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #11 Skrevet 1. april 2017 Høres ut som om du bare vil ha en mann. Kan det være at det er det du signaliserer? Jeg har vært på date med menn hvor jeg merket at så lenge man er hyggelig, har jobb og har et ok utseende er det liksom nok, man føler seg ikke spesiell da. Anonymkode: a7f3b...43d 8
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #12 Skrevet 1. april 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går du på mange dater? Eller sitter du hjemme og venter på at det på et magisk vis skal dukke opp en mann? første bud må jo være å gjøre seg selv tilgjengelig. Om du er komfortabel med det, nettdating (jeg fant min kjæreste der å vi har vært sammen i snart 1 år). Ut på byen, der er det mange som kun fisker etter ons, men det er det bare å avslå i grunn hvis du merker at det er det eneste de vil. Flørt! Masse! Ser du en kjekk mann, hold øyenkontakten og smil før du ser bort. Ikke vær redd for å be noen ut på en kopp kaffe har du noen venner som kan være ærlige med deg hvis du spør dem om du kan endre på noe ved deg selv? Kanskje du egentlig ikke klarer å sminke deg, kanskje du burde friske opp håret litt? Osv. Anonymkode: 639c2...f99 Har vært på dates ja, truffet dem på nettdatingside, men det er ikke så mange som viser interesse der. Har selv prøvd å ta initiativ, men ikke funket det heller. Jeg har spurt venner, de har liksom ikke noe å komme med, de skjønner ikke hvorfor ikke jeg som alle andre ikke finner en kjæreste. Anonymkode: 8abeb...22c
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #13 Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som om du bare vil ha en mann. Kan det være at det er det du signaliserer? Jeg har vært på date med menn hvor jeg merket at så lenge man er hyggelig, har jobb og har et ok utseende er det liksom nok, man føler seg ikke spesiell da. Anonymkode: a7f3b...43d Føler ikke at det stemmer, den rette kjemien må selvfølgelig være der, men føler ikke at jeg "velger" den selv. Anonymkode: 8abeb...22c 1
Hermine Grang Skrevet 1. april 2017 #14 Skrevet 1. april 2017 (endret) Til TS Det går an å trykke på ignorer bruker så slipper du å lese innleggene til de som bare skal spre kvalme. Endret 1. april 2017 av Hermine Grang 19
Hurepoix Skrevet 1. april 2017 #15 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, Hermine Grang skrev: Til TS Det går an å trykke på ignorer bruker så slipper du å lese innleggene til de som bare skal spre kvalme. Haha, dagens: Spørre menn om hvorfor vi ikke vil ha henne og så ignorere alle de ramsalte svarene fra menn! 2
Gjest Herr Heftig Skrevet 1. april 2017 #16 Skrevet 1. april 2017 Ikke sikt lavere i hvert fall. Dette blir kanskje et veldig typisk svar, men hva med å ta opp en hobby der det er single menn til stede. Eller siden du har veninner så kan jo de være behjelpelige med spleising.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #17 Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, Herr Heftig skrev: Ikke sikt lavere i hvert fall. Dette blir kanskje et veldig typisk svar, men hva med å ta opp en hobby der det er single menn til stede. Eller siden du har veninner så kan jo de være behjelpelige med spleising. Har du forslag til hobby hvor man finner single menn? Jeg har prøver å oppsøke nye arenaer, men alle, eller de fleste er vel mer korrekt å si, har vært i forhold. Anonymkode: 8abeb...22c 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #18 Skrevet 1. april 2017 9 minutter siden, Hermine Grang skrev: Til TS Det går an å trykke på ignorer bruker så slipper du å lese innleggene til de som bare skal spre kvalme. Takk Anonymkode: 8abeb...22c
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #19 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, Hurepoix skrev: Haha, dagens: Spørre menn om hvorfor vi ikke vil ha henne og så ignorere alle de ramsalte svarene fra menn! Du har et poeng, men TS virker ydmyk og søker gode svar. Skjerp deg. Hun har svart deg med respekt, vis litt respekt tilbake a. TS, du må oppsøke menn i forskjellige arenaer og du må gjøre deg selv åpen for kontakt. Ellers vil jo menn aldri finne deg. Vil også at du kanskje vurderer menn som kanskje ikke har alt på stell, men jobber for å forbedre livet sitt. Det finnes mange menn der ute og du må prøve være mer obs på menns interesse i deg. Behøver ikke være at de direkte snakker med deg, men vær obs på menn som ser mye på deg og gjør deg tilgjengelig ved å være i nærheten av ham, slik at de kan kontakte deg. Eller gå bort, bruk de sosiale ferdighetene du har og snakk med han. Du fikser dette. Husk også at et middels utseende og kanskje middels selvtillit kan fikses hos mannen. Snakker ikke totalrenovert mann, men at du kan dytte han i riktig retning. Kvinner har en fin effekt på menn, bare synd de fleste heller vil ha et ferdig resultat, enn å invitere i en halvferdig en. Snakker ikke om å gifte seg med en narkis, men helt vanlige menn med sine styrker og svakheter. Ellers vil jeg tro at du klarer deg fint. Så lenge du holder deg unna de mennene han jeg svarte refererte til, så skal det nok gå bra. Anonymkode: 89e2f...1a8 8
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #20 Skrevet 1. april 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke hvordan jeg evt. sikter for høyt, en normal, vanlig oppegående mann holder i massevis. Anonymkode: 8abeb...22c Hvis man anser mennene som svarer her inne som representative, så har du svaret i din egen setning: "normal, vanlig oppegående mann". Finnes ikke! Iallfall ikke om man skal tro dem som frekventerer tråden her. Ettersom jeg verken er mann eller kjenner deg så kan jeg ikke gi deg noe godt svar utover det ene som alt er nevnt: tilgjengelighet. Ikke bare skal man treffe "en" mann, men man skal treffe en man som er god match. Det kan ta sin tid, selv om menn ute i det virkelige liv stort sett er mer oppegående enn dette forumet kan tyde på. Anonymkode: 2fade...acf 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå